Goedemorgen meiden, Wie moet werken: werk ze. Zijn er nog testers vandaag? Ik zit in de wacht voor mijn werk. Temp was vanochtend 37,1. Heb af en toe last van krampen, soms misselijk en een apart gevoel. Misschien dat ik woensdag ga testen als mijn temp nog hoog is, en ik geen spotting heb. Heb een test die je 4 dagen voor NOD kan gebruiken, maar twijfel of ik donderdag of zaterdag mijn NOD heb.
Ik zou vandaag mogen testen maar wacht nog maar een tijdje heb het gevoel dat ik ongesteld word. hmm spannend ik hoop het niet. Goeiemorge allemaal en werkse
spannend miranda en mama van jordy.. hier ook nog een paar dagen en begin er steeds meer aan te denken om toch eerder te testen... FLEX.. HELLUP.... mijn voornemen gaat eraan hoor!
Goeiemorgen iedereen . Zijn er al terug zwangeren bij ? ik moet anders pag of 30 bijlezen . Heb vrijdag gastroscopie gehad onderzoek viel deze keer héél goe mee .Uitslag ontsteking aan mijn maag.Moet pillen nemen maar mag die niet nemen indioen ik zwanger ben .Dus wacht ik om ze te halen tot ik zekerheid heb en dan ist 2 maanden zonder proberen zwanger te worden .Alhoewel ik hoop dat deze maand raak is we zijn al om de dag aan het klussen en denk dat ik zaterdag al mijn eisprong had (wat vroeg zou zijn) Vandaag zijn we 2 jaar gehuwd dus denk da we nog wa verder klussen . Aan alle testers hopelijk positieve test in handen en alle wachters ik hoop dat de tijd vlug gaat
omdat ik nog steeds geen ongigevoel heb, vandaag nog een xtje getest maar: negatief...*zucht* Nu echt me ongi afwachten hoor...(echt! ) ook geen testen meer in huis nu, dus afwachten! Ik heb wel zoiets van als ik niet zw ben laat die ongie dan maar komen dan kan ik beginnen met een nieuwe ronde maarja ik ben niet de enige en vergleken bij sommige ben ik nog niet zo lang overtijd.....SUC6 met wachten dames! Het is toch vaak zo dat je eerste cyclus na het stoppen van de pil langer duurt? Ook als je voor de pil regelmatig was? Alle andere natuurlijk ook suc6 met klussen/wachten! En een fijne dag vandaag!
@ bruisje volhouden hoor! @ hier een rot nacht de kleine wilde niet slapen ze werdt steeds huilend wakker (nachtmerrie?) maarjha niet er meteen naar toe rwennen ook niet gedaan maar vind haar steeds op der buik de volgende ochtend @ hier ben beetje misselijk en verkouden
Ja, dit is dus niet leuk van het ontpillen. Ik was de eerste cyclus 2 weken overtijd en ging toen ook testen. De volgende dag was ik ongie. Voordat ik startte met de pil, was ik altijd heel regelmatig ongie, maar nu na 1 jaar gesotpt te zijn met de pil nog steeds geen regelmaat in mijn cyclus gevonden. Ik ben nu voor het eerst een ronde gaan tempen, maar vind dat vooral in de weekenden best wel vermoeiend.
@ Bruis, Jij moet volhouden. Het mag niet Het mag niet. Wachten. @Miracle1984, Ja het kan zijn dat de eerste paar cycli's langer duren na de pilstop. @Flex, Ach wat zielig voor jullie kleine, maar ook voor jullie.. Hoop dat je misselijkheid met iets moois te maken heeft. Anniepannie, Kan best begrijpen dat het vermoeiend is vooral in het weekend. Maar het is voor iets moois. Kop op he .. Zo wij hebben vanmorgen gelachen, het begon vannacht op bed al met moppentappen (hoebedoel je dom), daarna wou ik vanmorgen naar beneden, hoor ik in eens een oerkreet,, JIJ BLIJFT BOVEN. Ik toch naar beneden naar de wc en weer in bd gaan liggen, hoor ik 2 minuten later : Mars ik ben klaar , ik had het niet meer. Het enige wat ik uit kon brengen was NU WEL ? Nou ja pottie in me bh en racen naar he ziekenhuis, daar vragen of ik eerst n nummertje moest trekken of dat ik het meteen mocht afgeven, gelukkig mocht dat want het was errug druk. Maar wij dachten dat het te weinig was, maar die man zij Verbaasd me nog dat er zoveel in is gekomen .. Nou toen had ik het helemaal niet meer.. waha ..
