NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    idd surf ben het met je eens en ja mk toen gehad
    we houden het niet gezellig en hierbij nog heeeeeeel veeel knuffels voor iedereen die zich aangesproken voelde

2. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    heb het niet eens als een harde ruzie ervaren... waar gaat de wereld heen als je niet eens meer kunt zeggen wat je vind? Daarbij wel de aantekening (die ik ook al eerder had gemaakt volgens mij) dat je hier de nonverbale communicatie niet mee krijgt.... en dat we te maken hebben met vrouwen die overlopen in het oestrogeen en andere hormonen! haha ;)

3. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    hahahahahaha ja idd
    we moeten wel lief voor elkaar zijn en idd zeggen wat je vind is soms ook nodig hey meiden ik moet nu echt gaan spreek jullie snel
    over een paar dagen zal ik nog een test doen gelukkig heb ik nu geen testen meer in huis

liefs redi

4. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    haaa, croqueje heeft gesmaakt! Moet dringend eens aan de slag, kijken wat ik nog moet doen voor de les vanaaf!

oeh ja, moet nog eitjes koken voor eten vanaaf :-D Iemand ei in de aanbieding ;)

Zijn er geen testers vandaag, vind de lijst even niet terug...

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    geeeeeeeeeeeeeeen idee.... maar een lijst?
    Dan mag ik erop voor vrijdag en dinsdag/woensdag!

Kus

6. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    ooohhh, tuurlijk.... de lijst.... beetje vergeetachtig... ik weet niet wat t is...
    Ik sta er al op ;) alleen niet om te testen, maar dat hoeft ook niet ;)

7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Vannochtend een testje gedaan en helemaal wit.Dus als ik nu ooit weer positief test is het igg niet van de miskraam nog.Stiekem hoopte ik wel dat er een knalroze 2e streepje op zou komen,maar ja.....tis ook 5 dagen voor NOD nog,dus dat zou sowieso erg vroeg zijn.

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Haha Lady, gatenkaasgeheugen? ;)

@suzanne: stiekem hoop ik met je mee dat je toch nog op roze mag! knuf

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    beeeeeeeeeeeeeeeeetje maar.... pffff hahahah!

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ohh ik moet nog even wachten nog 2 dagen...
    Dan is het precies mijn 2 jarige lidmaatschap van de lotte zwangerschaps pagina!

En ook mijn nod!

Als ik ook nog een beeb verwacht is het helemaal super haha

Oww en even over super-vruchtbare vrouwen:
    Meiden het is een zegen dat je snel en gezond zwanger kan worden,als je er bewust van bent en er goed mee om gaat is er niks aan het handje toch? ;)

11. 1984

1984 Niet meer actief

Dank je wel geeft me weer wat hoop!

Super gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetjes

12. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    hoi dames, hoe is het hier met iedereen? wat gaat het snel hier :)

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    helemaal waar Puzz....

ik heb er ook niet echt veel moeite mee hoor, maar als je heel erg moet opletten om juist NIET zwanger te worden is het ook niet altijd prettig, maar goed.. de ZEGEN is 1000 X groter dus wat dat betreft..heb ik niets maar dan ook niets te klagen.. en dat ga ik danook maar niet doen..hihihihi

14. anniepannie

13 aug 2008
    95
    0
    0
    @LadyJoey: ik begrijp hoe dit aan kan komen. Ik was net 1 maand later zwanger dan mijn schoonzus en toen we elkaar het nieuws vertelden dat we ooms en tantes enzo zouden worden, was het allemaal natuurlijk rozengeur en manenschijn.
    Helaas was het zo dat ik uiteindelijk voor een curretage onder narcose ben gegaan 1 dag voor mijn vakantie. Op de dag dat ik op het vliegveld stond belde mijn broer om te zeggen dat het zo vaak fout gaat bij de eerste zwangerschap. Nee, daar zat ik op dat moment echt niet op te wachten.
    Ik vind het ook erg moelijk dat zij wel zwanger mocht blijven, zeg maar.
    Lekker jaloers dus. Ze is nu overtijd, want ze was 8 febr uitgerekend.
    Ik heb haar maar 1 keer nog gezien, toen ze zwanger was en met mijn broer heb ik vrijwel geen contact meer nu (en dat ligt niet aan mij hoor, want ik stuur nog genoeg berichtjes enzo, maar krijg niks terug, raar he?)
    @Redirose: kom op meid, niet de moed laten zakken nu hoor. 1 negatieve test voor je NOD zegt eigenlijk nog niks
    @Esther1983bedankt voor je uitleg over dat HCG een positieve LH test kan geven, die info wist ik nog niet.
    @ :evil: niet komen aub...

15. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    mijn testjes zijn binnen, TNT heeft ze net gebracht. ik wacht nog tot morgenvroeg. vind het leuker om samen met vriendje te testen...
    het is wel maar goed dat ik avonddienst heb vandaag, dat maakt het wachten een stuk makkelijker!

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    pooh yootje.. knap hoor.. ik zou me niet kunnen beheersen..hihihihi..

spannend meid...we duimen met je mee..

@Vrijheid.. hier gaat t wel geod geloof ik.. bij jou ook?

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    dames ik ga wat doen hier.. tis weer kansloos lui dag vandaag.. dus in de benen en HUP! tot euh.. straks waarshcijnlijk...

knuf

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hoi hoi allemaal hoe is het met iedereen?

19. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @ Yootje..

Wat heb ik ontiegelijk veel respect voor jou dat jij kunt wachten.. Ik zat bij wijze van spreken al op de wc toen de testen door de deur vielen.. Ik kon mij echt niet bedwingen! :)

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @yootje: hoop dat je ons morgen komt verblijden met een positieve test meid! Knap dat je zo 'lang' kan wachten ;)

@Claire: goeiemiddag! alles ok hier, en met jou?

Ben even tasje koffie aan het drinken (déca, want vriendlief heeft gehoord dat als je zwanger bent je best niet teveel koffie drinkt, dus heb hem moeten beloven van maar 1 tasje gewone te drinken 'smorgens en 's namiddags déca ;))

Deel Deze Pagina