Hmm je zou zeggen dat je dan je eisprong hebt... maar dan zou je nog 14 dagen moeten tot NOD! Heb je een regelmatige cycles? Of net gestopt met de pil?
Effe banner bijwerken, hopelijk staat het er nu. Als extra informatie: dit is ronde 2 voor ons en mijn laatste ongi was op 9 januari. Ik heb maar als cyclusduur 31 omdat ik niet beter weet.
Nog even een vraagje trouwens. Heb sinds gister last van 'steken'. Het begon links, gisteravond en vandaag rechts. Volgens de ovutests zit er geen eisprong aan te komen, dus wat kan het dan zijn? Of is het iets waar je gewoon vaker last van kan hebben, maar heb ik het nooit eerder opgemerkt (omdat ik toen nog niet zo graag zwanger wou worden, haha) .
Dat had ik nou ook vorige week, maar dan alleen links. Het begon 's avonds en bleef een aantal dagen aanhouden. Bovendien had ik een opgeblazen gevoel daar waar het zo raar deed. De eerste keer werd ik zelfs midden in de nacht wakker. Ik hoop dat het een goed teken is.
Ja, heb ook al dagen een opgeblazen gevoel erbij! En nu je het zegt, idd vooral aan de kant van de steken. Voor de duidelijkheid: steken onderin mijn buik dus!
Juist het is moeilijk te omschrijven. Het doet geen pijn, maar zeurt wel de hele tijd. Het is net boven je lies en enkel straalde het door naar mijn been, midden in een vergadering nogwel! Ter info ik voel de ongi krampen heel vaag weer naar boven komen! Ik weet het echt niet meer. Ik wil zo graag zwanger zijn dat ik om de zoveel uur m'n lichaam scan naar tekens.
Heb ook ff gestemd, vlieg er weer vandoor. Even avondje chillen, dan ff het hele weekend niks doen . Aangezien de pinpassen en rekening nog steeds op blok staan AARRGGGGGGGGGGGGGGG. Testers : succes, toy toy toy. Wachtenden : Hou je rustig rustig rustig hou je rustig kalm en stil . Succes allemaal Knuff
Ja ik snap er ook niks meer van...volgende week de ha bellen En bij mijn gaat altijd de dag ervoor of delfde dag dat de temp naar beneden gaat..word ik altijd ongie @Elegance Ik lees het nu pas...Heel veel sterkte ...Dikke knuffel
Jeetje dames Ben er een dag niet (ben beetje ziek ) en dan kletsen jullie zoooo veel hahaha Maar serieuzere zaken helaas helaas op de dag af .... ik ga naar volgende maand. Maar ik zal hier nog wel mee blijven gluren/kletsen hoor. Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles & patriciavang 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 & Senna04 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 TESTMARATHON 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 181 Dames voor Pink Baby Dust 13 Zwanger , 65 Ongesteld , 10 Negatieve test , 3Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes
Ik zag dat ze nu op 1 stond met het stemmen haha. Hebben we goed gestemd met zijn allen. Esther: ik temp ook en heb mijn ei daar duidelijk gehad op dag 17 nu zit ik op dag 24 (mijn banner doet het alleen niet meer). Heb een redelijk stabiele cyclus. Ik geef nog bv dus varieert van 29 tot 31/33 dagen. Ben vorig jaar maart bevallen en sindsdien geen pil meer gebruikt. Heb voor mijn ei duidelijk de vruchtbare slijm gehad en dit is anders. Kleiner.