Op zich nog best snel gegaan dus alleen jammer van de MK lijkt me zwaar om te verwerken. Het blijft toch helemaal spannend he! Ben echt zo benieuwd of je het al voelt of je anders voelt voordat je positief test. En natuurlijk alles daarna hoe je eigen kind eruit zal komen te zien en hoe het moederschap loopt. Ik zit nu al iedere keer weg te dromen als ik zwangere vrouwen zie lopen! Mijn schoonzusje is over 3 weken uitgerekend van een zoontje.
He allemaal Ik denk toch dat ik wel ongie ben geworden...want het houd maar niet op met bloeden...vind het zo vaag Dat lijkt me echt te veel bloed voor een eisprong.. dus volgende week maar de ha bellen en dan vragen wat zei ervan vindt Ik vind het in ieder geval niet normaal... Ik bloed nou al vanaf dag 16 en ik zit nu op dag 20 Maar ik ben wel iedere keer na het eten misselijk...dus snap er gewoon niks meer van en vanmiddag nog slecht nieuws gekregen...mijn oma ligt in het ziekenhuis met een gebroken heup...ze is vanmorgen gevallen en ze word vanmiddag geopereerd! Ze begon eindelijk weer een beetje op te knappen na alle chemo's die gehad heeft... En ze was helemaal genezen van kanker....en ze hebben vorige week voor de zekerheid weer een mri scan gedaan en ze heeft nu weer uitzaaiingen in haar ruggewervel gevonden dus dat is allemaal nog ff afwachten sorry van mijn ego berichtje
Sennepennn daar is jij weer . Goh wat sneu voor je oma zeg hopen dat ze alsnog opknapt na de operatie. In de rugwerfel uitzaaiingen? Oeh dat klint totaal niet goed, arme vrouw! Sterkte ermee.. Die cyclus van jou is dubbel aan het inhalen of niet? Vorige keer zoveel te vroeg de keer daarvoor te laat. Dan moet ij volgende maand wel op tijd wezen. Hou de moed er in! .. Knufff
Ja daar was ik weer hihihhi Hoezo is het forum verslaafd hihiih Dank je wel hoop ook dat ze opknapt...en dat ze weer uitzaaiingen hebben gevonden vind ik ook echt klote De vorige keer wou ze ook al geen chemo...en heeft ze het uiteindelijk toch wel gedaan En nu maar afwachten wat ze wil Ja ik snap ook niks meer van mijn cyclus... Wil nou dat de hele bende eens word onderzocht De vorige keer zag alles er nog goed uit
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles & patriciavang 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 & Senna04 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 TESTMARATHON 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 181 Dames voor Pink Baby Dust 13 Zwanger , 64 Ongesteld , 10 Negatieve test , 3Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Zo ik blijf nog een ronde bij jullie...gezellig hihihihi Ga eerst van een cyclus van 20 dagen uit...we zien wel wanneer ik ongie word
Even een vraagje meiden, Ik verlies soms met afvegen of ik zie het in de wcpot liggen van die kleine dikke sliertjes slijm. Is echt wit/gelig. Iemand een idee wat dit kan zijn? Dit herken ik niet van mijn voorgaande cyclussen. Ik moet nog 8 dagen ongeveer tot mijn NOD.
Hoi meiden, jammer nog geen roze vandaag. @ Senna wat raar idd zo'n korte cyclus. @ Elegance Meid ik leef met je mee. Heel veel sterkte met verwerken. Hier snap ik niks van mijn lijf. Deze maand voor het eerst tempen. Ging de hele tijd goed, zakt mn temp vandaag ineens. Maar ben niet ongi niks! Je temp zakt toch pas op de dag dat je ongi doorzet? Help, aub.
eyey allemaal, eindelijk weekend pff...heb rugpijn door de post.. morgen valentijnsdag en een verjaardag... en vanaaf weer uri geller hoe is het verder hier? nog roze bij? ik ben nog steeds niet ongi.. heb verder niet veel nieuws te vertellen ik lees gezellig mee.. knuf naliey
Ik ga ff offline dit weekend. Laat maandag wel weten of de ongiduiveltjes al langs zijn geweest. Ga lekker weekend vieren met mn mannetje. @ alle testers SUCCES!
Owh spannend! Mijn zus is nog maar 0,4% verwijdert van de nummer 1! Blijf stemmen, elke dag en elke stem is er 1 http://www.voor1dagmodel.nl/ JannyS! In elk geval alvast bedankt voor alle stemmen!!!![/url]
Ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik de temp methode niet betrouwbaar vind Als je bv een ontstoken vinger hebt kan de meting vals zijn Daarom geloof ik niet zo in tempen Ik gebruikte ovu testen (een maand ofzo) en die zijn dan betrouwbaarder dan tempen Maar moet zeggen alleen als je weet dat met een posi test je pas na 12 tot 24 uur later je eitje springt
Hallo allemaal, ik kom er ook maar gezellig bij. k'had 5 negatieve testen (3 voor mijn NOD en 2 op de NOD). Ben nog al onregelmatig in mijn cyclus, dus het kan nog alle kanten op. k'had wel iets heel raars deze maand. Ik zou zweren dat ik ongi moest worden, pijn kram in mijn buik. Vorige week kramp aan mijn linker lies en een beetje misselijk. En toen was het over als sneeuw voor de zon. was ook een beetje emotioneel en misselijk en is allemaal nu weg. nogmaals kan alle kanten op. succes iedereen!