Weet ik ook wel En ik ben ook helemaal niet boos of voel me niet aangevallen hoor. Ik begrijp juist heel goed dat niet iedereen kan begrijpen hoe mensen zich moeten voelen die moeilijk zwanger worden. Voorbeeld: Ik was net geopereerd van mn bbz, vertelt mn nichtje doodleuk de familie door dat ze 7 weken zwanger is... Ik was echt kwaad. Blij voor haar hoor, maar ze kon het zich dus niet voorstellen dat ik het belachelijk vond dat ze het met de 7 weken al vertelde, en net op dat moment! Misschien egoistisch van mij, maar ik vind dat ze zich zeker wel wat meer in andere mensen mag verplaatsen, en op deze manier echt iemands ziel aan gort stampt... nu snap ik het wel... ze was blij... maar sinds dat ik mn eerste mk heb gehad tot nu heeft ze geen een woord tegen me gezegd... en dat vind ik heel zwak... maar goed... Dit is wel een heeeeeel extreem voorbeeld
hihi geeft niet,op 07-07-'09 En ik ga waarschijnlijk voor een witte jurk... Ik val toch voor de traditionele trouwerij... Maar alleen omdat in mijn styl niks te vinden is hoor haha Dan doe ik mijn schoonzus mijn paarse jurk wel aan,en mijn zusje de zilveren Bruidsmeisjes!
Ooooh Lieselke.. Ik wil ook een croque.. hmmmmm hahah.. Ik moet nog even wachten tot mijn lunchpauze.. @ Puzz en Lady... Ik begrijp jullie reacties volkomen, indien je zo'n reactie leest en je bent al een eeuwigheid bezig doet dat zeer en snap ik heel goed dat je geirriteerd raakt door het "gezeur" van iemand wie nog maar kort "bezig" is en moeite heeft met zich beroerd voelen.. @ Redi.. Ik hoop voor je dat je zwanger bent meis, maar vergeet niet om met je reacties rekening te houden met de medemens hier op het forum. Je hebt het vast allemaal niet zo bedoeld!
nou ik ga het allemaal ff van me afzetten heb een drukke dag voor de boeg en moet vanavond gelukkig naar de oefenruimte om ff alles van me af te zingen hoop als ik terug ben dat er lekker weer roze is wens iedereen een fijne dag en ik hou iedereen hier op de hoogte het is toch zo dat je hcg verhoogt met twee dagen ? nou ik hoor het wel liefs redi
Ze zeggen dat de nummer 7 bijzonder is he? Weet niet wat dat dan is,maar iets met een goed leven ofzo?
7 is volgens de Bijbel heel speciaal, maar in mijn leven is 7 ook heel speciaal.... Oa: 7 januari geboren 7e stel wat deze pastor trouwde 7 jaar nadat mn beste vriend stierf getrouwd, op de dag dat hij begraven was... dus genoeg 7es
hoi hoi meiden heb ff jullie verhaal gelezen en zwanger raken gaat niet over rozen en als je na 1 maand al zo reageerd ik heb in 7 maanden 3 miskramen en wat blijkt door ziekte ben gisteren ervoor geopereerd
zo hee val ik even in een discussie binnen.. ik had t eigenlijk *(om me er nog maar even mee te bemoeien) zo opgevat van Redi... dat ze het zat is om zich 2 wk goed en dan 2 wk slecht te voelen zonder dat het resultaat had en dat ze daarom naar de ha wilde gaan om dat ze daar geen zin meer in had.. dat ze dus aan de ha wilde vragen of er voor die 2 slechte weken een oplossing is.. hoe normaal het ook is.. maar goed.. anyhow.. tis idd erg normaal..en kan me de reacties wel voorstellen, maar vind ze ook wel wat hard.. maar dat komt wellicht omdat ik niet moeilijk zwanger raak.. Voor mij is zwanger worden idd errug makkelijk (is ook niet heel prettig kan ik je zeggen, maar ook dat is niet kwetsend bedoeld) en soms kan het in je omgeving best lijken of het een eitje (wat een woordspeling) is om een beeb te creeren.. Het supervruchtbaar zijn heeft ook zijn nadelige kanten en dit is vaak ook moeilijk bespreekbaar. Ik ervaar het als een zegen, maar soms zou ik willen dat het iets minder zou zijn.. jullie mogen best wat van me hebben.. *edit* lees dat er al weer een goedmaakknuff is geweest duslaat ik het er maar bij...
ik ben ook super vruchtbaar maar door ziekte ging het niet het is heel moeilijk en als iemand dan idd na 1 maand zeurt tja wat moeten alle andere dan wel niet denken tuurlijk het is spannend als je net begint maar toch het zal wel een frustatie zijn op dat moment maar meid geef de moed niet op joh er gaan nog wel meer tegenslagen komen waarschijnlijk liefs isa oja lady kus terug
1 maand ? ben nu ruim 9 maanden bezig maar maakt niet uit voel me altijd vele malen anders dan nu en neet ik geef niet op had het alleen vanmorgen ff moeilijk heb dan ook respect voor de meiden die langer bezig zijn maak je geen zorgen komt op een dag goed en tegenslagen heb ik altijd dus deze kan er ook wel bij haha kus redi
even kort hierover, want ik vind dat er al genoeg over gezegd is en het is geloof ik al weer goedgeknuffeld, dus nog lang erop door gaan is denk ik ook niet nodig, maar volgens mij is ze al langer dan 1 maand bezig, maar kreeg ze in juli 2008 een mk in de eerste ronde...
Ik reageer even op 1984, Je zei dat je dmv tempen geen eisprong kon ontdekken. Nou, ik ook niet, FF ook niet. Maar zie mijn banner en de foto in mijn album...... Ik denk niet dat twee CB-digitaal testen liegen Vertrouw dus niet te veel op je temperatuur, dat luistert heel nauw!