heb trouwens vanmiddag wel weer een nieuwe gekocht 8) aangezien alles hier word gestreken zelfs sokken
haha ik heb ook een vrij nieuwe, heb m bijna nog niet gebruikt, heb wel eens een tik om alles uit de kast te trekken te wassen te strijken dus dan is het ook weer netjes, maar om nou SOKKEN te gaan strijken haha,, dan leg ik ze lieveer onder de kussen van de bank
ja ik weet t t is erg maar dan liggen ze zo lekker netjes plat in de sokkenbak ik wordt nog steeds aangestaard door 2 hele grote groene ogen hmmm klinkt maf maar heb heel sterk t voorgevoel dat t raak is nu al :-# :-$
dat zei ik daarnet ook al,, dat onze poes dat ook dee terwijl die anders zo schuw is .. Sinds een week doet ze het nu niet meer maf dier haha. Ja zitten er net in tenminste, vanmorgen zwemmers in geleverd en donderdag daarvan de uitslag en waarschijnlijk zijn mijn eerste uitslagen ook al binnen..
Ik hoop dat je lekker zwanger bent meid! En ik heb het ook hoor,als ik zwanger zou zijn dat ik ineens niks merk ofzo Of ik hoop juist dat ik niks merk,zodat ik zo min mogelijk stress heb voor het testen Hmm...Na denkertje haha
Aww joh wat lief hoe je dat benoemt! We spreken geen miauws! Moet mijn poeskes dat niet vertellen want vind het juist zo lief hihi
@ tante mars.... spannend zeg! kan me nog heugen manlief en t wemmertjes onderzoek als er iets wel niet frustrerend voor hm was op dat moment niet tof maar kan er nu om schateren fijn dat je de uitslagen zo snel krijgt! wij moesten in t begin elke x maanden wachten @ puzzcat... kan hele discussies met de katten voeren echt geweldig! mn schoonzus heeft er 1 die poesje mauw mee mauwt. Zo cute!
@ sylviaM.... ja ze zitten goed mee! Ik zie dat jij ook al 1 dag overtijd bent ! heb je al een testje gewaagt of?
Ja, ik heb zelfs al 2 testjes gedan (14 feb en vanochtend) en beiden een heel licht streepje.... ik sta voorlopig nog even op een "twijfeltest"
heb denk ik erover heen gelezen net in je album gespiekt maar ik vindt hm echt aardig duidelijk hoor!
het is echt super spannend.... ik denk wel dat het raak is.. vannacht erg slecht geslapen en er 2x uit om te plassen, dat had ik de vorige keer ook. En een streepje is een streepje.... Morgen weer een testje..