Meiden, Even ego. Ik ben stout geweest en heb vandaag al getest omdat mijn temp omhoog was gegaan. In het begin zag ik niks, maar na even later gekeken te hebben kwam er een heel licht lijntje te voorschijn. Is bijna niet te zien en helemaal niet op de foto te zetten. De vorige keer dat ik teste was hij helemaal wit daar, dus ik heb wel een klein beetje hoop haha. Dus zet mij maar op twijfel test. Wanneer zal ik nu weer testen? Einde ego bericht.
Goedemorgen dames! Hoop weer eens wat roze tegen te komen Waarschijnlijk heb ik mijn eisprong vandaag, ben wakker geworden met een kramperig gevoel. Of komt dat door het geklaarde klusje Dadelijk weer naar acupunctuur voor een fertiliteitsbehandeling! Misschien kan zij ei en zwemmer naar elkaar sturen! Have a nice day!
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973& Jade77 9: Bianca82 & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje& Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske & Redirosoe 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie & Desmo 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 & Lauw 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje & Knorretje84 26: Miracles & patriciavang & Maartje84 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Esther1983 & Senna04 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 & Helma30 TESTMARATHON 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 186 Dames voor Pink Baby Dust 18 Zwanger , 81 Ongesteld , 11 Negatieve test , 3Twijfeltest , 4 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! ______________________________________________________
Heb me zelf even op blauw gezet had van de week een ieniminie streepje Ga morgen ochtend weer testen maar ben nu zoooo bang dat er straks helemaal niks meer te zien is grrrrr wat is dit moeilijk zeg
Bah bah hier nog steeds niks nieuws... Heb 7 feb voor het latst getest en ga de 19de opnieuw testen (op de verjaardag van mijn man) hopelijk kan ik hem een mooi kadoo geven maar ik zie het eigenlijk somber in :S
done wat ontzettend balen zeg ik duim voor je mee dat je de 19e een super klantest hebt zodat je die aan je manneke kan geven voor zijn verjaardag.
hey hallo meiden hier nogsteeds vage klachten en had expres voor ik naar bed ging niks gedronken voordat ik ging slapen moest ik naar de wc me vriend die vroeg zelfs ga je nou alweer ? en vanmorgen toen ik wakker werd werd ik wakker met een volle blaas terwijl ik toch na het eten 1 melkie heb gedronken en toen niks meer het word steeds leuker dus bij me haha @annie we lopen tegelijk op ! leuk man liefs redi
Goedemorgen allemaal! @ redi: jeetje wat ben jij een plassert zeg! hier is de afscheiding weg, buikpijn is er nog steeds, dat rare gevoel weet je wel. Ik ga vanmiddag naar de ha, moest daar toch zijn voor een doorverwijzing naar de oogarts voor mijn dochter van 3. Ze moet misschien een brilletje
@ dicky ahhh naja een brilletje kan ook heel mooi zijn wel beter dat de afscheiding weg is hier is het nogsteeds het zelfde en ik moet eerlijk zeggen dat ik echt hellemaal geen ongipijn voel of voelde ja die kerel van mij die snapte ff nisk van het plassen en ik heb zo een hekel om in bed te liggen en te moeten plassen :S zoooooo er waren vanaf gister echt weer heeeel veeeel blz bijgekomen dus heb ze niet allemaal gelezen hoor als ik wat gemist heb hoor ik het graag
ben er niet veel vandaag hoor... @Knippy.. snap best dat je hoopt dat een teleurstellin gje bbespaart blijft.. heel logisch hoor.. maar ja.. dat lichte streepje.. blijft een streepje toch? @Done.. hoo pdat je snel duidelijkheid hebt meid. @Redi.. het klinkt allemaal helemaal goed.. zou t raar vinden als je een nega test hebt..hihi.. duim duim Hier.. goed geslapen..geen bijzonderheden..
@redi nee niet echt het ging over poezen, echt super lieve fotos! Ja joh ik heb zelf al 22 jaar een bril, ik heb een of andere afwijking. Nu maar hopen dat zij die niet heeft! Dat valt niet te laseren en lenzen daarvoor zijn echt heel duur. Maar ja we zien wel. X
bruisje ja een streepje is een streepje zegt men maar bij jezelf is het toch anders vind ik maar goed ik blijf hopen dat er morgen een vette 2de streep staat.
@bruisje dank je voor het duimen hoezo denk je dat ik wel een posi test moet hebben dan ? ik geloof er niet meer zo in nammelijk @dicky nou ik hoop idd dat ze dat niet heeft ik zal voor je duimen meis die lensen zijn zoooo duur ik moet ook een nieuwe bril maar heb er ook geen geld voor zooo duur
@bruis, ja vind ik ook hoor, maar ja het is altijd zo onzeker, ik heb ook vage testen gehad, net als manoe, maar die van mij zijn negatief nu(ander soort testen geprobeerd) en manoe is zwanger....wel echt heel gaaf hoor! Dus ja, weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet! Hoe is het met jou bruisje?
ik kan me maar moeilijk inhouden met al sdie test verhalen hahaha ik blijf me best doen *is toch 1 sigaretje aan het roken vanila *