Het schijnt de eerste keer nogal moeilijk te zijn. Of er komt simpelweg minder sperma uit . Als het ernaast gaat mag je het niet inleveren staat in de instructie folder.
Goeiemorgen lady's.. Wat stond die NOD lijst ver terug zeg.. Jullie lullen wel veel hoor Ik was benieuwd naar de zwangeren dit weekend.. Ik ben nog steeds van mening dat er veeeeel meer roze bij kan! Voor de testers: SUCCES En de "groentjes" onder ons: Ik hoop zo dat jullie snel een posi test in handen hebben! De rode dames en de rest: Jammer meiden..
hey hallo meiden nou ik meld me toch maar even hier annie heeft me gevraagd om hier eens lekker mee te kletsen omdat het hier zo een gezellige boel is dus bij deze en aangezien 19 feb mijn nod is sluit ik me bij jullie aan dus als iemand me op de lijst wil zetten graag alvast bedankt ik zal wel even vertellen hoe ik er nu bij zit en welke klachten ik nu weer heb haha nou daar komt de klachtenlijst die ik al heb sinds me ei en terwijl ik dat normaal heb 2/3 dagen voor me nod -opgeblazengevoel -al twee weken misselijk -melkachtige afscheiding -soms nat ondergoed -pijn in me tepels/borsten -al twee weken niet in slaap kunnen komen -opgezette buik - niet kunnen eten -na het eten me weer beter voelen -vaak koud maar wel een warm gezicht -1 keer bijna flauw vallen -zomaar willen huilen -natte schaamlippen (normaal kurkdroog) -en soms last van hartkloppingen dus het is een hele waslijst dit heb ik allemaal al twee weken lang en snap er niks meer van we zijn al bijna een jaar bezig dus het zou niet gek zijn dat ik nu wel zwanger ben maar omdat me lichaam me al zo vaak in de zeik heeft genomen geloof ik er niet echt meer in en denk dus ook (weet wel zeker) dat ik gewoon ongi word en ga daar dus ook van uit kon vandeweek niet eens boodschappen doen toen ik in de winkel stond vroeg ik aan mijn vriend of hij alles wilde pakken omdat ik me zoooo vol voelde (leek wel of ik te veel had gegeten ) en toen ik langs de kipafdeling kwam werd het er zeg maar niet beter op heb vorige week wel een test gedaan(sensi) maar natuurlijk negatief naja ik zou van jullie wel willen weten wat ik mag hopen omdat het klachten zijn die ik niet ken alleen een aantal 2/3 dagen voor mn nod liefs redi
hoi iedereen! nou hier heb ik wel wat te melden: ik heb rare bruine afscheiding en ongelooflijke kramp in mijn buik, echt heel erg. Zou het dan eindelijk mijn ongesteldheid zijn? Mijn meiden zijn een beetje aan de beterende hand, maar nog steeds heel slappies en een beetje zeuren. Het lijken wel poppetjes zo slap! Ik hoop dat ik op rood mag deze week, dan kan ik eindelijk een beetje rust vinden! Eigenlijk hoop ik op iets anders, maar ja dat zal nu wel niet meer! @redirosoe: Welkom! Ja dat opgeblazen gevoel enzo had ik ook! Ik ben blij dat ik nu misschien uitsluitsel heb! Groetjes!
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973& Jade77 9: Bianca82 & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje& Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske & Redirosoe 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 & Lauw 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles & patriciavang 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Esther1983 & Senna04 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 & Helma30 TESTMARATHON 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 183 Dames voor Pink Baby Dust 17 Zwanger , 69 Ongesteld , 11 Negatieve test , 1Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img ] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! ______________________________________________________ Ik heb Redirosoe even toegevoeds aan de lijst
@ redirosoe... Zo, jij hebt een flinke waslijst aan symptonen zeg .. Ik herken vele symptonen... Ik hoop voor je dat je snel een positest in handen hebt! Wanneer ga je testen? Ik heb 4 dagen voor NOD de eerste test gedaan. Ik kon echt niet wachten. Gelukkig was deze toen al licht positief!
ow ja en heb giganties veel druk op me onderbuik het lijkt wel op harde buik en zo nu en dan zeker als ik rust wat steekjes @tante mars zet mij maar op 19 als je wil volgens mij staat me banner niet goed dus als je dat wil doen graag thanks liefs redi
hoi redi! Ik herken het zo wat je schrijft, maar waar denk je dat dat mee te maken heeft? Het is voor mij ook de eerste keer ongesteld/zwanger na mijn pilstop dus herken het gevoel niet.