NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Oja, zo'n jonkie :) Ik heb 'n oude rot in het vak en hij is geweldig, die zou 24/dag werken moest hij niet moeten slapen.
    Ik zou 'n andere zoeken in jou geval, heb dat ook eerder gedaan, is miss beetje raar en je voelt je al snel schuldig ofzo maar tis toch voor je eigen goed he!
    x

2. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Heb me ook even op het groene lijstje gezet ;)

Alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD! Geniet ervan!

Heb nog niet alles terug gelezen.....

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ownee dat lijkt me ook helemaal niks als ik eerlijk ben,
    Wij hebben zo opgeschoten manneke. Waarbij alles snel moet, als je op consult mag komen. Gelukkig is er op maandag een andere arts die heel rustig is je moet goed luisteren om hen kunnen te verstaan 'hij is buitenlands' maar ben zeer tevreden over hem.

4. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ben al een x overgestapt maar die vorige is te ver van ons huis af...
    want we woonde daar eerst vlakbij (bij me schoonouders) en nu hebben we een eigen huis aan de andere kant van delft...en hier zit de ha om de hoek...dus dan ga je daar liever heen...maar ga ckers om een andere vragen want dit is niet leuk meer...is al vaker tegen me gezegd dat ik een andere moet zoeken maar kom er steeds niet aan toe...

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Hé tof van je :) stel je voor dar niemand het deed, dan stond ik mooi voor schut met m'n lijstje!

Goed,
    Ik wens iedereen een heel fijne nacht met mooie roze dromen en enkel en alleen maar goed nieuws de komende dagen...
    Ik ga nu wat van m'n stress proberen afgeraken , erg!

@ naliey, doen meid! veel succes he, tot later
    slaap zacht!
    xxx

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    zo nog ff op de valreep....

@Tante Mars.. LOL..hihihihih....stresskip.....;) en ueh.. misschien onwijs idiott stomme vraag he.. maar waar ligt bollywood?

@Puzz. ga nou niet twijfelen he.. ga anders ff witte jurken passen bij een trouwzaak.. kun je het verschil zien. je zult er idd geweldig uitzien.. ben ik zeker van...

@Zojuist hebben wij een weekend samen weg geboekt.. naarrrrr ROME!joehoe... heb er nu al zin in...

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    @ Bruisje mijn liefje :)... Uhm Bollywood ligt oorspronkelijk in India ofzo weet ik niet , haha Maar ik woon in Holwerd. Daar waar de boot naar Ameland gaat hihihihihihi boven in Friesland dus hihi ..

8. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
    Hoi Pipeloi,

Nou hier weer even een update van mijn status...

Ondertussen alweer 3 maanden bezig, waarvan nog maar 1 eisprong gehad. Schiet niet echt op zo. Omdat ik en mijn man beide een buikoperatie gehad hebben, mochten we ons eerder melden bij de huisarts. Omdat de cycli wel ERRUG lang zijn, toch maar even nagevraagd bij de huisarts. We mogen nu 9 maart naar de gyn. Eigenlijk (bij een cyclus van 49 dgn) zou ik morgen een eisprong moeten hebben, maar ik test nog steeds super negatief. Stiekem wordt ik er wel een klein beetje sip van (maar dat mag ik niet van mezelf). Dus... Cheer up! Op naar 9 maart.

(SORRY VOOR MEGA EGO BERICHT)

Alles goed verder met jullie?

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    KOP OP vandergijs. Laat de moed niet hangen, je kan het je kan het je kan het.. Sorry voor de aanmoediging.. Maar je mag de MOED niet laten hangen :) .

10. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
    THX voor de support... (kan ik af en toe best een klein beetje gebruiken). Maar ik mag niet sip zijn van mezelf. We zijn nog maar pas bezig. Maar met zulke lange cycli is het wel een beetje teleurstellend. Heeft iemand van jullie ervaring met hetzelfde?

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb normaal een normale cyclus tusse nde 28 en 35 dagen. Ik kan je daar niet mee helpen.

Hebben hier ook lady's hyves.. ? :) .

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Tante Mars.. oke Thnx... dacht al te hebben onthouden dat t friesland was, maar wist t niet meer zker..

ik heb wel hyves ja..

stuur me jouw hyves maar dan voeg nodig ik je uit!.. als je wilt natuurlijk he...

knuff

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Aww dank je wel meid!
    Ik ben gewoon zo bang dat ik wat vergeet
    En weet je wat het is?
    Ik kan niet goed uit de voeten met de kleuren die ik wou qua assesiorres (Of hoe je het ook maar schrijft...)

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    oeh.. zie nu dat ik voglens banner nog maar 7 dgn hoef.. gek of niet.. maar vind t ineens erg snel gaan..hihihih.. BETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Flex.. je moet me wel gaan tegenhouden hoor.. die 13 dagen duren me toch nog wel errug lang..

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    het enige wat ik van dat woord weet is met acc :).

@ Bruis, Je heb bijna mail whaha

17. puzzcat24

Aww dank je meid!

18. puzzcat24

Hey holwerd!
    Das leuk !

Wat heb ik er staan even kijken na het posten van dit berichtje...

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Poessenkat: Jij woon ook in Friesland toch? vlakbij toch? In dat ene dorp of was het nou een stad? Lekker onzinnige vragen ook eigenlijk.

Ik heb een melige bui denk ik

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Je heb er niks staan.. Maar er heeft wel wat gestaan het begon met een S

Deel Deze Pagina