Vandaag ongesteld geworden. Mijn volgende NOD zal op 16 februari zijn. Was eerste ronde en gezellig geklust, kan mn ei altijd goed voelen. Op naar de volgende ronde. Wil iemand mij in het schema zetten? Alvast bedankt, Groetjes, Candy
He Lin71. Zooo, nou dat gaat vast helemaal goed komen, wat lees ik daar ; Mexico! Oeee, heerlijk zeg! Veel plezier! En, neem inderdaad een souveniertje mee! haha..
@ LadyJoey ; Hé meis, .. Spannend hoor! Jij hebt ook al heel wat meegemaakt zie ik. Mk + Bbz. Is niet niks .. Je verdiend dus, hopelijk is het deze ronde raak! Wanneer ga je testen? Succes! Ik zal voor je duimen. Groetjes, Manon
Hoi Mexicang. Balen meid! Maar, volle moed naar volgende ronde. Toch!? Hopelijk snel een positieve test! Succes! Groetjes, Manon
Hallo Alle mensen die doorgeschoven zijn van Nod Januari naar februari. Zelf heb ik gisteravond (nou ja eigenlijk vanmorgen 1 uur) mijn inseminatie gehad. Vanmorgen nog geen tempstijging (was ook wel wat eerder ivm vroeg afspraak' Nu steeds steken links onderin de buik )waar het de hele week al zeurt' Hopelijk springt mijn ei en is de temp morgenochtend hoog en blijft hij hoog. Iedereen weer succes
@nanna33. Hier is mijn lijstje: 4 Januari 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 23 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar 24 Januari 2009 Vruchtbaar 25 Januari 2009 Erg vruchtbaar 26 Januari 2009 Eisprong 31 Januari 2009 Innesteldag 9 Februari 2009 Vanaf hier kun je testen 19 Oktober 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum zoals je ziet loop ik 1 dagje na jou... dus wij gaan ook aan de klus dit weekend... alleen jammer dat ik nachtdienst heb... maar er is vast wel een gaatje om te klussen .... hihi... Maar voor de zekerheid ga ik vanaf woensdag voor de eerste keer ovulatietesten gebruiken... aangezien mijn cyclus 36/37 dagen de laatste 3 x is geweest.. daarvoor was hij nog langer... ben benieuwd of ik mijn ei kan vinden en als ik hem gevonden heb dat het zaadje hem ook kan vinden... @klussers... allemaal een liefdevolle week en dat hij roze mag eindigen
Net nog een ovulatietest gedaan en zo positief als hij gisteren middag om 16 uur was, zo negatief is die nu. Er is gewoon bijna niks te zien van een 2 de streep, ben zo blij dat de donor gisteravond nog wilde reizen. PFFF Mensen zet februari de maand van valentijn op Roze en niet op rood!
Oe dat is fijn Ricmar, nu maar hopen dat het pakt! Idd roze roze roze deze maand *Gaat weer op het wachtbankje zitten*
FEBRUARI 2009 1: Robertha & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 3: wendyvanliemde & Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & mosie 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal 8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling & Susan27 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV 10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia 16: Moosje25 & Candyjunk 17: Mexicang 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 1 Februari : * Roberta 13 Februari : * Joyce81 78 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @Mexicang & Candyjunk: Jullie staan erbij hoor. Heel veel succes !
goeiemorgen allemaal! Pfff, wat kruipt de tijd weer eens als je wacht (dit keer op mn ei). @Ricmar & alle andere meiden die net hun eitjes hebben gehad, spannend! Voor jullie begint die zenuwslopende wachtperiode weer! Was er maar een manier om gewoon gelijk na je ei te weten of het ging lukken of niet. @Lauw: Gezellig kunnen we misschien samen testen (hoewel ik wsl ver voor mn NOD alweer getest heb ). Wel irri zo'n lange cyclus zeg, dan moet je nog langer wachten... @Suus: ik zeg nog steeds elke dag
Hoi..... Sinds ik deze maand begonnen ben met ovutesten....snap ik helemaal niks meer van mijn lichaam.... Meestal klussen we extra als ik van die rauwe eiwitslijmpjes heb....meestal 3 dagen....nu had ik die eergister en gister ook....maar teste nog niet positief met de ovu's van babyboom.... enkel een licht streepje...wat niet donkerder word in de afgelopen 3 dagen maar ook niet lichter.... zit mijn ei er nu aan te komen of wat moet ik nu? Voorheel kluste we gewoon maar wat extra rond die vochtige periode en dan was het meestal ook wel raak....had vaak posi zw.testen....al bleven mijn beebjes niet zitten.... :`( Ik ben nu nog zenuwachtiger als normaal....het liefst was ik niet begonnen aan die ovu testen....want nu loop ik ruim 4 weken gespannen....2 weken om ei te vinden en 2 op de wachtbank........ Oh My God.....ik word hier echt zo onzeker van!
Klein chrisje, ik denk er deze ronde aan om die ovutesten in de kast te laten.... wat je schrijft is herkenbaar. Rauw eiwit,maar geen +test en als ik pos test, dan is het vruchtbare slijm ver te zoeken Ik wil deze ronde dus afgaan op mijn lijf, ik temp ook en heb nu aardig door hoe of wat, dus denk ik dat we een poging gaan wagen zonder testen. Als het jou geen goed gevoel geeft, is dat misschien wel weer een idee, wegdoen en op gevoel. 4 weken stress is niet goed voor jou en het eitje! Succes
@klein chrisje: heb best vaak slechte dingen over die ovutesten gelezen. Voor sommigen werken ze goed, maar je ei kan ook heel makkelijk ongemerkt voorbij gaan. Ik zou er dus maar gewoon vanuit gaan dat dat slijm betekent dat je ei eraan komt, maar dan nog wel even extra lang doorgaan met klussen totdat je echt zeker weet dat ie is geweest. Wat je ook nog kan porberen is je baarmoedermond voelen. Ik voel altijd heel duidelijk wanneer mn ei eraan komt (zit ie heel hoog en is ie heel zacht en plat/breed). Na mn ei wordt ie weer een stuk harder en zit ie lager. Succes!
Heey dat is een mooie tip! Ik voelde toevallig gisteren avond verschil en als het goed is krijg ik morgen mijn ei volgens de banner (we hebben veel geklust deze week dus als hij eerder was is het niet erg ) ik ga het in de gaten houden in ieder geval!
@ mexicang: tja....heb nu 60 an die dingen inhuis...daar baal ik van...had verder nog niks negatiefs gelezen over babyboomtests.... @ nana33 : bm mond voelen is voor mij niet echt een optie...1 doet pijn, 2 weet niet wat ik moet voelen....(ik heb vocale vulvites = aandoening in ingang vagina.....als ik echt super nat sta is de pijn te dragen....maar zo....overdag als ze droog sta...moet ik niks proberen) SORRY VOOR DETAILS!