jha zag t haha... maar ik was nog aant kijken hoe t werkte haha dus zag t pas toen ik al klaar was maar dank je wel(K)
No prob ik sta stijf van de stress morgen eerste dag stage sinds vorig jaar Ik bibber er dus gewoon van he, kan het niet helpen
nou de laatste dagen gaat het weer beter met het roze... gefeliciteerd zwangeren... Strooi maar veel HCG... Touwens wil iemand van jullie meedoen aan moeders voor moeder... en waarom wel of niet? Hier nog alles rustig, geen klachten vandaag. mijn temp is weer iets gestegen, maar ik heb nachtdienst, dus het brengt geen zekerheid... Geen zin om straks weer te werken
dat geloof ik graag...waar ga je stage lopen? in ieder geval veel suc-7 en veel plezier... ik hoef geen stage meer te lopen, zit niet meer op school, maar wil wel weer een opleiding volgen, maar ik wil liever sparen voor ons kindje...
*KLETS*BOEM*KNAL*RETTEKETET**MARS IS BINNEN** ( zo gaat dat altijd bij mij) ... Wooww er zijn nieuwe zwangeren. Yeah Gefeliciteerd... Geniet er van. Uhm ja heel veel GROEN, hoop dat jullie snel op ROZE mogen komen te staan. Uhm oke, nou maak het de kat maar wijs maar als je het mij vraagt ben ik weer zwanger Het is nu twee en een halve week geleden allemaal, en al me kwalen waren weg. Geen aders meer nog wel wat vochtafscheiding uit me borsten. Nu heb ik echt superrrrr grote aders, zere borsten, zeer schaambeen, steekjes in me buik, en last but not least emo buien van hier tot aan Jeruzalem. Ik mag niet testen ik mag niet testen ik mag niet testen, niet eerder dan 15 maart, die datum hou ik voor mezelf wel aan.. Maar je zou zeggen, het kan helemaal niet.. Oke oke nee ik ben niet zwanger. MARS JE BENT NIET ZWANGER hoor je me.. Zo zit ik dus de hele tijd tegen mezelf te praten. Het is niet te geloven. Ben nu op dit moment heeel vrolijk. Sorry, moest het ff kwijt
Ik zit in m'n laatste jaar lerarenopleiding (belgie he) en moet dus morgen en de komende weken, maanden les gaan geven aan een stelletje onvoorspelbare pubers Lesgeven is welleuk, maar stages niet, stressy ivm controle krijgen enzo. En nu ook, voel me zo onzeker over mezelf omdat ik niet weet wat er aan de hand is dus sta niet zo sterk in m'n schoenen als normaal...
Haha ja ik zit nu te denken aan toch een witte jurk Ik ken iemand van ebay die een complete witte jurk verkoopt voor 89 euro Gevoert en met sleep! Nieuw! Ik ga anders mijn paarse jurk verkopen... AARRGGH ik weet het niet meer!
ik weet hoe je je voelt... ik zit nu ook niet lekker in me vel, want ben nu al 53 dagen overtijd en ze willen geen onderzoeken doen bij de ha...en de gyn wil ons alleen verder helpen met zw worden en ze heeft niet gekeken naar wat er aan de hand kan zijn...pfff... hoop voor ons dat we snel zekerheid hebben... (en alle andere overtijd dames ook)
is dat wel slim eigenlijk? kijk het is wat je zelf t leukst/mooist vind... maar als je nu gaat wisselen (zeg maar) dan krijg je later mss spijt... en hoe dan ook je zult er echt mooi uitzien.. in ieder geval nogmaals gefeliciteerd
Puzzz: Wat leuk trouwen . Ik sta bij het gemeentehuis . Appart we wonen zo dicht bijelkaar hihi.. Een paarse jurk zo tof! Maar wit is ook mooi natuurlijk .. Waneer is de dag? Of had je dat al gestuurd
wat lastig! ik vind die dokters in nederland echt wel raar als ik zo'n dingen lees hier... ze lijken zo onverschillig. Kom maar gauw even over de grens en zoek hier in belgië een dokter en die gyn is ook wel vreemd... verderhelpen met zwangerworden als je je ms niet meer krijgt? logica is ver weg
haha zijn ze daar wel goed dan? alleen beetje ver weg om telkens op en neer te gaan in april hebben we weer een afspraak met de gyn en dan zal ik t er weer over hebben, en zeg ik erbij dat de ha niks wil doen... en ga zoiezo me zorgverzekeraar bellen om te vragen om zo'n second nog wat ...haha weet t woord niet meer haha...
ja ik vind de HA in belgie wel ok, zeker behulpzaam enzo! Second opinion? dat is misschien wel aangewezen
@alle groene Ladies Misschien is het wel leuk om hier een sublijstje te maken? Je schrijft je naam, gegevens (overtijd, hoeveel negatieve testen, etc!) en daarbij je symptomen. 1) theLady :14 dagen overtijd, 2 negatieve testen, 4de maand na ringstop symptomen: pijnlijke tepels en vaak plassen vermoeden: cyclus van slag 2) Susan27: 9 dagen overtijd, 5 nega testen, 1ste maand na 11 jaar pil gebruik. Symptomen: nu eigenlijk alleen zere tepels verder niks Vermoeden: Geen idee, zwanger... 3) Dicky :1e ronde na pilstop, 11 dagen overtijd, eerst 4 twijfeltesten, toen 4 negatesten, vanaf 10 feb harde buik, duizelig, donkere tepels, veel plassen. Vermoeden: ? 4) Naliey : 53 dagen overtijd, 2 negatieve (gewone) testen, 2 negatieve bloedtesten, 1 negatieve echo, 14 mnd (vanaf okt '07) symtomen: geen meer vermoeden: cyclus van slag (weet ik wel zeker) 5) Miracle1984 5 dagen overtijd, 2 negatieve testen. Wel 1e ronde na pilstop. Symptomen: af en toe steekjes en meer plassen, pukkeltjes, hoofdpijn. Vermoeden: denk van niet (maar soms ook weer wel...of is dat de hoop? haha ) 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) .... Dus gewoon hetzelfde systeem he, Quoten, quote weghalen en je eigen gegeven erbij zetten? Lijkt me leuk en handig voor de anderen om eens te zien en te vergelijken?
is wel fijn als je een fijne ha hebt, want de onze is zo'n jonge man van eind 20 ofzo...maar ook erg onzeker en dat is echt niet prettig