ik heb me een boek besteld: ZWANGER. HET NIEUWE HANDBOEK van Anja de Grient Dreux E.A. kent of heeft iemand dit boek? en is het iets? liefs
@yootje, ja heb al 2x getest, gister nog, maar negatief Maar aangezien dit me eerste ronde is (na de pil) kan het ook wat langer duren voordat me ongie komt...de ene keer denk ik wel zw en dan weer niet dus fijn die onzekerheid Heb nog helemaal geen ongie gevoel maar wacht het af...Anders over een week weer een xtje testen. En jij? Ik zie dat je 3 dagen overtijd bent! Spannend, wanneer ga je testen? (of heb je dat al gedaan? sorry heb nog niet alles teruggelezen )
Whaaaaa snik snik. Iedereen leest over mijn twijfeltest heen. Zie blz. 327. Nu ben ik net thuis en heb de test er weer bij gepakt en nu zie ik een wat duidelijkere roze verkleuring. Maar nog niet duidelijk genoeg voor op de foto denk ik. Wanneer zou ik weer testen? Wil iemand mij op BLAUW zetten in de lijst?
he, ik heb zaterdag een test gedaan, negatief, maar was ook 1 dag te vroeg. nu wil ik eigenlijk wachten tot donderdag of vrijdag. ik weet ook nog niet of ik een regelmatige cyclus heb, zitten in de tweede ronde. zaterdag had ik wel flinke krampen, alsof mijn ongi eraan kwam, maar tot nu toe nog niets gezien! we wachten maar af!
Yeahhh mama van jordy Alvast voorzichtig gefeliciteerd! maar streep is streep dus.... Wanneer je het beste weer kan testen..heb ik nog niet veel verstand van maar ik zag dat om de 2 dagen je hcg 2x zoveel wordt toch? Nou ik hou je in de gaten
Ik kan het niet anders zou ik het voor je doen mama van Jordy. Sterkte, jij had teminste een vaag streepje ik krijg steeds een dikke nega. *Duim voor ons beide*
sorrysorrysorrysorry zover heb ik nog niet teruggelezen! ik zou ook over 2 dagen weer testen, dan moet je toch duidelijkheid krijgen. Alvast een voorzichtig GEFELICITEERD!
hey hey, je hebt er geen foto van he? Vandaar denk ik dat er ni op gereageerd is... was jou lijntje zoiets als in mijn boek? En hoeveel dagen tevroeg had je getest?
@yootje: spannend joh! ja wachten duurt lang he...hoelang duurde het bij jou na het stoppen van de pil voor je het eerst weer ongie werd? Hoop dat je dond of vrijdag positief mag testen! Suc6!
Miricale, ik zit ook in ronde 1 en ben ook nog niet ongesteld geworden. Wel nega getest dus afwachten. Zie dat jij net iets minder overtijd bent. Blijft spannend, voel jij je zwanger? Of ga je ongi worden?
26 dagen, daar heb ik mijn banner voor de teede ronde op aangepast! het is inderdaad wel erg spannend. ben er ook constant mee bezig! betrap ik mezelf op!
LadyJoey: ik heb volgens mij met dezelfde test getest. Is van Matcare die je 4 dagen voor NOD kan gebruiken, met paarse dop? Lijkt idd wel wat op jouw test. Hij is nu wel met het blote oog te zien, maar nog wel erg licht. Ik heb of donderdag of zaterdag mijn NOD. Cyclus varieerde nog een beetje.
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973& Jade77 9: Bianca82 & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje& Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske & Redirosoe 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie & Desmo 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 & Lauw 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje & Knorretje84 26: Miracles & patriciavang & Maartje84 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Esther1983 & Senna04 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 & Helma30 TESTMARATHON 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 186 Dames voor Pink Baby Dust 18 Zwanger , 81 Ongesteld , 12 Negatieve test , 4Twijfeltest , 4 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Ohh, mamavanJordy, zo ver ben ik ook niet terug geweest... Kan je niet even een foto posten ofzo? Denk dat je dan onmiddellijk meer reacties krijgt Wat niet wil zeggen dat ik niet keihard voor je hoop dat het een dikke streep wordt!
ik zie dat ik nog zwart sta op de lijst, kan iemand mijn naam een groen kleurtje geven? (ben nogal onhandig met het plaatje)
mama van jordy op blauw en yootje op groen gezet (zie vorige pagina!). Ook even de getallen veranderd (was ik weer eens vergeten )
Jah, van Matcare inderdaad... Ik hoorde van mensen dat die test ook reageert op lh, en dat het dus helemaal niet zo hoeft te zijn dat je zwanger bent... :s wazig he... ik weet het niet hoor, maar ik wacht wel af... ik ga vrijdag weer testen, en als daar nix uitkomt, woensdag nog. Is er dan nog nix, dan ga ik naar de huisarts en wil ik doorgestuurd worden voor onderzoek. We zijn nu al meer dan 2 jaar bezig, en hebben enkel chromosomenonderzoek gehad ivm de miskramen en bbz. Daar is verder niets uitgekomen, dus gaan ze maar eens verder kijken... hebben we wel verdiend!