hihi, veel plezier! Zieke mensen stinken altijd he, me mannetje was ook ziek en goh joh kon dr snachts niet naast liggen
heej hallo allemaal! weer wat roze erbij gelukkig! hopelijk zet het door de rest van de maand! voor degenen met de duivels op bezoek: ooooow wat balen! hopelijk gaat het in maart lukken! voor de wachters: sterkte, houd vol! hier alles goed! ben alleen niet zo lekker, maar ja, dat heerst. en nog steeds last van mn buik, al vanaf mn ei... balen...
ja ik ken dat gevoel maar al te goed hoe lang zijn julie nou bezig? en ja wat je kan doen niks maar je moet wachten als ik wist wat ik kon doen dan had ik het gezegd eet de laatste tijd wel veel ei maar goed dat wil niks zeggen mijn cyclus staat nu op een dag of 31 dus best lang de 19e is me nod dus het schiet al een beetje op maar zeg eerlijk dat ik het erg moeilijk vind en de hele dag maar denk wat het nou kan zijn ja of nee? ik heb echt ik weet niet zo een zwanger gevoel in me buik ik weet niet kan het niet uitleggen maar goed ik ben ook erg goed in mezelf gek maken zeker als je met meiden hier op het forum zit te kletsen wat natuurlijk niet slim is als je jezelf al gek maakt we wachten af meis en hou ons op de hoogte als je meer klachten heb liefs redi
ik heb ook hyves... als ik vanavond nog niet ongi ben, zet ik me ook op het groene lijstje. hihi leuk die lijstjes @puzz: ik zou niet gaan twijfelen als ik jou was. eerste ingeving (paars) is meestal het beste. ik vind het ook erg tof zo'n paarse jurk. als mijn lieverd mij zou vragen om te trouwen zou ik ook niet in het wit gaan. @buisje: GEWELDIG, je gaat naar Rome. superstad is dat. ik ben er een aantal jaar geleden geweest, erg gaaf! liefs Yootje
ik ben wat te vergeten te vertellen gister kwam ik erachter dat er een rare andere geur aan me vagina zat niet vies maar erg muf ik weet het is een beetje raar maar goed ging ook even kijken daar beneden en het zag het wat opgezetter uit dan normaal en i c m naate plekken in me ondergoed normaal ben ik van onder erg droon terwijl het nu wel en zwembad lijkt :Skan het iets ermee te maken hebben vind het gewoon raar liefs redi
Dat had ik ook, erg veel waterige afscheiding en de geur was ook niet lekker. Maar het hoeft niks te zeggen
Bedankt voor je antwoord. Het wil dus verder niet altijd veel zeggen als je voor de pil regelmatig was. Moet het gewoon maar afwachten. Balen dat je nu al zo lang onregelmatig bent zeg! Wel spannend nu voor je! Ik zal duimen!
goedemorgend dames Ik kan echt niet volgen met lezen hier.. wat schrijven jullie véél... ZIjn er al nieuwe zwangere bij? ik duim voor iedereen
@tante mars ja dat kan idd ook kloppen maar wat ik nou zo raar vind is dat ik al die dingen al twee weken heb terwijl dat nooit zo is alleen maar 2/3 dagen voor me nod me afscheidig is ook niet zo dik als normaal het is echt net melk normaal is me afscheidig veel dikker en heb er dan af en toe zo een slijmpie tussen zitten beetje vier maar goed het is zo en dat heb ik op al me nod dagen al vanaf ik gestopt ben met de pil dus dan kan je je wel voorstellen dat ik het vreemd vind ik heb ook nog dat ik een harde stoelgang heb en als ik ben geweest is me buik er niet minder op enz heb ik ook nooit voor me nod al moet ik zeggen dat me darmen altijd wel reageren op van alles maar nooit voor me nod dus tja wat kan het zijn ? maar goed ik weet dat ik moet wachten maar het lijkt wel op ik met het uur me anders voel dan moet ik even gaan zitten omdat me maag niet lekker voelt en dan kan ik weer gewoon me ding doen liefs redi
Tante Mars, Ik heb je toegevoegd op hyves Zijn er nog meiden die vandaag gaan testen? Hoe houdt iedereen het vol om te wachten tot NOD.............. Liefs esther
Hier wordt pas getest als we 10 dagen overtijd zijn... bij de 2 ander pas positief bij zolang overtijd... maar denk dat ik ongesteld ga worden.. zou echt niet kunnen geloven dat het nu al terug raak zou zijn... maar ik duim voor al de andere testers...
hey meiden heb me website onder me berichten gezet staat een filmpje op van het optreden met me band waar ik sta te zingen dus als je het leuk vind neem dan gerust een kijkje is altijd leuk om te weten wat een ander buiten het zwanger worden om allemaal doet liefs redi
@ Redi, zoooo je kan goed zingen ! Lijkt me echt geweldig om in een band te zingen! Ik speel zelf sinds mijn 8ste in amateurmusicals mee! Ieder jaar repeteren we een jaar voor 2 avonden musical in de schouwburg. Het zit er voor ons net weer op en we beginnen volgende week alweer aan de nieuwe musical (nog onbekend welke ) Nog meer mensen die leuke hobby's hebben?
Goedemorgen dames! Mijn hyves: http://hwk.hyves.nl/ Ennuh stemmen we vandaag nog even met zijn allen! (zie onderschrift....) Verder weinig nieuws
Uhm Ik heb geen hobby's .. Ik ga wel vaak schaatsen maar of dat ook onder hobby valt? haha . Als ik toch een hobby moet kiezen, ga ik voor schoonmaken . Ik ben de hele dag met een poetsdoekje bezig