@ Claire, mijn mannetje is bang dat ze mannelijk heid word geschaad als blijkt dat de uitslag niet goed is. Maar vanmorgen heb ik me vreselijk rot gelachen, we mochten het thuis doen gelukkig. Maar hij was er helemaal niet blij mee, binnen twee minute riep ie me naar beneden heel zachtjes. Mars ik ben klaar,, whahahahhaa hij zij er kwam niet meer uit op het moment toen het in het potje moest.. Zo vreselijk gelachen met ze beide..
slaaplekker allemaal! morgen weer vroeg op heb 2 cleinten morgen en na 1 uur lekker vrij 8) en kom op roze!
Pff lees net op msnreporter dat er een meisje van 17 uit Emmen om het leven is gekomen tijdens het skien in Frankrijk, ze kwam naast de piste terecht en knalde met hoge snelheid tegen een boom.. Vreselijk ook voor de ouders.
yup mannetje was er ook heel erg bang voor, nou was voor hemzelf de uitslag super gstig dat ie superzwemmertjes heeft wij mochten t ook thuis doen maar die van jou heeft t dan nog snel geklaart toen we van Ha en ziekenhuis wisselde gesprek gehad met onze Ha hier (3 jr later) en die nam alle onderzoeken en al door zegt ie van mij zo... Ja je moet eens doorgeven dat ze die openingen van die potjes groter maken t was echt geen doen zeg heb dubbel gelegen
@ tante mars .... jeetje zeg wat erg! je zal het bericht maar krijgen maar ik ga nu echt onder de wol er wordt er een ongeduldig slaapse allemaal!
haha indd, dat zij mijn mannetje ook, de opening is veelste klein om het hele karwei af te maken.. . Maar ik zag dat je gaat slapen? Weltrusten en Oant Moarn . Ik ga ff douchen en dan ff shownieuws kijke en nog ff teleteksten en natuurlijk nog ee nbroodje eten .. Schaamte hahaha Toedelss xx
Nou inderdaad moet er niet aan denken.. M mijn kerel ligt te gamen op de bank met de flaptop .. Heerlijk wat kunnen mannen op kleine kinderen lijken haha ze zijn de hele avond zoet. Ik duik de douche in. Kom dalijk nog ff snel strunen en dan gaa ik ook afsluiten.. Heb meer als 100 berichten gedropt vandaag..
*njamnjam net chocoladewafel op* Altijd honger als ik thuiskom van werken! Ga nu men beddeke in! Syl, I'll sie joe toemorrow!
Ik had miranda26 nog niet gefeliciteerd! GEFELICITEERD MEID! Lig op het moment bij mijn kids op de kamer te interneppen, heb poepluier controle dienst, lang leve de buikgriep! Haha heb maar even een matras bij ze neergelegd, mijn vriend zal het toch even zonder me moeten stellen vannacht! Hahaha. Alvast weltrusten en ik hoop dat er morgen meer roze mag staan! Ik ga morgen naar de ha, vertrouw het toch niks. Trusten!
Dit is Stippie Zij is een poeske met 2 verschillende persoonlijkheden Ze sprong laatst op de nek van iemand die op visite was en beet in de nek haha Vampier in haar vorig leven haha
Dit is Snorrie Onze baby! Onze kater de enige die we hebben Hij woont in een harem met 5 poezen haha (en ja ik verveel me haha)