NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    volgens mij bedoel je mij.
    ik had donderdag een heel vaag streepje. ga toch morgen weer testen.
    loesje! gefeliciteerd meid! geniet ervan!
    ik heb ontzettende moodswings, ene moment down, volgende moment weer vrolijk. mijn mannetje vindt me niet zo heel gezellig, ben al een paar keer heel erg tegen m uitgevallen... :oops: ik wil t niet, maar kan er niks aan doen. vind de onzekerheid killing!
    liefs ellen

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Allereerst moet je je geen zorgen maken.
    Bij mijn volgende zwangerschap zal ik me wel zorgen maken, maar dat komt door deze ervaring.
    Ik voelde helemaal niets. Heb geen krampen of wat dan ook gehad. Op kerstavond wilden wij het onze ouders vertellen en toen begon ik te vloeien.
    De echo na de kerst zag er niet heel slecht uit, maar moesten wel uitgaan van een miskraam. Er was nog geen hartactie, maar kon een berekeningsfoutje zijn.
    Uiteindelijk ben ik het 1 januari met een druppeltje bloed verloren.

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel

jij ook een vage miskraam met maar heel weinig bloed? dat had ik ook in oktober!
    1 middag krampen gehad, en beetje bloed verloren...
    sterkte meid, hopen dat je snel een positest hebt en een goede zwangerschap!

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oja, jij was dat! Sorry. Succes morgen met testen.
    Ja inderdaad ook licht bloedverlies.
    Maar 1 avond vol maandverband en daarna niets meer, op 1 januari een druppel.
    Maar met mijn menstruatie heb ik het geweten ook hoor. Ben twee weken bezig geweest. Nouja, zal nu toch wel helemaal schoon zijn.

5. Loesje84

Loesje84 Lid

28 okt 2008
    75
    0
    0
    Je hebt gelijk..... en ik ga ook mijn best doen dat niet meer te doen ook.

super bedankt voor je reactie

Knuffel

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Je moet echt genieten van je zwangerschap. Al zal je soms klachten hebben, je hebt het er allemaal voor over!
    Echt waar meid, niet aan een miskraam denken. Dit deed ik de vorige keer ook niet. Helaas was ik er 1 van de 10.

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    2 dagen niet gelezen... dus nu er weer ff over gedaan om alles te lezen...

@ Elegance: sterkte!

@Loesje: Gefelictiteerd... geniet ervan...!

ff een update over mij (lekker ego, sorry):
    gisterochtend toch een test gedaan (was weer om 5 uur wakker), ik kon het niet laten... Maar Negatief... tja was natuurlijk te verwachten.. ;)

Nu ga ik pas zaterdag de 21 weer testen... dan is mijn NOD volgens FF

Vanmorgen ben ik wel de hele tijd wat misselijk... maar da zal toch wel tussen mijn oren zitten...
    Trouwens, mijn mannetje is me gek aan het maken.. genetisch gezien is dit de beste kans om zwanger te worden (dan ben ik uitgeteld precies tussen onze verjaardagen in).....
    en daarbij is hij aan het zeggen dat we een tweeling krijgen, gezien mijn dubbele innestelingsdip... hahaha

Iedereen een fijne valentijnsdag...
    Testers voor morgen: succes :thumup: [-o<

8. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, en ben rond laatste week december 2008 gestopt met de pil, na 17 jaar gebruikt te hebben. De 1e ronde werd ik na 27 dagen ongesteld, zonder verder opgelet te hebben op vruchtbare dagen, verschijnselen e.d.

Nu zijn we deze maand gaan opletten en heb ik de diverse forums afgestruind. Deze maand dus wijs aan de slag gegaan. De eisprong heb ik voor het eerst in m'n leven goed gevoeld en vond dat al heel bijzonder, veel slijm 2 dagen lang en daarna een dag flinke buikpijn, soort ongesteld-pijn. We hebben uiteraard geklust, 3 dagen voor de pijn, de dag van de pijn en 2 dagen erna. De dag na de vermoedelijke eisprong (pijn-dag) was alles weer normaal (geen slijm en geen pijn meer).

Sinds afgelopen dinsdagmiddag werd ik ineens erg misselijk, terwijl ik eigenlijk nooit misselijk ben. Dinsdag was ongeveer 9 dagen na de vermoedelijke eisprong. Vervolgens de hele week t/m gisteren de volgende symtomen gehad:

-Misselijk bij vlagen, verschillend per dag
    -Vooral veel opboeren
    - Veranderde eetlust, meestal geen trek wanneer ik dat normaal wel had.
    -Niet kunnen concentreren/dromerig
    -Rommelende buik
    - Sinds gisteren ongesteldheids-gevoelens onderbuik

Omdat ik de hele week al deze verschijnselen had, en normaal (tijdens piltijd) nooit dit heb gehad, dacht ik laat ik dan maar 'ns testen, wat 3 dagen te vroeg is, indien ik 14 dagen na eisprong ongesteld zal worden. Test was negatief, dus nu verder afwachten. Ik weet dus niet of ik nu maandag ongesteld zou moeten worden (= 14 dagen na eisprong) of donderdag (27 dagen sinds de 1e dag van mijn vorige menstruatie)? Dus wat verwachten jullie als NOD?

