hahaha is t ook wel! ik denk dat de kwaaltjes ook wel grotendeels tussen de oren zitten hoor, onbewust zoek je ernaar omdat je t zo graag wilt! Maar sommige dingen bij sommige mensen die dan dus ook echt zwanger blijken, ja ik denk wel dat dat dan door de beeb kwam en zeker omdat lichaam er gewoon constant mee bezig is zonder de pil/ring hormonen.. t lichaam is zich elke maand op een zwangerschap aan t voorbereiden en misschien horen vele van die kwaaltjes er wel gewoon bij zwanger of niet zwanger.. Zo weet ik nu dat ik mn ei gemist heb.. erg druk gehad en een hoop stress afgelopen dagen.. en ben er deze maand gewoon echt niet zo mee bezig.. ik wist niet eens welke cyclusdag ik in godsnaam zat.. en toch word ik helemaal gek van de zere tepels!
Heb je je ei gemist of hebben jullie toch vrij regelmatig geklust? Ivm 'zere' tepels: heb ik nog nooit gehad. Zijn weekje voor ongi wel wat gevoeliger, maar pijn...:-s Nope en ik ga er ook niet om roepen
Hmm, alle klachten die ik tot nu heb gehad kwamen maandelijks terug. Ook de ms. De pil heeft in mijn geval heeeeel veel klachten onderdrukt. Ik ga deze maand nergens meer vanuit! Ik zie het wel. Trouwens, mijn huisarts gaf aan de de bloedbanen nooit 1 zullen worden! (ik weet ook niet waarom ik nou dacht dat deze pas na 8 weken aan elkaar gekoppeld worden...)
*rent als een dolle door NOD feb..... IT'S COMING, IT'S COMING, IT'S COMING, IT'S COMING, IT'S COMING See you in March.....*
wij wii-sport en mario olympische spelen... (felicienne wil graag bowlen en daarna deden ik en me ventje de olympische spelen...) wij gaan de wii-fit halen...
Jammer beebie... Dikke knuf... We waren ons in de rmmc ook al aan het afvragen hoe het met je was... Nogmaals, veel succes en echt niet opgeven he!
zit ik te wachten tot ik eindelijk kan testen, kom ik erachter dat mijn zw testen op zijn :x hier vandaag nog testers?
Hier nog steeds niet ongesteld! 2 testen gedaan nu, beide negatief... en we wachten en wachten en wachten.....
Bruisje had het geloof ik over de 9mnd beurs. Je kunt toch ook niet zwanger heen gaan? Wij gaan ook terwijl ik ook nog steeds niet positief heb getest. Hoop het natuurlijk voor die tijd wel te weten. Na een dikke week klachten vrij beginnen mijn tepels weer te jeuken. Net even samen gekeken, Ze zijn dik en opgezet ook de tepelhof daar zitten opgezette bultjes/ kliertjes. En er zitten kleine barstjes in mijn tepels lijkt het wel. Hoe kan dit? Toch maar weer smeren met amandelolie. Lekker een weekje voorjaarsvak. na de vak begin ik op woe. met vaste uren tot de zomer lekker.En om de week een vrijdag. Eindelijk eigen kids en voor 2 dagen een vaste school
hee feb meiden! Ik zit eigenlijk al in maart, maar lees heel af en toe nog mee en wilde nu toch even reageren. Lieselke heeft helmaal gelijk over de bloedband en hcg, echter bij veel zwangerschappen hebben vrouwen al te maken met "verstoorde" hormoonniveaus vanaf kort na de innesteling. "Symptomen" die je heel vroeg merkt hebben vaak weinig met hcg te maken, maar juist met oestrogeen en progesteron. In een normale cyclus heb je namelijk de laaste week vaak veeeeeeeel minder van deze hormonen dan wanneer je zwanger bent. Dit is niet bij alle vrouwen vanaf het begin zo, maar de meesten hebben er toch wel last van. Zowel progesteron als oesterogeen kunnen voor die vroege "zwangerschapskwaaltjes" zorgen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het ook gedeeltelijk in je hoofd kan zitten . (weet ik alles van helaas) Wens jullie allemaal heeeeeeeel veel succes en wil NIEMAND! van jullie in maart zien :x .
om voort te borduren op nana33: ik wil IEDEREEN in de oktober2009 mama`s lijst zien! (of in november voor de laatsten op de lijst) liefs
Volgens mij is het echt voor iedereen anders. Ik lees echt zoveel verschillende verhalen. De 1 heeft gelijk symptonen en de ander helemaal niets. Helaas helaas, is het gewoon afwachten tot je een positieve test in handen hebt.. hoe moeilijk ook. Ik wilde vanmorgen een test doen, maar met mn duffe slaap hoofd (lees: zonder lenzen) mislukt! Ik baal ontzettend, want begin nu erg te twijfelen... oh ik hoop zo dat ik morgen meer weet :S (sorry voor mn sacho berichtje) liefs
he meiden/dames/vrouwen/zwangertjes/wachterjes/ongitjes/... Wel tof om eens te horen over die vroege symptomen, vraag me nu eigenlijk wel eens af hoe het ECHT zit. Maar miss zoals suusje zei...voor iedereen anders...? Ah... het is een rare boel. Nog steeds niks hier, geen ms, geen buikpijn, alleen pijnlijke tepels! Au, m'n vriend kreeg m'n hand op z'n kaak gisterenavond