Hey fl#x leuk dat je ook hier bent Je dochtertje was ziek las ik net, bah, gelukkig weer wat beter hier gaat de miskraam wrs ehct doorzetten, krampen worden heviger en het bloeden ook.. Ik hoop het zooooo erg...
Hier is na 2 daagjes een beetje bloed na de eisprong het bloeden weer gestopt.Ik heb het gevraagd aan andere mensen die miskramen hebben gehad en die hadden dit ook na de eisprong de eerste maanden,dus het zal wel "normaal" zijn.Maar nog niet op rood hier iig.Ben benieuwd wanneer mijn cyclus weer op orde is.
Kom snel even spieken en lees zo droevig nieuws dikke knuf elegance, echt meis! Sterkte! Hier al paar daagjes doorzichtige afscheiding en soms ietsiepietse bruin erbij (een of twee keer ook precies een drupje roze, maar das weer weg). Eerst dacht ik laat ei, maar vond ik gek omdat ik vorige week precies ovukrampen had. naja, we zien wel weer. Hebben toch nog maar mooi blijven klussen @flex: blij dat je meissie weer beter is!
Hallo allemaal, Ik had op 3 februari ongi moeten zijn, maar tot op heden nog steeds niks. Ik heb wel vorige week 's avonds een predictor test gedaan en die was negatief. Kan het zijn dat het toch 's avonds niet sterk genoeg is, wat raden jullie mij aan? Toen ik ongi moest worden heb ik wel meer buikkrampen gehad dan normaal. Het was ook pas de eerste keer sinds ik gestopt ben met de pil. Groetjes
Hey lieselke, hoe is het met jou? je hebt net je ei gehad zie ik Ik kom vanmiddag wel een op het wahctbankje langs met chocomel en kunnen we nog eens goed bijkletsen!
Je moet ontpillen, dus het kan goed zijn dat je de eerste keer geen verlies hebt, of pas veel later. Volgens mij is daar ook een forum over... maar weet ik niet zeker... SUcces!
Jeetje ben echt op vandaag heb goed geslapen maar toch kwam ik me bed niet uit moest wel voor die kleine maar in 26 minuten haar eten gegeven en verscxhoond en daarna meteen weer ingedoken toen kreweg ik een nacht merrie en om 10 uur wedrt me meissie weer wakker maar was nogh steeds moe ik haar halen en zijn samen weer in bed gekropen hoezo lui
dag lieve dames... vandaag dus blijkbaar nog geen goed nieuws... Sterkte voor de teleurgestelden onder ons. Mijn test was daarnet ook opnieuw negatief, dit weekend goed klussen, dan komt de boel misschien een beetje op gang Ik hou me even op de achtergrond vanaf nu, heb het héél druk ivm stages. (dit forum is echt verslavend ) Ik hoop voor iedereen het allerbeste en ik laat zeker iets weten als er nog wat interessants gebeurd heel veel succes meiden, xxx
Haai ele! Tnx voor de choco, ik zal koekies meebrengen! Ben superdruk geweest met school, daarmee weinig tijd om hier bij te schrijven. Ei net geweest volgens banner, maar volgens mij vorige week al. Heb al paar cyclussen de indruk dat m'n ei vroeger komt. Moest het deze ronde niet raak zijn, toch ovutestjes. Heb nu (wat ik nog nooit hed) sinds een dag 3 vrij veel doorzichtige afscheiding, maar met zo wat oud bloed en soms drupje roze bij. Echt iets van niks hoor, maar heb dat nog nooit gehad. Naja, we zien wel weer, zet me gezellig op 't bankje!
hier ook 1 in de w8stand gisteren voor de zekerheid nog even geklust maar me ei is echt geweest me afscheiding is wit en dat zegt voor mij al genoeg
@ surf als ik deze ronde zwanger raak heb ik 5 ovu testen over als je ze wil hebben moet je het maar even zeggen
Hallo dames, Hier nog 1 ga ook op het wachtbankje plaatsnemen want volgens mij is mijn heb ik mijn ei vandaag gevoeld! De hele week al geklust dus maar hopen dat het deze maand raak is! Wachten duurt altijd zo lang he Liefs esther
@ Elegance: sterkte! Hier ook op de wachtbank. Ben benieuwd of het deze maand raak is. We gaan eerst carnavallen en als ik dan nog niet ongi ben geworden ga ik testen. Dus nog 1.5 week wachten. Dan zou ik ook een super positieve test moeten hebben al was mijn ei wel wat later. Heb inmiddels wel al een dag of 5/6 pijnlijke tepels. Heb het wel altijd voor mijn ei maar nu al langer. Dus wie weet....
zou na vandaag nog even om de dag klussen tot ong de 22e dag van je cyclus. zio ben ik zwnager geworden van esmay dus ga het dit keer ook zo doen
Spannend! Mijn cycles is wat langer dus zit zondag al op dag 22 Hoelang ben jij bezig geweest voor Esmay? En hoelang ben je nu al bezig?
Ik ben op 14 november 2006 begonnen raakte februari 2007 zwanger 15 April 2008 miskraam juni 2007 weer begonnen en september 2007 zwanger en es may is 25 juni 2008 geboren. nu zit ik in ronde 2