Moeders voor Moeders. zou wel willen maar door bloedtransfusie eerder mag ik niet meer helaas... dan wordt je meteen uitgesloten...
Ik ben er wel haha Lees mee met jullie Ik ben zelf bezig voor het aanvragen van de wajong Wat een papierwerk pfftt haha
Ik heb met beide kids meegedaan met moeders voor moeders. Vond het een kleine moeite en je helpt er anderen die moeilijk zwanger kunnen worden weer mee. Ik werd alleen wel niet goed van die lucht van die flessen, maar als ik diep adem haalde, de dop eraf deed en dan weer diep adem haalde (met mijn neus de andere kant op zodat ik het niet veel rook haha) en het erin goot en de dop er weer op draaide viel het mee. Maar was wel blij toen het weer afgelopen was. Nu wil ik ook weer mee doen.
owh ik heb t zooo koud.. bah.. heb al een dik vest aangetrokken, maar helpt niks.. zal ff mijn kwaaltjes neerzetten.. voor wat het waard is... koud/warm/koud/warm jeukende ogen meer witvloed steken/krampjes onderin zere borsten. meer plassen? weet ik eignelijk niet koffie smaakt iets minder lekker, maar kanik me ook inbeelden.. moe, maar ook dat zegt niets... misselijk zo af en toe, maar dat heb ik al langer.. met andere woorden.. t zegt allemaal niets en kan net zo goed iets anders of niets zijn...
kep het ook heeeeel nerg koud en ben super moe maar voel eigenlijk helmaal niks kwa symptomen mssn nog erg vroeg had guisteren me innesteling. ach we zien we de 28ste of l;ater
och jee meid dat is waar maar ben er helemaal niet mee bezig zie het wel of ik zwanger ben of niet heb iig geen testdrang
dat had ik ook niet.. tot vandaag.. nu is t ineens heel erg.. nou ja.. mocht ik me niet kunnen bedwingen dan horen jullie het wel...hihihihi.. ik ga iig mijn stinkende best doen...whahahaha
ik mag op rood. wij gaan niet door naar maart wegens omstandigheden, misschien ergens begin zomer weer. en ik zie jullie niet meer want jullie zijn dan allemaal al roze!
ohhhhhh bruisje wil jij al stiekem testen? goeiemiddag allemaal! ahh lekker vrij rest van de dag zit nu ook op t wachtbankje ben zo benieuwd @ redirose.... gezellie dat je erbij komt! hoe is het verder met iedereen?
hihihi.. Claire.. ja ik wil wel, maar kan niet meer.. Flex heeft me vastgebonden dus t zit helemaal goed.. ik hou me in.. verder gaat t prima hier...bij jou ook...
jeetje ik kijk ff niet en er is alweer een pagina bijgekomen hihi @bruisje lekker he die kwaaltjes en het erge is dat het niks wil zeggen we moet maar WACHTEN grrrrrr nog 6 dagen meis hou vol ik moet nog 3 dagen wachten gelukkig hoop ik dan meer te weten hoop echt dat je een posi test in handen krijgt zou toch wel super zijn als de lijst weer heeeeeel veel roze ziet liefs redi
@redirose.. ja ik ga ook netjes wachten... *spreekt zichzelf even streng toe.. WACHTEN!* wachten is een Motto zo onderhand he.. Hoop voor jou ook op een mooi positest meis.... thnxx....