hey hallo meiden het is nu bijna 1 uur en ik lig weer eens wakker weer een gespannen onderbuik en heb al de hele dag last van vlagen van t zuur en oprispingen pfff en nou nog niet kunnen slapen ook owwww ik word gek van mezelf ik wil gewoon eens lekker kunnen slapen grrrr ik zie dat jullie al veel blz erbij hebben wow dat gaat echt veel te snel om bij te houden heb ik wat gemist nog ? hoop dat er iemand nog wakker is om ff gezellig te kletsen dikke kus redi
hey meiden hier ben ik weer zoals jullie zien is het nu bijna half 7 en heb dus drie uurtjes geslapen :S me vriend die zei wat voor hij naar zijn werk ging en hoppa ik was klaarwakker ik vraag me af hoe ik de dag door moet komen aangezien ik vandaag geen minuut rust voor mezelf kan hebben dit is echt niet goed zwangerschapskwaal of niet ik ben het gewoon zat om niet te kunnen slapen grrrrrrrrr maar goed de hele tijd drukkend gevoel gehand aan de twee zijkanten van me onderbuik doen ik gister weer probeerde te slapen en een gespannen gevoel in me onderbuik ik hoop dan maar dat die vermoeidheid die ik nu heb me loont met een positiefe test anders word ik gek als ik dit elkemaand voor me nod zou hebben moest dit ff kwijt omdat ik het gewoon weg niet meer weet en weet niet wat ik meer moet denken liefs redi
hey meiden hier ben ik weer ik kon me niet inhouden en heb net een test gedaan gewoon negatief zoals ik al dacht ik kan wel janken zeg en weet nu dus dat ik twee weken voor me nod me dus zo ga voelen :S ga een afspraak bij de dokter maken om te kijken hoe het allemaal kan dit ik ben er gewoon anders klaarmee en zal waarschijnlijk als het zo doorgaat stoppen met proberen zwanger te worden ik zal het niet trekken om twee weken me goed te voelen en twee weken me beroerd te voelen en ga zo dus maar elke maand door dus jammer maar helaas kus redi
Hier ook net getest en helaas negatief...(had ik ook verwacht) Mocht eigenlijk om de 2 weken testen van de ha maar morgen is mijn man jarig en zaterdag een vieren we de verjaardag van ons zoontje (mocht zaterdag eigenlijk pas testen) maar had geen zin om met een teleurstelling te gaan zitten op een dag die leuk hoord te zijn,als ik wel zwanger was had ik het mijn man als vervroegt verjaardagskadootje gegeven vanavond...NOU ONGI KOM MAAR OP!
Balen Redi en Done.... @Redi kan me voorstellen dat je het zat bent om je niet goed te voelen...en dan ook nog negatief testen. Maar geef de hoop niet op, je zit nog voor je nod dus ik hoop dat je over een paar dagen gewoon positief mag testen! Suc6 meid! @ Done, ik vind het nu al een beetje lang duren maar jij bent nog een stuk langer overtijd! Ik snap het gevoel van als ik toch niet zwanger ben laat de ongie dan maar komen, dan kan je tenminste aan een nieuwe ronde beginnen, dat heb ik ook. Ik duim dat alle groene strakkies toch nog roze kunnen! (en natuurlijk de zwarte en blauwe ook ) Meiden, fijne (werk)dag vandaag!
@annie. meid wat balen, maar gelukkig kun je je zinnen verzetten op een mooie vakantie.. geniet ervan meid.. @redi en done.. balen meiden.. maar t kan nog he.. niet al je moed opgeven.. @hier.. ik was na het opstaan ineens misselijk...bah...nu nog wel wat, maar zit nu rustig en valt t mee...oh ja.. niet ongesteld iig.. zou ook wel heel vroeg zijn hoor, maar goed.. t voelde echt zo gister.. pff...nou ja.. we wachten t af..
