Ik heb dat ook hoor. Ben vorig jaar geweest (met een zwangere vriendin mee) maar heb toen echt een paar keer moeten slikken ...Zeker omdat er toen helemaal nog geen uitzicht was op een kindje. Nu in ieder geval gestopt, dus een lichtpuntje . Nee...dit jaar geen 9-maanden beurs meer voor mij. @Dani86. Lukt het afvallen een beetje? Hopelijk heeft het een goed resultaat op jullie kinderwens...Niet de moed opgeven hoor (al begrijp ik het wel hoor..)!
Hallo allemaal, mijn eisprong is ws 5 dagen later dus ik check hier in op 2 februari FEBRUARI 2009 1: Robertha & wendyvanliemde & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & mosie 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal 8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling & Susan27 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Muppet80 & Maaik 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes 13: Zinah 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 15: 16: Moosje25 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 1 Februari : * Roberta 13 Februari : * Joyce81 70 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Hey Noa....ik zit net een dagje later met alles! Hoop dat wij rond de 8 feb 2 vette roze strepen krijgen! Succes met klussen! Ik "draai" mijn ventje al een beetje warm hoor...dan valt de (verplichte) klusweek niet meer zo op he....
hey allemaal, wilde effe aan de vroege februari damens laten weten dat de operatie gister succes vol is geslaagt ze hebben mn eieleider helemaal kunnen herstellen en mag begin maart weer aan de clomid hoe gaat het verder hier allemaal? ik duik terug mn bed in, heel veel napijn
klein chrisje, ja hier ben ik mijn mannetje ook aan het voorbereiden hoor, volgende de gyn zou ik maandag en dinsdag al vruchtbaar zijn, dus ik klus gewoon lekker de hele week door.... ben blij dat mijn berichtje over de 9maanden beurs door vele goed is opgevat. succes iedereen weer!
Goede morgen, Heb denk toch eitjes-dip gehad gisteren. Ik heb bewust gisteren niet geklust en we gaan vanavond wel nog een keer klussen. Ben wel erg benieuwd wat m`n laatste ovu-test vandaag doet, dus at is wel even leuk om nog te zien. Niet dat ik niet zwanger wil worden hoor, maar om gewoon rustig te zijn om het feit dat ik een eitjes-dip heb gehad. Ja hoe leg ik dat goed uit, nou ja misschien snappen jullie me wel. Iedereen een fijne dag vandaag.
@Claire: Wat een goed nieuws! Mooi dat je operatie zo goed is gegaan. Hopelijk gaat clomid je deze maand al helpen aan een heel mooi oktober of november wondertje . @Wendy: haha, weet niet zeker of ik snap wat je bedoelt, maar een eitjesdip is in ieder geval erg goed nieuws. Nu vandaag nog een eitje erachteraan en dan mag je alweer op de wachtbank. Hoop dat ik snel nsst je mag zitten!
@ Claire85: Heel spoedig herstel gewenst en hoop dat je gauw een fijne zwangerschap mag hebben! @ Wndy: tja....ik snap je verhal van eitjes dip niet zo...maar begreep van nana dat het goed nieuws is...dus....succes.... Hoe kom jij die wacht periode door? Ik verspil altijd te veel testen, door te vroeg te beginnen met testen....en bijt nagels, loop geirriteerd en wil vaak ook niet meer klussen met mijn mannetje...die dat natuurlijk erg storend vind.....zucht
Noa1980, Ik snap dat je dan niet zo veel zin hebt om naar de 9 maanden beurs te gaan. Wij zijn net bezig en hebben zo iets van straks ben je wel zwanger en dan is er geen beurs meer. Zelf mijn vriend lijkt het een leuke beurs alleen ben ik bang dat hij het na 2 uur wel gezien heeft. Of niet natuurlijk. Krijg morgen een zwangere kennis op visite ze is 3 maand zwanger ben benieuwd hoe ik daar op reageer. Een vriendin van mij met een zoontje van 11 maand begon van de week al wanneer wij eens gingen beginnen. Vond het wel moeilik om mijn mond te houden.