Wat ik overigens ook nog wil opmerken, is dat wij het klussen op de vruchtbare dagen juist als moeilijk ervaren, omdat het dan moet zeg maar. De stress maakt het dus nog lastiger...

Ben benieuwd naar jullie reacties!

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Welkom hier!
    Ik weet niet wat jij als nod moet aanhouden.
    Moeilijk te zeggen als je nog maar kort gestopt bent met je pil.
    In principe komt de ongi ongeveer 14 dagen na ei, maar ligt aan je lf. Ik heb dus een lf van 11 dagen, maar er zijn er ook die een lf van langer dan 14 dagen hebben. Nu even goed opletten voor jezelf, want dan weet je het voor de volgende keer.
    Je lf blijft meestal gelijk.
    Succes!

10. Loesje84

Loesje84 Lid

28 okt 2008
    75
    0
    0
    Nogmaals dikke THANKS meid. Dit doet me echt goed. Heb gewoon traantjes ervan in mijn ogen. Ben helemaal emo vandaag. sorry.

Het zou gewoon zonde zijn als ik niet zou gaan genieten omdat ik me zorgen maak.

En die klachten, ik hoop dat ze blijven! Ik heb er inderdaad alles voor over! :D

Manlief en ik gaan even lekker naar de stad wandelen. Het is bij hem ook nog niet helemaal doorgedrongen geloof ik :). Even frisse lucht happen saampjes.

doei doei

xxx

11. Pompoentje

20 nov 2008
    83
    0
    0
    Aan alle zwangeren: GEFELICITEERD
    Aan iedereen die weer ongesteld is geworden: dikke knuffel en hou vol!

Vanmorgen weer een test gedaan en hij was nu echt duidelijk positief!
    Vind het allemaal wel erg spannend en durf nog niet echt blij te zijn omdat mijn vorige zwangerschap een miskraam werd. Maar ja te veel stressen is ook niet goed. Ik denk dat ik pas echt blij ben als ik de 1e echo krijg en te horen krijg dat alles goed is. Deze zwangerschap voelt in iedere geval al heel anders dan de 1e zwangerschap. Ik hoop dat dit een goed teken is.

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Joepie Speedy, gefeliciteerd. Geniet ervan. Zal inderdaad moeilijk zijn na een mk, maar toch proberen om posi te blijven en te genieten.

13. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Dank je! Tja, is dus afwachten en spannend! Is ook verslavend hoor, als je er eenmaal aan begonnen bent, wil je ook dat het gelijk lukt... :)

14. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Speedy: gefeliciteerd.

Ijsvogeltje: idd moeilijk om te zeggen wat je aan moet houden als NOD. Ik denk als je in ieder geval 14 a 15 dagen aanhoud na je ei, die je gevoeld hebt, dat je dan aardig in de buurt zit.

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    spannend annie.. dan ga je misschien wel extra happy op wintersport!...

16. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Even een kort ego berichtje van mij:

Heb vanmorgen getest en wat ik eigenlijk had verwacht: Negatief :cry:
    Is ook nog wel 2 dagen voor mn NOD, maar ga er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden (waarschijnlijk maandag dus)

Baal er toch wel een beetje van, had het zo leuk gevonden! (maarja, wie niet op dit forum he?)

Ik merk dat ik er ook veels te veel mee bezig ben, ik maak mezelf letterlijk helemaal gek!
    Heb ook besloten om het forum even met rust te laten en alles even los te laten (ben tenslotte nog maar in ronde 2 en zit nu al te balen dat het waarschijnlijk niet gelukt is!)
    Zal af en toe nog wel even komen kijken of er nog zwangere bij zijn gekomen!

Dikke kus voor iedereen!

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Mijn exceem wordt trouwens weer rustig.. .dat werd t in november ook... daarna is het een tijd heel erg geweest.. hoe dan ook.. ERRUG PRETTIG!

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    succes Pooh82.. hoop dat het toch nog veranderd voor je.. dikke knuff

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Zo, hier even een berichtje van mij!

Allereerst: onwijs bedankt voor alle stemmen voor mijn zus!
    Vet stoer dat ze op 1 staat! Keep up the good work! Whote!

Verders heb ik mijn banner weggehaald.
    Vandaag zou ovulatiedag zijn, maar ik ben mijn ei nog niet tegengekomen met de ovu-testen.
    We gaan rustig door, en als ik mijn ei gevonden heb kan ik weer gaan Banneren.

20. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Oja, wil iemand mij van de lijst afhalen

(neeeee, dat wil ik niet! Maar moet dan maar...:( )

Deel Deze Pagina