NOD Februari 2009

Discussion in 'NOD forum' started by joyce81, Dec 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

haha Grapjas!

2. Dicky

Dicky Bekend lid

Jan 25, 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Hoi iedereen! Weet iemand hoe een 'innesteling' voelt? En Kan daar ook bruine afscheiding bij komen? Ziek joh van die zwangerschapstesten via photoshop! Groetjes x

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    als ik zeg...

mijn kind van 8 maanden is waarshcijnlijk hoogbegaafd en wil m naar een speciale school doen voor hoogbegaafden. de artsen hebben m getest voor zover en denken t ook...wie kan me helpen..

wat zeggen jullie dan?

wel eerlijk he ;)

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    @dicky voor zover ik denk dat het voelt.. voelt t net als een eisprong...

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    en ja.. wat bruinroze afscheiding kan dan heel goed..

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    ik zou m eerst op gewoon basis onderwijs doen, springt hij er dan alsnog met kop en kont bovenuit dan zou ik m naar een hogerbegaafde school doen.
    Ja eerlijk genoeg?/ hihi

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    lijkt mij ook..

het rare mens denkt werkelijk dat je een kind van 8 mnd al kunt testen..pffffff...

kan hier zooooooooooooboos om worden.. wij zitten nu met de oudste in dat traject.. en tis moeilijk genoeg.. heb m liever wat minder intelligent... vooral de emokant is erg lastig...

hij is nu 5 en wordt dit jaar getest.. kan ook heel goed dat ie gewoon slim is hoor.. HOPE SO...maar zo niet dan past wel een andere aanpak op t emotionele vlak. en juist daarom laten we m testen..

dat gezeur over "die van mij loopt al dus is hoogbegaafd..pffff"

8. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    alsof je daar zo mee moet lopen pochen.. het is al moeilijk zat... en ik zou net zo trots zijn op m als ie wat minder rap was....

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Pff de oudste van me zus liep met 8 maand los, en de jongste met negen maand, ze zullen bijde wel zeer hoogbegaafd zijn. :) .

Nee ik snap het ook niet,, zieke geeft hebben zulke mensen. Dokter kunnen echt niet zeggen over een kind van 8 maand of hij of zij hoogbegaafd is, dat zal op latere leeftijd wel blijken

10. puzzcat24

Nou meid
    Je kindje kan nog niet eens schrijven of lezen in wat moet hij dan hoog begaaft zijn?
    Knutselen?Of motoriek?
    Ik snap heust wel dat hij sneller dingen op pikt zoals plaatjes enz maar geloof mij begrijpend/lezen en wiskunde enz daar heb je weer andere dingen voor nodig
    Ik kan even niet op de woorden komen
    Joh wat dom!
    Visuele commenicatie (Grrr) of dat andere
    Jeetje ben wel erg afwezig vandaag...

Mijn kattepoeze is net naar de d-dokter geweest en heeft beginnend longontsteking...Snoopy...

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    en nu ga ik boodschappen doen en dus echt weg...

toedels....

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    wow zo dan, heb je dat nu nog niet gedaan? :)
    Het is intussen 2 uur later whaha

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    Precies puzzz...

*was ook niet mijn berichtje hoor.. die was van dingetje..... you know who..*

En arme poezekat... hoop dat ie snel op knapt...

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    check je album

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    NOPE *schaam*..maar nu echt weg...

16. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - Belgiƫ
    Hihiiii puzz en bruis, wederom lachen met de situatie

Maar hebt effe gelezen en ga het nu weer laten voor wat het is. Me lekker concentreren op onze eigen beeb2be en op ZP hier! Love to see some more pink...

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Opschieten dan, en NIET langs de drogist en ook NIET bij het servicepoint van je supermarkt kijken :) .

18. puzzcat24

Dan moet je nagaan ik ben helemaal niet bij met mijn kop...

Het is toch wat...
    Ik heb er geen woorden voor meid...

Ja de dokter zei dat mijn poeske vrijdag al opgeknapt moest zijn,en dat ik dan even terug moest komen...
    Joh vorig jaar alle 6 niesziekte en snoopy heeft een zwak gestel daardoor gekregen...
    Ik doe mijn poeskes nooit meer buiten ben veelste bang dat ze weer ziek worden...
    Ze vervelen zich soms dood,maar dan speel ik weer met hun en zijn ze weer happy
    Wat ik dan doe is met de bellen blaas bubbles blazen
    Vinden ze erg leuk,dan zie je ze met hun pootjes de bubbles kapot slaan heel cute ;)

19. Dicky

Dicky Bekend lid

Jan 25, 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    En nog een vraagje: hoe lang na een innesteling word er voldoende hcg aangemaakt om te testen? Sorry hoor maar zit gewoon met een aantal vraagjes.;) heb het idee dat ik zon opgeblazen gevoel heb na mijn eisprong. Heb soms samentrekkingen van mijn baarmoeder lijkt het wel maar ja. X

20. puzzcat24

Nou wat er dus word geschreven over HCG is dat je met een bloedtest als 3 dagen na een EISPRONG al verhoging kan zien in de HCG
    Maar daarin tegen word er ook geschreven dat je pas na de innesteling HCG aanmaakt
    Ant:Er bestaan testen die een week voor NOD vroeg HCG kunnen meten ik zou naar die testen gaan zoeken ;)

Share This Page