Nou ik ga weer, zal de auto bij de garage ophalen moest voor een beurt. Tot vanavond denk ik. Groetjes
Gelijk heb je Joey! Ik hoop tuurlijk dat het zo'n vaart niet zal lopen, maar na 2 jaar en alles wat jullie meegemaakt hebben, hebben jullie zeker wel recht op opvolging en begeleiding hoor!
En nog een. In het echt is hij duidelijker hoor. Als je heel goed kijkt zie je een schaduwstreepje op de test.
sorry, ik heb hem ook niet gezien... er wordt te veel gebebt.. da kan ik niet bijlezen... Maar alvast een voorzichtig gefeliciteerd... ik zie ook echt een streepje HOPEN DAT DE STREEP ER OVER ENKELE DAGEN AF KNALT
Ow spannend, lopen we ongeveer gelijk! De ene keer voel ik me wel zwanger en dan weer niet , dus wisselend. Heb nog helemaal geen ongigevoel en jij? Het kan beide kanten nog op natuurlijk...ik wacht nu nog wel even met testen (als ik het vol kan houden ) Suc6!
Ik zie een duidelijke streep hoor.....ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd Zelf heb ik nu weer witte puntjes op mijn tepels en gewoon een voorgevoel dat ik weer zwanger ben.....maar zeker weten doe ik het niet. Moet morgen toch HCG gaan prikken om te kijken of mijn HCG nu wel helemaal weg is....die was de vorige keer nog maar 7 na de miskraam,maar ik hoop dat ie lekker een stuk hoger is weer!
Mmm krijg dat negatief niet voor elkaar. Iemand die handig is daarmee? En kan je hem dan hier neerzetten haha? Verbeeld ik me het toch niet dat jullie ook een licht streepje zien. Ongelofelijk in ronde 2 al raak. Zal ik mijn banner dan maar veranderen?