Eind feb? Dan ben je heel geduldig O Haha, nee als je altijd regelmatig was kan het heel goed zijn dat je 8 febr gewoon ongesteld moet worden! Ik zou zelf een extra week inbouwen omdat je dan jezelf misschien niet zo gek zit te maken! Dus ik zou zeggen, 15 febru nog niet ongesteld? Ff testje aan wagen en kijken hoe het ervoor staat!
Dag meisjes ik ben vandaag ongi geworden en ik wil toch weer graag bij jullie op de lijst mijn nod is 15 februarie poeh wat duurt dat nog zo lang he? Nu maar hopen dat dit dan eindelijk onze maand wordt In iedergeval er hebben 2 mensen gependelt voor me dat dit me maand wordt nou ben benieuwd hoor [-o< =P~ ♥Liefs mij♥
FEBRUARI 2009 1: Robertha & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 3: wendyvanliemde & Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & mosie 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal 8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling & Susan27 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV 10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia 16: Moosje25 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 1 Februari : * Roberta 13 Februari : * Joyce81 76 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Succes Patricia! Ik help je hopen! En ja, wachten is altijd moeilijk he!
@manonn. Nou ik had precies hetzelfde als jij zo'n anderhalve week geleden. Eerst was ik vijf dagen over tijd en toen 1,5 dag bloedverlies (flink ) en daarna af en toe een beetje maar niet maandverband waardig. Hier op het orm heb ik in de zoekfunctie eens gekeken en gaven meer vrouwen aan dat ze dat wel hadden en werd er gelinkt naar een vroege miskraam of zoiets. Ik heb zelf wel het gevoel dat ik eventjes zwanger ben geweest en dat het doen misging.... Ach ja weten doen je het niet maar ik werd er iets rustiger van toen ik dat las. Dus deze maand weer vol goedde moed verder. Jij ook toch? Liefs
Het is hier nog erg rustig. Ik zit nog lekker alleen op de 16e. Ik hoop voor alle meiden in januari dat ze niet bij ons terecht komen. Al is het hier natuurlijk ook gezellig. Ik ga voor een roze februarimaand.
@ Princi: Hoi Princi, Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Ik weet alleen dat me ongestelheid maar 1 tot 1,5 heeft geduurd, en dat het nu zo goed als weg is, heel af en toe nog wat bruinachtig, als ik afveeg. Dan lijkt het wel waterverf, met bruinegloed. (Haha,dat klinkt best gek.) Ik heb verder ook steeds wat steken in onderbuik. Ene keer links en dan weer rechts. Soms schiet ik ineens omhoog, Oeii voel ik ineens een steek. Toen ik daarnet onder douche stond, viel ik bijna flauw had ik het idee! Echt heel raar, ik kan ook geen etenslucht ruiken, want dan moet ik bijna spugen! Raar allemaal! Maargoed, afwachten maar, en uiteraard ... We gaan vol GOEDE MOED naar de volgende ronde! Klussen maarrr .... Succes ermee! Groetjes, Manon
Even mijn calculator lijst erbij ---------------------------------------------------------------- 18 Januari 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 27 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar 28 Januari 2009 Vruchtbaar 29 Januari 2009 Erg vruchtbaar 30 Januari 2009 Eisprong 4 Februari 2009 Innesteldag 13 Februari 2009 Vanaf hier kun je testen 23 Oktober 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum
Dit scheelt niet veel met elkaar, he koeky?! 13 Januari 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 30 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar 31 Januari 2009 Vruchtbaar 1 Februari 2009 Erg vruchtbaar 2 Februari 2009 Eisprong 7 Februari 2009 Innesteldag 16 Februari 2009 Vanaf hier kun je testen 26 Oktober 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum
Gelukkig vallen mijn vruchtbare dagen in een weekend dat mn mannetje thuis is dan kunnen we tenminste klussen. anders zou het deze maand zeker niks worden.
Hier hetzelfde, als mn cyclus 28 dagen is kan ik volgend weekend ook weer aan de klus 11 Januari 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 22 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar 23 Januari 2009 Vruchtbaar 24 Januari 2009 Erg vruchtbaar 25 Januari 2009 Eisprong 30 Januari 2009 Innesteldag 8 Februari 2009 Vanaf hier kun je testen 18 Oktober 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum
Ik ben vandaag zo prikkelbaar. Mn hormonen houden flink huis. Hopen dat 't snel over is anders komt er nooit een brusje.
dat prikkelbaar zijn dat ken, heb al maanden last van stemmingswisselingen, bij mij waarschijnlijk veroorzaakt door de mmm en de clomid... op dit moment gaat het redelijk, ben alleen heel erg onzeker of ik deze maand weer een mooi eitje zal hebben met een goede eisprong....
hallo allemaal, Ik ben ff 2 dagen niet geweest en ik lees me een breuk, haha! vooral in januari, pfooee.. Hier is het klussen in volle glorie losgebarsten! Net om 22.00 mijn ovutestje gedaan en ja hoor, mijn ei is on his way! Maaaaar, grote vraag nog steeds, gaan we nu iedere dag klussen of om de dag? ik weet het echt niet? gisteren nog geklust en nu vet posi test: zal ik dan toch maar ff een paar dagen voor de zekerheid achter elkaar klussen of keurig om de dag?
Dit wordt ons klusweekje Hopen dat ik deze week mijn ei vind... 10 Januari 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 19 Januari 2008 Een beetje vruchtbaar 20 Januari 2008 Vruchtbaar 21 Januari 2008 Erg vruchtbaar 22 Januari 2008 Eisprong 27 Januari 2008 Innesteldag 5 Februari 2008 Vanaf hier kun je testen 14 Oktober 2008 Vermoedelijke bevallingsdatum
Ik ga aankomend weekend mijn vruchtbare periode in en wij gaan het weekend heerlijk weg. Wie weet nemen we een souverniertje mee. Hahahaha. Zou wat zijn. Onze dochter was een souvenier uti Mexico.
Hey meiden! vandaag is rood..., mijn NOD is nu 17 februari. Wil iemand mij erbij zetten? Thnx! Groetjes, mexican