@ijsvogel; balen meid! Succes in maart! @Sylvia; JOEPIEDEPOEPIE gefeliciteerd he meid! @Knippy spannend zeg! Streepje is streepje...heb een goed gevoel bij jou (weet ik veel waarom...) @Susan; ik denk toch ook echt dat jij zwanger bent hoor....Er moet gewoon nog veel meer roze op de lijst. Hier alles zijn gangetje; moet zeggen dat ik steeds minder "kwaaltjes" heb. Af en toe een steekje maar voor de rest niet veel...Beetje opgeblazen gevoel onderin, lijkt wel of er een klein ballonnetje inzit..Wachten, wachten, wachten.....Voel zeker niks van hormonen ofzo.... Ik ga donderdag testen bestellen op internet (ga die niet in de winkel halen want niemand mag me zien hihi). Als ze binnen zijn hoop ik dat ik me in kan houden tot mijn NOD op de 24. Had nu de testmarathon ingevuld op de 26e maar ga dit denk ik toch een dagje of 2 ga vervroegen....
@happy hey ik bedoel het niet raar voro susan hoor ik hoop dat ze zwanger is natuurlijk maar iedereen weet toch dat de eerste ronde altijd lang duurd waarom iemand dat niet vertellen goed sorry moest ik ff kwijt
[quote="happy79 Hier alles zijn gangetje; moet zeggen dat ik steeds minder "kwaaltjes" heb. Af en toe een steekje maar voor de rest niet veel...Beetje opgeblazen gevoel onderin, lijkt wel of er een klein ballonnetje inzit..Wachten, wachten, wachten.....Voel zeker niks van hormonen ofzo.... Ik ga donderdag testen bestellen op internet (ga die niet in de winkel halen want niemand mag me zien hihi). Als ze binnen zijn hoop ik dat ik me in kan houden tot mijn NOD op de 24. Had nu de testmarathon ingevuld op de 26e maar ga dit denk ik toch een dagje of 2 ga vervroegen....[/quote] haha, gewoon vervroegen hoor, als je NOD is geweest lekker meteen testen en niet nog twee dagen wachten! spannend spannend...
Ik ga er ook niet vanuit dat ik deze ronde al zwanger ben maar ja hoop hou je toch he. We zien het wel. Moet van mezelf iets anders gaan doen dan computeren maar weet niet zo goed wat. Heb vakantie maar wilde zoveel doen deze week maar er komt niks uit mijn handen. Vanmiddag naar de kapper en de auto weer ophalen van de garage. Ga na het eten maar afsluiten en echt iets doen. Boven maar eens opruimen geloof ik.
*breekt even in* Even kijken hoe de stand is, maar tot mijn grote verdriet is hier teveel rood. Veel te veel.... Voor alle roze dames: Gefeliciteerd! Voor alle rode dames: Succes voor de volgende ronde! Voor alle wachtenden: Sterkte met wachten,wat lang kan duren... Zelf ook nog op de bank, CD30, DPO14. Vorige 2 cyclussen waren 29/28dgn en dpo15/13, dus het is afwachten! Wel veel kramp, wat lijkt op duivels, maar ik hoop dat ik ze kan verbannen! *breekt weer uit*
Was ook niet naar jou toe gericht hoor.... Het kan inderdaad zijn dat de eerste ronde langer is, bij mij was het juist korter (26dgn). Ach iedereen is weer anders. Maar wat ik in mijn post had gezet was zeker niet negatief naar jou toe gericht hoor! Het is juist wel fijn dat de ervarenere (is dit een woord) vrouwen ons "beginnende" een beetje inlichten en behoeden voor een te grote teleurstelling...
haha, gewoon vervroegen hoor, als je NOD is geweest lekker meteen testen en niet nog twee dagen wachten! spannend spannend...[/quote] Kan toch goed op mijn NOD testen? De 24e gewoon 's morgens of raden jullie de dag erna aan? Het is pas de eerste keer dus zooo onwennig en spannend; wordt helemaal kierewiet ervan!
streepje is streepje denk je heel anders over als het over je zelf gaat. wij zitten nu in ronde 7 hoevel ste ronde is het voor jullie? en wat stom dat we allemaal zo angstig zijn voor de testen als het om ons zelf gaat he.
ok dank je is dit ook weer even recht gezet toppie ik help iedereen waar ik helpen kan dikke kus redi
een goed gevoel is altijd prettig laten we hopen dat je gevoel gelijk krijgt veel succes jij met wachten hoop dat je het volhoud tot minstens de 24e
@knippy ja ik weet het heb zelf een miskraam gehad in 1 van de eerste rondes zit nu in ronde 9 en had de eerste keer ook zo een lichte streep weet wel dat je rond je ei ook posi kan testen maar goed hoop het voor je hoor ga duimen voor je meis
Ik las het een miskraam in ronde 1 in je onderschrift maar nu al ronde 9 wat duurt het toch lang he me ei kan het zaterdag niet geweest zijn die was volgens mij 6 februari dus dan zou vrijdag me nod zijn bedankt voor je medeleven is echt fijn
ja we lopen tegelijk dus een ei kan het niet zijn nee ja idd mk 1 of 2e ronde maar goed ik ben zou wel weer eens toe an een posi test hoor word er nu een beetje moe van maar denk dat het allemaal weer een teleurstelling is durf gewoon nog echt niet te testen me lichaam neemt me te veel in de maling
dat hebben we denk allemaal dat ons lichaam ons voor de gek houd meis ik hoop echt voor je dat je snel een super knaltest hebt en dat alles lekker blijft zitten dan.
Mijn ei is ook de 6e geweest... hopen dat we positief mogen testen... dan worden we nog net oktober mama's (tenminste als ie niet te lang blijft zitten hahha)..... Jij had al een vage streep gezien... spannend! ik zal voor je duimen... Vanmorgen ben ik bij de gyn geweest (1e keer)... gesprek gehad, het kan zijn dat ik PCO heb... maar ik moet 2 x bloed laten prikken in het begin van mijn volgende cyclus...en die vent van me moet een kwakkie inleveren.... zal wat worden na die verhalen van tante Mars... over 4 weken krijgen we dan de uitslagen... Maar hopen dat ik geen bloed hoef te prikken... dan ben ik dus zwanger... en krijg ik een echo over 4 weken... Ja... ik denk weer te positief... hihi.. ACH JA HOOP DOET LEVEN!