eyey... ff een totaal ander vraagje...me msn is waarschijnlijk gehackt...weet iemand of ik hier me e-mailadres kan veranderen zodat ik op me nieuwe mail berichten krijg van hier? en zo jha hoe ik dat moet doen?
jha sinds gisteraaf kom ik moeilijk op me msn...w8woord verandert maar helpt niet...kreeg telkens een bericht dat ik me w8woord in moest vullen enz om me berichten te kunnen bekijken (nooit gehad) dus deed dat niet...maar kreeg ook me berichten niet te zien...heb nu een nieuw adres maar wil wel me berichten van hier op de nieuwe adres krijgen...
krijg alleen meer gemiauw ervoor terug :-s hij ligt nu demonstratief op de stoel die ik naast me heb geschoven
Mischien een heel goed teken! Mijn poes kwam ook steeds bij me liggen toen ik zwanger was, en ons teefje (hond) ook.. Ze hadden het goed aangevoelt hihi .. Onze poes is heel mensen schuw zelfs voor ons dus was een uitzondering, sinds een week doet ze het ook niet meer.. Maf dier
dat zou je denken maar hij is juist echt gewoon zo uit de kluite gewassen groot mn rooie kater is zowat de helft van hm heb er 4 zijn alle 4 een beetje kierewiet op hun eige manier hmmmmm tijd voor koffie!
slurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrp ahhhhhhhhhhhhh lekker *propt chococookie door de dsl kabel* vangen!
heb vandaag na een week zware irritatie mn strijkijzer hopppppaaaaaaaaaa in de prullenbak gegooit neem never nooit meer tefal wat een onding zeg :-#
Heerlijk, ik eet er een broodje chocoestijn bij . Oww jaa ik heb een strijkbout maar waneer ik m voor het laatste gebruikte heb ? Pfff weet niet, owja drie weken terug heb ik de werk overhemden van mannetje gewassen, en gestreken. Omdat ie aan het werk moest hij heb nu ontslag.. Zal daar vast niet van komen ahaha
hihi nou manlief hier draag alleen maar overhemden ](*,) heeft hele mooie truien hangen enzo die hm sexy staan en 7 overhemden per week *grmbl* zeg tegen hm als je niet wat anders draagt strijk ik niet meer dus zo gezegd zo gedaan en toen ging ie ze maar ongestreken dragen maar ja das geen poorum