, ja hier hetzelfde verhaal. Verslijt de ene na de andere test - doe de hele dag eigenlijk niets (ook niet op werk ) behalve deze site elke anderhalve minuut opnieuw checken. Heb dan ook bijna geen zin meer in klussen van al de zenuwen . Moet zeggen dat deze ronde het wachten op mn ei me ook zwaarder valt. misschen omdat ik de vorige ronde ben "verwend" met een heeele vroeg eitje, maar baal steeds als ik mn slijm en bm check en t nog niet zover is. Lekker overdreven, i know . Ooooowww, ik wordt echt steeds ongeduldiger van dat zwanger worden, pffffff. IK WIL EEN BEEBJE!
Vandaag gaan wij ook aan de klus. Het is nu dag 12. En de fertiliteitsarts denkt dat mijn ei-sprong rond dag 15 valt dus we moeten er even tegen aan gaan en dan hopen dat het raak is. Iedereen s6
Hoi, Bij ons is meestal het mannetje die het eng vind om te klussen als ik op de wachtbank zit. Dus dat is wel erg leif van hem. Ik kom de tijd gewoon door, ik test soms vroeg als ik denk dat het echt wel eens raak kan zijn. Nu wacht ik gewoon m`n nod af en wil dan 1 week erbij rekenen en dan pas testen. Ik heb vandaag echt heel heel veel "ei" buikpijn dus ik denk dat eitje vandaag gaat springen of gesprongen is. Ik wil vandaag nog een keertje klussen en we zien het wel, hoe het schip strand. Ik ben voortaan wat nuchterder onder geworden, ronde 9 is het ook al inmiddels dus ja. Succes allemaal
@ Claire : Heel spoedig herstel gewenst en hoop dat je gauw een positieve test in je handen mag hebben. Hier zijn de duivels zo goed als verdwenen dus wij gaan zo geleidelijk aan ook weer aan de knutsel. Prettig weekend allemaal.
Qote Wij zijn net bezig en hebben zo iets van straks ben je wel zwanger en dan is er geen beurs meer. Zelf mijn vriend lijkt het een leuke beurs alleen ben ik bang dat hij het na 2 uur wel gezien heeft. Of niet natuurlijk. Ja precies dat heb ik ook! Ik ga wel de 20ste naar de huishoudbeurs samen met een vriendin. Zou dan ook wel naar de 9mnd beurs willen maar wil haar nog niks zeggen over ons geheimpje Samen met mn vriend nog een x gaan zou wel kunnen, maar het lijkt me het leukste om er naar toe te gaan als ik dan ook zwanger ben! Is dit trouwens de enige 9mnd beurs ofnetzoiets in het jaar? Voor diegene die al kunnen klussen veel plezier! Ik nog een paar dagen w8en en dan kunnen wij er ook vast mee beginnen Fijn weekend allemaal!
hmmm de ovutest van gister was witter dan wit dus ei is echt wel al geweest jeetje dus ik zit gewoon al op het wachtbankje misschien dan toch januari nod? ik weet het niet kan er geen wijs uit maar als ik de ovutesten moet geloven wisseld mijn ei dus en kan het wel kloppen dat ik verkeerd geklust heb iedere maand en lf is min 12 max 15 dus wie weet
Ik ga ook naar de 9 maandenbeurs maar dan samen met een vriendin. Toen ik zwanger was van de eerste zijn manlief en ik samen geweest en ik moet zeggen dat we het alletwee wel erg leuk vonden. Dit ook omdat je toen een gratis echo bij kruitvat kon laten maken. Ik was toen 16 weken zwanger. Nu is het gewoon een dag uit voor ons geworden wat we jaarlijks doen .
FEBRUARI 2009 1: Robertha & wendyvanliemde & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & mosie 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal 8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling & Susan27 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Muppet80 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes 13: Zinah 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 15: 16: Moosje25 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 1 Februari : * Roberta 13 Februari : * Joyce81 71 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Ik heb me op de lijst erbij gezet en kom jullie gezelschap houden!