whhahahahahaha.. claire.. ik niet.. hihihihi.. maar deze keer ga ik mezelf overtreffen en netjes wachten.. tot later
en en en de babykamer is helemaal af manlief heeft gister de laatste dingetjes gedaan en dat terwijl we alleen zouden behangen
lekker wintersport! ook al hou ik er zelf niet van heb t 1 kjeer gedaan met dinnetje wij gingen effe langlaufen nou.......... we lagen elke keer overhoop en in de knoei hoor mn vriendin nog gilllen claire aaaaaan de kant ik kan niet remmen terwijl ze nog geen meter van me vandaan meer was dus we rolde samen na benee 8)
Heerlijk he?! Wij gaan vrijdag naar Les deux alpes. Wij kiezen altijd voor Frankrijk omdat het sneeuwzekerder is. Lekker hoog. Dit jaar voor het eerst naar deze plaats. Feesten! En waar gaan jullie heen? Ik heb nog nooit op skies gestaan. Ik ben vijf jaar geleden begonnen en heb toen gelijk voor boarden gekozen. Ohhhhh ik heb er zo'n zin in.
Nou dat is raar! Alle winkels in Rotterdam gaan om 12 uur open, maar de Daka sport pas om 13 uur. Nouja, dan kan ik hier nog even meelezen.
nou dat scheelt iig een hoop stress al je straks met een mega dikke buik loopt.. waarschijnlijk moet je wel een extra bedje kopen.. aan je pendels te zien..whahahhaa
@Loesje: Inderdaad spannend nu, maar heb er weinig vertrouwen in. We zien wel weer. Hoop alleen dat ik het voor de wintersport al weet. Daarom test ik vrijdagochtend, 's middags vertrekken we.
@annie, misschien moeten we deze keer dan wel eens allebei de andere optie proberen? Frankrijk lijkt me ook gaaf, maar ik ben nu dat ik zwanger ben wel blij dat het niet zo hoog is bij ons (we gaan altijd in Oostenrijk). Ik heb gelezen dat dat niet goed is omdat er boven 2000 meter te weinig zuurstof is? ach ja, het zal allemaal wel meevallen. Als je je niet te moe maakt heb je ook niet zo veel zuurstof nodig he . Ik ga gewoon lekker in het zonnetje zitten met een Jus de Orange pfff geen apres ski met Gluhwein dit jaar voor mij. Dat is toch wel even anders.........
ik hoor je over 9 maanden nog wel een keer Claire..whahahhaaha.. dan wil je maar wat graag van die buik af..hihihihihihi
Nee, geen last van. Alleen die klote stoeltjesliften in Frankrijk. Als je op een snowboard staat, dan moet je een binding los laten en dan wanneer je eruit gezwiept wordt, dan donder ik altijd om. Mannetje mag altijd mijn tweede binding in de lift vast maken, maar je wil niet weten hoe. Haha, ziet er denk ik niet uit als je achter ons in de stoeltjeslift zit.
En nu ga ik ook nog ff boven opruimen.. dus ben straks weer terug... whaahahaha.. ik ben juist niet lui.. NESTELDRANG.. kom maar op.. ik lust je RAUW... GRRRRRRRRRRRR
Ga jij niet skien dit jaar? Ik weet niet wat ik zou doen als ik zo kort zwanger zou zijn hoor. Eigenlijk zou ik op vakantie gaan met een zwangerschap van 14 weken, maar helaas.
En naar welke plaats gaan jullie in Oostenrijk? Ach, sneeuw ligt nu overal. Was andere jaren wel anders.
Ik ga zeker wel skien hoor! no worries. Ik ga al 16 jaar ieder jaar, dus zwanger of niet zwanger, Ik ga skien! haha. Ik zal het wel wat rustiger aan doen omdat ik erg moe ben en het heeeeeel erg koud heb de hele dag. Gewoon ff wat vaker de apres ski hut ingaan om op te warmen en uit te rusten
Oke, lekker hoor. Ach, gewoon rustig aan doen. Met snowboarden lijkt het me anders. Hoor dat zwangere vrouwen altijd al iets meer last kunnen hebben van stuitje en aangezien je met boarden eerder op stuit valt, weet ik het niet. Mocht ik zwanger zijn, dan is het vier weken en dan neem ik de gok. Vind het nou zo fijn dat we dit al hadden geboekt. Heerlijk, effe weg.
We gaan altijd naar Kitzbuhel. Dat is in de buurt van Kirchberg. Daar hebben ze gelukkig kunstsneeuwkanonnen voor het geval er weinig sneeuw ligt, maar meestal hoeven die niet eens aan. Er ligt inderdaad de laatste jaren meestal wel genoeg sneeuw. Ik ben wel eens in de zomer naar Les Deux Alpes geweest. Erg mooi daar! Enige wat jammer is van wintersport is dat we altijd de carnaval moeten missen. Dat is toch wel een must eigenlijk als je in Limburg woont