@FLorida.. ik heb zojuist de vlindersite van Robin bekeken.. de tranen rollen werkelijk over mijn wangen.. wat is ze mooi....en wat een pracht site... Je zult t ongetwijfeld nog vaak heel zwaar hebben.. dikke knuffel meis...en ik hoop op dat Robin snel een broertje of zusje heeft.. ze zal er altijd over waken...
@puzzcat24 nou een aantal maanden geleden hebik er al 1 gebruikt en dus heb ik er nu nog maar 1 :S dus ik kan niet anders dan wachten tot iniedergeval donderdag *baalt en zucht *
Ik mag vandaag testen maar durf het nog niet ,ben nog niet ongesteld.Ik heb wel een raar gevoel in me buik. Ik ben eigelijk ook wel erg benieuwd. Moeilijk wil eigelijk ook wel testen.Wat zouden jullie doen? greotjes
Als je mag testen, dan zou ik testen! Anders word je gek van de zenuwen..... Heel veel succes, hopelijk goed nieuws! Oja, mijn NOD is 25 februari..........Hoop zo dat ik de 26e positief test....Maar ja, met een onregelmatige cyclus weet je het maar nooit.....(en met een regelmatige cyclus ook niet! hahaha)....
Ohh meid jammer zeg... Maar moet wel zeggen mijn testen hou ik me ook heel hard aan vast om ze niet te gebruiken Maar das eigenlijk kolder want tja er bestaan meer dan 1 op de wereld toch? Anders 10 stuks bestellen op babyboomshop.nl
zooof ben ik weer lekker effe plantje en bloemetjes gekocht en aan t wroeten geweest weer een pendel erbij voor februari [-o<
Dankje Bruisje! Ze is mijn alles en mijn trots. Ik heb nu inderdaad een heel speciaal beschermengeltje bij me....
Ik heb ook even op de mooie, maar erg droevige site gekeken... ben sprakeloos.... ook hier rollen de tranen over mijn wangen...
oeh ik heb krampen... Pizza staat in de oven...jammie...bbq chicken.. en voor de kiddies een kleine.. daarna lekker toetje eten.. kids in bad.. etc.. dus ik is pleite.. tot vanavond..
@puzzcat24 pffffff ik hou het af en toe niet meer ik net aan me zus vragen of ze iets meer kon vertellen over die kwaaltjes van me etc zegt ze nou heb je dan geen blaasontsteking :S schiet ik lekker wat mee op hahaha we wachten maar weer af *is zichzelf aan het bedwingen*
Marsz is er weer, @ Redirosoe, Je bent niet overtijd en wil ook niet testen, behoorlijk ongeduldig ik zou niet meer kunnen wachten hihi. @ Florida, heb jullie verhaal gelezen wat ontzettend aangrijpend heb ook zitten huilen. Hoop dat jullie snel een broertje of zusje voor jullie mooie *Robin mogen verwachten. @ Miranda26, 1 woord TESTEN! @ Knorretje, Hopen op een positest op de 26e spannend. @ Claire, Woow spannend nog een pendel let's pray, hoop dat jullie eindelijk een wondertje mogen verwachten. @ Bruisje, Tot vanavond lekker eten van je Pizza (lus ik niet) wij eten Chillico nog wat. Zo heb ff afgewassen, en enveloppen geschreven dalijk ff de papieren er in doen en op naar de brievenbus (dat doet die luie vent van me maar). de volgende was hangt weer aan de lijn. Woeee ik ga met het eten beginnen denk ik heb Hungry.
@ tante mars tja ik moet nu ff doorzetten anders krijg ik er misschien spijt van en dat willen we ook niet heb nu al kunnen wachten dus wacht nu die drie dagen ook *zucht*
wie wil mij op nagatieve test zetten? heb vanmiddag getest. ik denk dat de ongi vanavond of morgen wel los komt heb hele tijd al krampjes. Heb net wel een super goed nieuwtje gekregen mijn man heeft na maanden zoeken een baan! en mag morgen beginnen
ik ga ff boodschapjes doen en ons bezoek ontvangen spreek jullie vanavond weer @hanneke toch gefeliciteerd bter goed nieuws dan geen nieuws zeg ik altijd maar *breekt uit *