haha lief he die bezorgde mannen De mijne zegt dat ook constant, en ik heb nog niet eens positief getest zal wat worden als je echt zwanger ben! Hij heeft nu de hele week middagdienst dus dan eet ik alleen thuis en zegt hij; eet je wel gezond!
dames, ik zal zeggen dat het wachten niet echt makkelijk is hoor! ik moet mezelf wel echt bezig houden. ik doe dit ook echt voor mijn lieverd, omdat ik weet dat hij het graag samen doet. ik heb de testen wel uit het zicht gelegd, in een kastje, en dat helpt wel enigszins...
@ lieselke.... ben doodzenuwachtig Mn tepels doen al zeer en continue opboeren en al Voorgevoel zeer sterk dat t raak is , angst voor weer bbz en bleghhhhhhhhhhhhhhhhhhh stomme hormone! T voelt net als mn eerste zwangerschap (drie-ling mk+bbz) Toen had ik ook vrijwel direct zoveel symptonen en t ergste is...... ik heb niks meer te doen in huis klaar met klussen heh dat is eruit
eigenlijk wel erg lief he? die bezorgde mannen, ik heb er ook zo een. ik eet ook vaak alleen 's middags en 's morgens, ik eet dan slechter als ik met iemand samen eet. dat vind hij niet zo verstandig, nu raad hij me steeds aan, maar bij mijn moeder te gaan eten...
Hier nog 1 met een bezorgd mannetje.. Zo vertederend.. Hij zit doordeweeks op de kazerne en belt soms wel 3x per dag om te vragen hoe ik me voel, of ik wel gezond eet, en of ik niet teveel koffie drink..
*HCG HCG HCG HCG HCG HCG* *Geduld Geduld Geduld Geduld* Ik dacht kom, ik strooi eens wat HCG (niet teveel, ben nog volop aan het produceren ) en geduld. Wie weet helpt het!
Jaaa ik vang ook! Bedankt! Ja de mijne ook, zegt ie ga je toch lekker bij je moeder eten of mijn moeder Heb zojuist de Ultra testen van Mad Care besteld. Deze kunnen 6 dagen voor NOD al testen
Toch zou ik nog even wachten als ik jou was....zwanger zijn duurt een maand of negen als alles goed gaat, dus dat ene weekje wachten kan geen kwaad toch? Plus dat er zover voor NOD nog veel mis kan gaan, en een negatieve test ook niet alles zegt. Meid, nog heel even volhouden. Pak maar wat extra geduld van mij!
@ dicky en susan, bedankt voor de goede moed Is idd echt niet fijn om met tegenzin te gaan. Het loopt daar echt volledig uit de hand op die school; leerkrachten hebben het volgens mij opgegeven en dan krijg je daar zo'n stelletje leerlingen die niks te vrezen hebben, voor niemand respect hebben en gewoon hun broek zitten verlslijten. Mijn vorige stages waren echt top, zeer leuke lessen kunnen geven. Nu dus niet, het is een kappersschool trouwens. Ik moet nog één week naar daar en dan ga ik ergens anders waar het hopelijk beter is. De kwaliteit van scholen verschilt echt ENORM! Goed uitkijken waar je je liefste kindjes laat gaan dus! Verder... geen cyclusnieuws... het is VREEMD! Dikke knuf en wachten maar...
Nog even een vraagje: Als je 's morgens met ochtend urine gaat testen om 5uur (mijn vriend moet er dan uit) Maakt het dan uit hoeveel je de avond ervoor hebt gedronken? Of kun je beter een paar uur voor het naar bed gaan niet meer drinken? Test vrijdag/zaterdag (ligt er aan of ik zin heb om er uit te gaan vrijdag morgen) met cb digitaal zonder indicatie van het aantal weken.
Even wat heel anders buiten dit forum om Ik heb gister met mijn 2 beste vriendinnen een verrassing geregeld voor onze mannen. Wij gaan op 19 april trouwen voor 1 dag Kent iemand dit ook? het is via www.wedandwalk.nl dan kun je trouwen voor 1 dag. De mannen weten dit nog niet maar wij hoeven zelf ook verder niets te regelen. Je kunt je bruidsjurk uitkiezen en je boeketje ed. Gewoon grappig om eens mee te maken! Wou het gewoon even kwijt
he, volgens mij maakt het met ochtendurine niet uit hoeveel je de avond ervoor hebt gedronken. als je overdag test, heb ik gelezen, dat het verstandig is om 2 uur vantevoren niet meer teveel te drinken, sowieso niet meer dan je normaal doet.
Nog even een antwoord op een aantal vragen die op de vorige 10 paginas staan: Ontpillen/ontringen: Is dus voor sommige vrouwen echt heel vreemd. Ik had na het stoppen 2 maanden een relatief korte cyclus en de derde maand opeens niet meer. Had MASSA's symptomen, ik was echt kotsmisselijk, moest constant boeren, Had een supergeloeiend gezicht, was 9 dagen overtijd, opgezwollen buik, echt alles wat je je kan indenken. Dus ik dacht toen echt, ik ben zwanger! Dan getest en negatief. Begreep er niks van, 2 dagen later ongi.<<--- heel erge. Dus ik denk dat je je ook zéér slecht kan voelen doordat die ms maar niet doorkomt en je lichaam er hard moet voor "werken". Dit is natuurlijk voor iedereen anders maar ik wilde gewoon eens mijn ervaring vertellen. ( Ik ga dus ook NOOIT meer aan de hormonale anticonceptie... brol!) Oja... ik heb die maand 2 testen gedaan, eerst een licht positieve van kruidvat, dag erna negatief. Dus vals positief testen met die van kruidvat kan ook! Heb er nog een foto van, zal 'm misschien later eens in m'n album droppen. TENZIJ.. ik toen echt zwanger was en die zware ongi's eigenlijk een mk waren maar dat besef ik nu pas. pfffieuw ok, dit was het