@ moosje: ik een half jaar een lichte pil (was aan het borstvoeden) daarna ongeveer 1 1/2 jaar marvelon de gewone
Ik heb 5 jaar microgynon30 gebruikt. dus best lang. Het valt mij alles mee dat ik zo snel weer regelmaat heb. @Dicky heb je al een kindje dan? hoe oud is hij/zij?
moosje, heel erg bedankt voor je antwoord! En weet jij toevallig of het mogelijk is dat je rare afscheiding krijgt tussendoor, hoort dat erbij? sorry hoor voor al die vragen, maar dan ben ik misschien wat gerust gesteld en mijn vriend ook
ja, heb er al twee.......2 pittige meiden en alle twee een kadootje. een van in mei 4 en een van 2 en 3 maanden. Mijn vriend en ik willen nog een kindje, om onze liefde te bezegelen. (wat een zoete kost he hahaha) We willen er nu bewust voor gaan zeg maar
ja hoor dat hoort erbij. kan betekenen dat je ongi eraan komt, maar kan ook oud bloed zijn van een adertje dat gesprongen is tijdens het klussen. Dat gebeurt dan zonder dat je het merkt. Probeer je niet te druk te maken. Ik weet hoe moeilijk dit is, maar door je druk te maken kan je ongi ook op zich laten wachten.
en dit is jouw eerste of niet? Ja is wel heerlijk maar soms een beetje veel, vooral als ze ruzie hebben die twee of allebei iets niet willen hahahaha wij hebben afgelopen oud en nieuw geen vuurwerk hoeven kopen, wij hebben al twee gillende keukenmeiden hahahahahaha
ja klopt we gaan voor de eerste. Mn vriend wist dat ik heeeeeel graag een kleintje wil en hij heeft deze wens ook, dus in aug. de knoop doorgehakt en nu hard aan het klussen(in de weekenden dan). Mn vriend zit doordeweeks intern en is alleen in het weekend thuis. Dus ik hoop iedere keer dat mn ei net na het weekend valt of natuurlijk erin.
ja dat snap ik! Dan is het helemaal spannend omdat je niet goed weet wat je te wachten staat. En dan ook al zo lang bezig..... Ik vind het echt heel goed van je dat je de moed nog niet hebt opgegeven, echt waar!
dank je! Ja ik probeer er iedere maand weer het beste van te maken. Ten eerste genieten we echt van elkaar als we elkaar dan weer zien. Daardoor genieten we ook echt van het klussen en gaat het niet voelen als 'moeten'. En ik heb er vertrouwen in dat het voor ons ook een keer gaat lukken.
Goedenavond Ik heb 11 jaar lang Microgynon30 geslikt (al heet het nu weer anders, Rigevidon ofzo?). Eerste ongi kwam 29 dagen na het begin van de laatste ongi met pil (= 33 dagen na het slikken van de laatste pil). Deze cyclus weet ik het nog niet. Hij is óf wat korter (heb vanaf dag 13 ovutests gebruikt en niet positief getest tot nu), óf behoorlijk wat langer... Ik denk zelf eigenlijk het eerste, omdat er bij het begin van het testen nog wel een duidelijk streepje verscheen en nu zo ongeveer blanco.. Succes en sterkte in elk geval! Lijkt me vreselijk als je zo ontzettend onzeker moet zitten wachten. :S
ja natuurlijk moosje! Weet je, voordat ik zwanger was van mijn oudste zijn we er echt 2 jaar mee bezig geweest (zonder tempen enzo gewoon geen pil) en toen we dachten van nou we zijn gewoon niet vruchtbaar ofzo bleek ik in de periode dat het eigenlijk niet zon goed idee was ivm mijn werk was ik opeens al 5 maanden zwanger!(lette niet op mijn ongi, die was echt heel onregelmatig) En dus dachten we dat het bij de 2e heel lang zou duren, maar toen ik gestopt was met de pil was is binnen 3 maanden al weer zwanger! Dus het kan nog alle kanten op hoor!
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973& Jade77 9: Bianca82 & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje& Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske & Redirosoe 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie & Desmo & Gwn 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 & Lauw 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje & Knorretje84 26: Miracles & patriciavang & Maartje84 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Esther1983 & Senna04 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 & Helma30 TESTMARATHON 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 189 Dames voor Pink Baby Dust 19 Zwanger , 82 Ongesteld , 11 Negatieve test , 4Twijfeltest , 4 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 2 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Ik heb mijn NOD een paar dagen vervroegd, ivm mijn ovutests... Nu sta ik er gezellig op de 20e bij!
Ontpillen.. nooit gehoeven. had altijd meteen weer een normale cylcus.. @Gwn.. Microgynon 30 heet hier nog t zelfde hoor.. ik kon vorige maand namelijk kiezen tussen de 30 en de 50 variant.. ik ben weer voor de 50 gegaan toen.. 30 vertrouw ik niet.. daar kwam zoonlief dwars doorheen...
hoi dames, mag ik me ook hier aanmelden..zoveel topics dat ik gewoon effe niet meer wist waar ik me het best thuis voelde.. ik reageerde ook bij andere topics maar daar krijg je af en toe nog een reactie..hopelijk leeft het hier wel wat meer, dus wil graag met jullie meedoen maar tegelijkertijd ook met die andere af en toe.. maar goed, ik zal mezelf even voorstellen..ik ben saartje (undercover) moeder van 1 bengeltje, ik ben 29 jaar en probeer nu al maandenlang voor de 2de keer zwanger te raken, dit is voor mijn de eerste maand dat ik mijn ei heb gevonden, deze was namelijk op de 13de van deze maand (hoe bedoel je vrijdag de 13de hahaha) maar goed de dag ervoor hadden we gelukkig wel geklust en die dag na de eisprong ook... nu hoop ik zoooooo dat het raak zal zijn..en natuurlijk voor jullie allemaal ook! let maar niet op mijn banner, want die klopt volgens mij voor geen meter, wel ben ik de 24ste van vorige maand het laast ongi. geweest, dat zou moeten betekenen dat ik dus weer 24 ongi. moet worden, maar omdat mijn cyclus zo onregelmatig is..weet ik het niet.. p.s. ik slik ook etos zwanger worden pillen.. nou dames, toedels dan maar weer. gr.
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973& Jade77 9: Bianca82 & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje& Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske & Redirosoe 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie & Desmo & Gwn 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 & Lauw 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje & Knorretje84 26: Miracles & patriciavang & Maartje84 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Esther1983 & Senna04 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 & Helma30 TESTMARATHON 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 189 Dames voor Pink Baby Dust 21 Zwanger , 82 Ongesteld , 11 Negatieve test , 2Twijfeltest , 4 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 2 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @ Gwn Ik heb even de laatste lijst gepakt. Op de jouwe waren sylviam en mamavanjordy nog blauw ipv roze.
dames, ik ga jullie verlaten, ik ga mijn mannetje vergezellen met zijn horrorfilm (horrorfreak hihi) ontzettend bedankt voor jullie antwoorden! weltrusten voor straks en droom maar fijn! ps moeten SylviaM en Mamavanjordy niet op roze? Doei doei! x
Welkom meid, Hopelijk is het snel raak. Wil je dat ik je datum dat je ongi moet worden op de lijst zet? Ga je dan uit van de 24e of de 28e (14 dagen na je ei?)