Bruis, dat mag niet! Foeii! Ik ben weer terug van het booschappen doen. Wat een gehannes altijd zeg bah.. Uhhhh ik ga denk ik zo maar efkes 10 km lopen met me hondjes zijn nodig toe aan extra conditie opbouw ze zijn meer dood as levend hahaa
Nog niet helemaal eruit... Wie wil de laatste nieuwtjes horen over "diegene die niet genoemt mag worden,maar even een hint:GePhotoshopte ZwangerschapsTesten die ik heb onrafelt!" Denk dat jij bruisje wel weet wie ik bedoel! Pb me dan want dit is vers van de pers! Voor diegene die het willen weten pb me dan maar
en ueh.. waarom mag de naam niet genoemd worden eigenlijk.? Puzz je hebt pb.. wil het nauurlijk wel graag weten...en toen zat ik weer achter mijn laptop..pfff
ja idd zou het ook wel graag willen weten diegene is toch aardig aan het liegen tegen zichzelf *is aan het denken *
nou nou, wel nieuwsgierig nu! heb je PB gestuurd puzz.. ik ben er nu vandoor, ga lekker werken tot 22.30u vanavond! ben er morgen weer! dat de maar weg mogen blijven!
Dat van die gephotoshopte testen is al weer even geleden toch? Ik ben de naam even vergeten. Oh ja, hier sinds gisteren menstruatieklachten, dus ik denk dat deze maand vandaag of morgen eindigt voor mij. *breekt weer uit*
Ohh sorry meid... Nou denk niet dat de zw.pag het op prijs steld als ik haar naam zeg hier De persoon in kwestie is gebanned namelijk...
Bruis is zwapagina verslaafd, de boodschappen staan nog in de auto en zei zit alweer achter dr flatlop
Balen Anna. Als het bij ons deze maand niet raak is zie ik je misschien toch nog ergens want wij gaan dan in mei pas weer beginnen....Dikke knuffel!
Ach ja; als je gelukkig wordt van een geshopte test....moet je maar lekker zelf weten toch? Waarom zou je dat doen eigenlijk?Schiet er weinig mee op...Zwanger wordt je er niet van
@ happy..... nee dat is een ding wat zeker is..... of wacht mssn is dat wat we verkeerd doen! mssn klussen we verkeerd
*geduld*geduld* oeps me emmer geduld is gevallen geduldgeduldgeduldgeduldgeduldgeduldgeduldgeduldgeduld geduldgeduldgeduldgeduldgeduldgeduldgeduldgeduldgeduld geduldgeduldgeduldgeduldgeduld nu heb ik niks meer oe waar zij n me testen
en ik Verslaafd?/ hoe komen jullie erbij.. puh... ik ben he-le-maal niet verslaafd.. want ik ga nu aan de poets...want mars heeft me laten zitten met koffie en een hobby van haar..tsssss... dus moet ik t zelf gaan doen.. en laat dat nou NIET MIJN HOBBY ZIJN!... (glapje he).. nou toedels en tot laterzz