NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) we wachten in spanning af :)
    en ik heb veel geduld :-#

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    whhahahahahaha.. claire.. ik niet.. hihihihi.. maar deze keer ga ik mezelf overtreffen en netjes wachten..

tot later

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :oops: en en en de babykamer is helemaal af
    manlief heeft gister de laatste dingetjes gedaan
    en dat terwijl we alleen zouden behangen :oops:

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :eek: lekker wintersport!

ook al hou ik er zelf niet van
    heb t 1 kjeer gedaan met dinnetje
    wij gingen effe langlaufen
    nou.......... we lagen elke keer overhoop en in de knoei
    hoor mn vriendin nog gilllen claire aaaaaan de kant ik kan niet remmen terwijl ze nog geen meter van me vandaan meer was dus we rolde samen na benee 8)

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Heerlijk he?! Wij gaan vrijdag naar Les deux alpes. Wij kiezen altijd voor Frankrijk omdat het sneeuwzekerder is. Lekker hoog. Dit jaar voor het eerst naar deze plaats. Feesten!
    En waar gaan jullie heen?
    Ik heb nog nooit op skies gestaan. Ik ben vijf jaar geleden begonnen en heb toen gelijk voor boarden gekozen.
    Ohhhhh ik heb er zo'n zin in.

6. Loesje84

Loesje84 Lid

28 okt 2008
    75
    0
    0
    @ Bruisje en Annie, dat klinkt trouwens wel allemaal zeer veelbelovend! Ik duim voor jullie!

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou dat is raar! Alle winkels in Rotterdam gaan om 12 uur open, maar de Daka sport pas om 13 uur. Nouja, dan kan ik hier nog even meelezen.

8. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou dat scheelt iig een hoop stress al je straks met een mega dikke buik loopt.. waarschijnlijk moet je wel een extra bedje kopen.. aan je pendels te zien..whahahhaa

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) kom maar op

o ik ben onwijs lui vandaag en ik heb zon hoop strijk liggen :oops:

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik vind de sleeplift altij d het grootste opbstakel...daar donder ik altijd eerst honderd keer af...

11. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @Loesje: Inderdaad spannend nu, maar heb er weinig vertrouwen in. We zien wel weer. Hoop alleen dat ik het voor de wintersport al weet. Daarom test ik vrijdagochtend, 's middags vertrekken we.

12. Loesje84

Loesje84 Lid

28 okt 2008
    75
    0
    0
    @annie, misschien moeten we deze keer dan wel eens allebei de andere optie proberen? :D

Frankrijk lijkt me ook gaaf, maar ik ben nu dat ik zwanger ben wel blij dat het niet zo hoog is bij ons (we gaan altijd in Oostenrijk). Ik heb gelezen dat dat niet goed is omdat er boven 2000 meter te weinig zuurstof is? ach ja, het zal allemaal wel meevallen. Als je je niet te moe maakt heb je ook niet zo veel zuurstof nodig he :) .

Ik ga gewoon lekker in het zonnetje zitten met een Jus de Orange :( pfff geen apres ski met Gluhwein dit jaar voor mij. Dat is toch wel even anders.........

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik hoor je over 9 maanden nog wel een keer Claire..whahahhaaha.. dan wil je maar wat graag van die buik af..hihihihihihi

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nee, geen last van. Alleen die klote stoeltjesliften in Frankrijk. Als je op een snowboard staat, dan moet je een binding los laten en dan wanneer je eruit gezwiept wordt, dan donder ik altijd om. Mannetje mag altijd mijn tweede binding in de lift vast maken, maar je wil niet weten hoe. Haha, ziet er denk ik niet uit als je achter ons in de stoeltjeslift zit.

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    En nu ga ik ook nog ff boven opruimen.. dus ben straks weer terug...

whaahahaha.. ik ben juist niet lui.. NESTELDRANG.. kom maar op.. ik lust je RAUW... GRRRRRRRRRRRR

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ga jij niet skien dit jaar? Ik weet niet wat ik zou doen als ik zo kort zwanger zou zijn hoor. Eigenlijk zou ik op vakantie gaan met een zwangerschap van 14 weken, maar helaas.

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    En naar welke plaats gaan jullie in Oostenrijk? Ach, sneeuw ligt nu overal. Was andere jaren wel anders.

18. Loesje84

Loesje84 Lid

28 okt 2008
    75
    0
    0
    Ik ga zeker wel skien hoor! no worries.

Ik ga al 16 jaar ieder jaar, dus zwanger of niet zwanger, Ik ga skien! haha. Ik zal het wel wat rustiger aan doen omdat ik erg moe ben en het heeeeeel erg koud heb de hele dag. Gewoon ff wat vaker de apres ski hut ingaan om op te warmen en uit te rusten :D

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oke, lekker hoor. Ach, gewoon rustig aan doen.
    Met snowboarden lijkt het me anders. Hoor dat zwangere vrouwen altijd al iets meer last kunnen hebben van stuitje en aangezien je met boarden eerder op stuit valt, weet ik het niet. Mocht ik zwanger zijn, dan is het vier weken en dan neem ik de gok. Vind het nou zo fijn dat we dit al hadden geboekt. Heerlijk, effe weg.

20. Loesje84

Loesje84 Lid

28 okt 2008
    75
    0
    0
    We gaan altijd naar Kitzbuhel. Dat is in de buurt van Kirchberg. Daar hebben ze gelukkig kunstsneeuwkanonnen voor het geval er weinig sneeuw ligt, maar meestal hoeven die niet eens aan. Er ligt inderdaad de laatste jaren meestal wel genoeg sneeuw.

Ik ben wel eens in de zomer naar Les Deux Alpes geweest. Erg mooi daar!

Enige wat jammer is van wintersport is dat we altijd de carnaval moeten missen. Dat is toch wel een must eigenlijk als je in Limburg woont :)

Deel Deze Pagina