Hier ook menstruatie-klachten hoor. Maar toch zegt CB-digitaal al twee keer dat ik zwanger ben. De KV test ook trouwens, alhoewel dat maar een licht streepje is. Maar de combinatie van die twee heeft me toch wel overtuigd
@ Redirose: echt balen, die negatieve test, maar je NOD is pas morgen, dus misschien heb je gewoon wel te vroeg getest. Ik dacht: zal ik vandaag maar een test gaan kopen, maar als ik dat van jou lees, denk ik dat dat mijn humeur ook niet ten goede zou komen. Ik hoop zo dat die ongi van mij echt gewoon goed wegblijft..... ik heb ook dat drukkend gevoel in mijn onderbuik, nu al een week ofzo, dat is echt raar, want normaal gesproken voel ik mijn ongi niet zo lang van te voren aankomen. Ik hoop veel te hard dat er wat zit en dat maakt straks de teleurstelling alleen maar groter. Ik baal ook van het feit dat deze cyclus dus blijkbaar weer erg lang moet zijn, terwijl de vorige mooi 28 dagen was, verdorie.
wij moeten precies hetzelfde doen maar tussen de laatste afspraak en de nieuwe is 8 weken...omdat dan alles zeker binnen is... wanneer moeten jullie gaan? in ieder geval veel suc-7
eyey meiden... zoals ik al weet ben ik niet zw maar heb nu enorme last van me (.)(.)... kan dit zijn dat ik snel ongi word? ik hoop t want dan kunnen we tenminste weer verder... knuf naliey
Zo weer even niet op de site gewest. Ik zie dat er in ieder geval zeker wat rose bijgekomen is. Gefeliciteerd dames! Lin succes met alles! Ongi dames: op naar de volgende ronde! Alle wachtenden succes. Ik ben zelf ook aan het wachten maar het duurt zo lang. Toch besloten om pas na mijn NOD te testen. Ben er achter dat mijn lichaam me goed voor de gek kan houden...Heb ook het idee dat het niks is deze maand maar hoop met mijn hart dat het wel zo is. Ik heb net nachtdienst gehad dus ga lekker mijn mandje in. Ik lees vanmiddag weer verder als ik op ben. Dus niet te veel beppen hoor .
hey hey, Ik heb ook buikkrampen, dus ik weet t ook niet hoor... pijnlijke (.)(.) en wel mega veel afscheiding (sorry, zo vroeg op de morgen) dus de ongi zal wel doorzetten... de test zal wel gereageerd hebben op Lh... kus
Goedemorgen allemaal, Heb een vraag. Normaal duurt mijn cyclus tussen de 24 en 28 dagen maar dan had ik mijn eisprong al moeten hebben gehad nu maarrrrr ik heb vanochtend mijn temperatuur gemeten en die is nog niet omhoog gegaan. Ik snap er nu niks meer van... Is temperaturen dan niet zo betrouwbaar of wel? Kan het zijn dat mijn ei dan nog moet komen? Heb wel op 13 en 14 feb extra slijm gehad en op de 14e was het ook doorzichtig en rekbaar. help.... groetjes 24-25-28-28-MK-26-?
zover ik weet, wanneer het rekbaar is, is dat je vruchtbare periode... Maar mijn hubbie en ik klussen vanaf de eerste dag zonder ongi, tot de laatste dag voor de ongi, elke keer om de dag... zo missen we het ei niet, en blijft het zooitje van hem op kwaliteit... en nog ni zwanger... hahaha!
Ja dat proberen mijn vriend en ik ook maar hij is voor zijn werk vaak doordeweeks weg en zie ik hem in het weekend pas weer. maar vorig weekend hebben wij wel goed geklust namelijk vrijdag t/m maandag zelfs. (we hadden er gewoon erg zin in ) Maarja snap er niks meer van waarom gaat mijn temperatuur nou niet omhoog
Geen idee.... ik werk niet met temperaturen, omdat ik er dan elke dag bewust mee bezig moet zijn... Het klussen zien wij gewoon als een leuk verzetje, niet een moet om zwanger te raken... zo proberen wij de druk eraf te halen... maar ik snap als hij door de weeks weg is, dat dat het lastig maakt
Zoo wat een zwangeren zijn er opeens bij gekomen. Gefeliciteerd dames! Hier nog steeds steken links onder in mijn lies/zij. Ben zo benieuwd, voel me echt anders tov de voorgaande 3 maanden....Hoop, hoop, hoop!
nou de koffie smaakt prima.. @LadyJoey...die afscheiding heb ik ook en zere borsten ook.. dus t lijkt wel erg op elkaar.. we zullen zien meid...