@all.. ik heb 2 jaar geleden zoveel aan dit forum gehad! Echt super ! Met Jesse heb ik in 2007 .. 14 feb getest! Als het nu weer raak zou zijn, dan wordt ik weer een oktober mama! haha Oktober mama's zijn leuk haha! @salapio.. hahah jaaa klopt! Wat grappig dat we nu weer samen pinkies willen worden! En dat de naam 'pink' nu nog steeds gebruikt wordt! 1e ongi sinds 2007.. wow zeg! Ohh jij hebt zeker bv gegeven? @lauw.. vervelend zo'n dag he! Kan begrijpen dat je dat niet tof vond om dat te horen! Hopelijk is het voor jullie snel raak! @manonn.. hmm raar 1 dag.. zou het geen innesteling geweest kunnen zijn?
@jose13.. succes! @pearl.. hoop dat het geklus van vanmorgen geluk brengt! @klein chrisje.. Jesse is van 14 oktober.. was 23 oktober uitgerekend.. Ben met 38.5 bevallen! Had zw vergifting en lag al een week in het zh. Uiteindelijk had ik 3 cm ontsluiting en ben ik ingeleid! @noa.. ohh bah daar wordt ik ook zo chago van! Vanmorgen wezen zwemmen.. omdat je door dit weer niet ff lekker kan wandelen.. volgens mij dacht iedereen er zo over.. wat was het druk zeg!
Volgens mij komt mijn ei ook eerder dan verwacht.... Ik heb nu al 2 dagen doorzichtige taaie slijmen....en heb me daar een ZIN ! Hoewel de ovuteten (babyboom) noch maar een heel) licht streepje aangeven..... Maar lees de laatste tijd toch ook niet veel positiefs meer over babyboom....dus...wie weet? Toch maar even testen en klussen vannavond...ben nu (weeral/ nog steeds) aan het werk....dag 12......nog 2 dagen dan ben ik er 4 vrij....joepiiiieeeee! Groetjes Christa
Is het wel heel heftig geweest dan? Anders zou ik er zelf nog een test aan wagen... Als ik het zo kort heb dan is het wel altijd duidelijk ongesteldheid! Ja, je lichaam kan gekke dingen doen! (ik heb het trouwens altijd als een voordeel gezien dat het maar zo kort is, ben je er snel weer vanaf ) Door omstandigheden niet heel veel gebruik kunnen maken van de 'leuke periode', maar goed we zullen zien. Ik ga er niet vanuit in ieder geval! En ja, wachten is niet een van mijn sterkste kwaliteiten... Ik ben echt zoooo ongeduldig
He Odess. Het is 1dag redelijk heftig geweest, Ja? Wat is heftig he!? Juist doordat je lichaam zulke gekke dingen kan doen, vertrouw ik het allemaal niet.. Ik ga er ook niet ineens vanuit dat ik zwanger kan wezen!? Daar maak ik mezelf gek mee.. Al zou het natuurlijk FANTASTISCHE wezen! Hihi. Afwachten maar! ... Ik hoop dat je straks een positieve test in handen zult hebben. En ongeduldig!? Hier nog 1 .. haha! Lastig iets, .. als je er last van hebt! Suc6 meid!
Hmmm bizar! Nou ja, ik zou er maar vanuit gaan dat dat het dan was! Had je er al een testje aan gewaagd? Dan weet je het helemaal zeker! (ik houd van zekerheid ) Volgens mij is ongeduld iets waar er meer last van hebben op dit forum, dat is in ieder geval fijn, we snappen elkaar hier
Ik heb afgelopen donderdagavond een test gedaan, daar was niks op te zien, dus ik denk niet dat het dan nog positief zal worden? Ja, fijn hé, zo een site waar we elkaar snappen!
we zijn denk ik inderdaad allemaal ongeduldig is het niet voor de positieve ovu test /of springend ei, dan wel voor de testdag eind van de cycles
Ow dan zou ik er inderdaad gewoon vanuit gaan dat dit het was en met frisse moed weer aan de gang! Zou leuk zijn als je cyclus nu ook 4 of 5 dagen korter is!
Ik ga maar een dotje doen hoor. Om de dag , soms om de twee klussen.. Zonder tempen + ovutesten, want daar maak ik mzelf gek mee denk ik. En we zien wel wanneer het zo mag wezen!
Het zat toen nog helemaal niet in mijn gedachten om zwanger te worden maar het was wel eens leuk om te zien wat er allemaal was. Mijn schoonzusje was toen zwanger en telkens als je ergens iets kreeg probeerde ik dat voor haar mee te nemen maar meestal vroegen ze of je zwanger was anders kreeg je het niet mee. Ga dus nu steeds zeggen dat ik zwanger ben dan krijg ik het misschien zoals proefverpakkingen van diverse dingen. Hoop eigenlijk dat ik dan niet hoef te liegen en dat ik echt zwanger ben, wie weet....
ohh ik zou willen dat ik zo kort bloedverlies had, ik zit meestal op 6 dagen. terwijl ik niet een lange cyclus heb. "Zit nu al dagen te wachten op mijn ei"
Hoi Ricmar94. Ik heb normaal ook altijd een ongesteldheid van 5dagen. Maar nu ineens 1,5? Dus, is voor mij ook nieuw! Haha! Groetjes & Succes met alles!
Wachten duurt zo laaaaaaaaaaaaaaang! Zo doen wij het ook hoor manon, alleen als we het leuk vinden en niet te krampachtig! Die testen en het tempen, nee daar heb ik ook nog helemaal geen zin in! Dan ben je er zo mee bezig... Dat ben ik nu al genoeg!
Ik ben vr 2 jan. begonnen met de pil en dinsdags daarna besloten we toch echt voor een baby te gaan dus weer gestopt. Dom eingelijk maar ja. Was dus net 5 dage ongi geweest en omdat ik weer stopte met de pil werd ik zaterdag en zondags weer ongi, eigenlijk alleen zaterdag bloed en zondag bruine rommel. Nu begin ik te twijfelen welke dag ik nou mijn ei heb. Ik ga maar uit van mijn tweede ongi op zaterdag 10 jan. Het zou mijn eerste menstruatie zijn na het stoppen met de pil. Wanneer zouden jullie gaan testen? Volgens zo'n programma kan het 7 feb.
Susan, gezien jouw situatie zou ik het eerst even rustig afwachten, je lichaam moet eerst ff weer op orde komen! Als je na 5 weken na je eerste 'ongesteldheid' na de pil nog niet ongesteld bent zou ik eens gaan testen. Je weet helemaal niet wat je lichaam gaat doen en 28 dagen is lang niet voor iedereen van toepassing
Voordat ik aan de pil was had ik een regelmatige cyclus. Zou dus rond 8 feb. moeten zijn. Dacht zelf aan eind feb. testen ofzo of zou dat nog te vroeg zijn? Sluit me ook maar aan bij de ongeduldige moeders geloof ik.