Ook ik ben erg blij met dit forum. Zit hier ook vaak alleen maar te lezen. Zou wel super zijn he als we elkaar allemaal ZWANGER op de 9 maandenbeurs ontmoeten.
kan iemand mijn NOD veranderen in 14 feb? durf het niet meer zelf want het plaatje krijg ik er niet bij Alvast bedankt!
@ Xenas81 Voor ons wordt dit het eerste kindje... Allemaal erg nieuw en spannend, ik hoop dat het deze ronde gaat lukken.. maar dat hoop ik voor iedereen op de Februari NOD lijst.. Het zou leuk zijn om naar de 9 maanden beurs te gaan..maar dat zou ik wel zwanger willen zijn... In mijn omgeving zijn al zwangeren genoeg en om dan daar ook al die zwangeren te zien... lijkt me erg moeilijk.. laatst had ik al zo'n baaldag, ik hoorde dat een collega zwanger was.... ik was natuurlijk heel blij voor haar... maar toch vond ik het erg jammer dat ik het niet was... Maar laat die oktober babe maar komen.... hihi net als mama in oktober jarig is ook leuk.
FEBRUARI 2009 1: Robertha & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 3: wendyvanliemde & Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & mosie 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal 8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling & Susan27 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV 10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: 16: Moosje25 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 1 Februari : * Roberta 13 Februari : * Joyce81 74 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Hallo dames ik kom me hier aanmelden. Helaas heeft januari niet mogen zijn. Nieuwe ronde nieuwe kansen . Muppet ik heb 't voor je veranderd.
Hey dames, Nou, .. Ik verplaats mezelf maar naar dit forum, en vertrek op het forum nodjanuari. Ik heb gelijk een vraagje aan jullie; Ik ben ongesteld geworden, maar het is nu alweer zo goed als over.. na 1 DAG! .. Wie heeft dit wel eens meegemaakt? Groetjes, Manon
Hier (ook) voor een tweede, maar nog niet helemaal voor het echt zeg maar... We gebruiken niks van anticonceptie, de kans dat ik snel zwanger ben is ook niet zo groot. Ik heb nog "oude" ovulatietesten liggen die bijna over datum zijn, dus ik ben al wel m'n ei aan het opsporen. Vorig jaar zou ik naar de 9maandenbeurs gaan met een ook zwangere vriendin, maar zij kreeg de dag vantevoren te horen dat ze volledige rust moest houden en ben toen zelf ook maar niet gegaan. Wat een druilerige dag hier... bleh... Zijn er al meiden die hier op het wachtbankje zitten of is dat nog net te vroeg?
Wij hebben al een prachtige dochter ... jij zat toch ook bij de Pink Lady's? Hier ook eerste ronde (zelfs eerste ongi sinds maart 2007 ) ...
hey mamaria hoe is het eigenlijkmet jouw tijd niet gesproken.... vreemde cycluslas ik? hier weer op het wachtbankje mijn ei schijnt nogal te verschillen. gebruik nu ovutesten vandaar. we zien het wel heb het idee dat het weer niet raak is waarom weet ik niet maar goed we wachten netjes af
Wat spannend allemaal voor iedereen hier! Zou iemand mijn naam ook in het lijstje willen zetten bij 6 februari! Alvast heel erg bedankt, En iedereen succes met klussen en wachten! groetjes Jose
Nee! Ik heb het ook nog nooit meegemaakt! Laatste keer was ik het 5/6dagen. Ik heb 1dag echt rood bloed gehad. Nu nog maar heel af en toe klein beetje bruinachtig, en alleen bij het afvegen. Sorry voor details. Ik weet het ook niet!
@Manon: ik vraag me af of je 1 dag wel ongi kunt noemen . Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord. Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar ik zou nog even afwachten en als je dan niet meer boed verliest toch nog een keer een testje doen. Misschien komt de rest van je ongi nog hoor, maar 1 dag lijkt me geen ongi, dus wie weet. @Koeky: jammer meid, maar heel veel succes in februari! @Jose: jij ook heel veel succes deze maand! (zal je zo ff op de lijst zetten)
FEBRUARI 2009 1: Robertha & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 3: wendyvanliemde & Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & mosie 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal 8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling & Susan27 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV 10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: 16: Moosje25 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 1 Februari : * Roberta 13 Februari : * Joyce81 75 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
@Nana33; Nee, Je bent meestal geen 1dag ongesteld, althans nog nooit van gehoord. Misschien komt het nog terug, maar heb het gevoel van niet. De ongi-krampen etc nemen ook af. Wie weet word ik het volgende week weer ineens.. You never know. Ik wacht het gewoon af! Fijne dag! Groetjes, Manon
Zo vanmorgen hebben we geklust. Ging wel wat moeizaam. Had wat last van onderen dus kon ik er minder van genieten. Maar goed het we hebben het in ieder geval gedaan. Nu ong een dagje wachten en dan er weer tegen aan. Spannend. Ben wel wat emotioneler omdat je weet het is nu of weer een maand overslaan. Hopelijk is het nu. Als ik deze ronde wel zwanger ben dan ga ik zeker wel naar de negenmaandenbeurs. Zonder man dat wel want dan ga ik met m'n werk. Is dan gratis. Dus waarom niet. S6 allen.
Hai meiden, nou hier zitten we denk ik alweer op het wachtbankje! Denk dat het gisteren zover was, dus nu weer rustig afwachten. Ik geloof er deze maand niet in, maar goed je weet maar nooit. @ Manon, ik ook wel eens erg korte ongesteldheid gehad, maar 1 of 2 dagen echt en daarna weer verdwenen. Bij mij was het dat dan ook. De periode daarna is het bij mij vaak dan relatief wat heftiger, maar goed elk lichaam doet zn eigen ding he! Gatver wat een weer dames, geen dag om leuke dingen te ondernemen. Ik denk dat ik hier nog wel even te vinden ben
@ Odess; Nou, ben ik niet de enige! Ik weet het ook niet. Ik voel nu ook weer ineens steken, terwijl ik vanmorgen nog tegen iemand zei dat ik het niet meer had. Ik ga het maar gewoon afwachten. En, het klussen kan weer beginnen! Jij veel succes met wachten! Duurt lang he, wachten .. Maar meid, waarom geloof je er deze maand niet in? Gewoon, slecht gevoel erover? Groetjes, Manon
ik ga deze maand vor het eerst ovu testen gebruiken, ben benieuwd of ik daar mijn ei mee kan opsporen.... verder niet veel bijzonders te melden, behalve dan dat het rot weer is en ik daar chago van word!
Het is ons 2de kindje....van wanneer is Jesse? Mijn zoontje Thobias is van 10 augustus 2007.... succes!