NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ipad

ipad Niet meer actief

Ik ook Salapio ! Al ruim 17 maand....wat een verslaving hé!?!
    Zo heerlijk dat warme lichaampje tegen je aan....dat lieve (KOUDE !) handje op je zij.....en 'savonds zie je gewoon de drukte uit je kind ebben en de rust neemt plaats zodat je beebje lekker kan gaan slapen!....
    zucht.......so in love !

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klein Chrisje, jij ook nog aan de bv ... super! En ja ... heerlijk, lekker knus :D

IEDERE DAG / OM DE DAG, als het zaad van je man/vriend goed is, kun je iedere dag (of 2x per dag ;)) klussen. Om de dag wordt geadviseerd bij zaad van mindere kwaliteit. Staat ook ergens hier op de site ... denk bovenaan bij zwanger worden?

OVU-TESTEN, wel meer slechte dingen over gehoord. Ik zou uitgaan van je lijf en dus van vruchtbaar slijm ;)

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Klein Chrisje, dat lijkt me niet de bedoeling, ik zou ze weer lekker links laten liggen en op gevoel gaan. Dat is eerder toch ook goed gegaan? En dan hoop ik heel hard voor je dat het blijft zitten!

4. ipad

ipad Niet meer actief

dank je Odess!
    ja das waar...maar wil graag deze maand zwanger zijn ! En dacht mezelf meer zekerheid te geven....met die testen........duh?! Onzeker word je ervan!

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Haha, nou schijnbaar weet jouw lichaam het heel goed en snappen de testen het niet ;)

6. ipad

ipad Niet meer actief

hihihihihi hahahaahaahaaa......op hoop van zegen....vanavond manlief maar effe verleiden....
    al voel ik me niet echt fit.....te veel werkdagen achtereen.....volgens mij dag 11 of 12? ben de tel kwijt....

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

@ nana: ik heb inderdaad nog een klusje gedaan gisteren... ik kan het gewoon niet om de dag als ik weet dat ik ZEER vruchtbaar ben.. Ben bang dat ik dan een x te weinig geklust heb, dus inderdaad ik ga er maar gewoon vanuit dat de zwemmers goed zijn!

@ kl.chrisje: ik gebruik ovutesten van sensitest en ik vind echt heel duidelijk een lh piek.. Bij mij is het juist zo dat ik niet echt waterige of eggwhite afscheiding kan vinden... dus ik ben erg geholpen met de testen, maar inderdaad is voor iedereen anders. Ik heb vorige maand ook iedere dag mijn baarmoedermond gevoeld en ik kon er niet echt wijs uit. het gevolg was een schimmelinfectie :domme pech misschien, maar ik hou nu mijn vingers thuis ;) ;)

Hier was dus gisteren de test posi, vandaag nog even 2x testen voor de zekerheid. Had vorige maand ook 2 dagen posi test, en dan nog maar lekker een paar dagen klussen!

liefs suuskebab

8. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Dag meisjes ik heb weer effe wat bijgelezen hier over ovu testen die niet echt schijnen te werken.
    Ik zelf heb tot nu toe er nog niet meegewerkt , ik ben elke keer op me gevoel afgegaan en op de calculator op zw pagina.
    Maar ik denk dat ik deze keer wel met ovu testen ga werken met name een ovu test die schijn je meerdere malen te kunnen gebruiken een digitale.

Iemand hier een ervaring ermee met een digitale ovu test?

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hmm, ik zelf niet, heb sensitest zoals je kon lezen... Dus ik zou het niet weten.
    Het nadeel van de calculator hier op de site voor mij is dat hij niet klopt... als ik hem invul geeft hij mijn ovulatie altijd iets later aan als dat ik hem zelf vind.. Hetzelfde geldt voor de banner...

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik heb die van sensitest en ze doen het bij mij prima. tenminste... ik heb een duidelijke opbouw van wit naar licht naar knallend positief en weer lichter naar wit.
    Alleen hebben ze nog geen positief resultaat gegeven wat zwangerschap betreft. En juist daarvoor had ik ze ook natuurlijk!
    Vorige ronde was het zelfs zo dat mijn ei al geweest was en de test nog + was. Ik wist dat ei geweest was omdat ik er ook bij temp.
    De temp geeft mij meer houvast dan die testen.

Maar ja...60 van die dingen in huis... Misschien is er wel iemand die er bij zweert en kan je ze, als je er echt afwilt, opsturen ofzo?

11. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ja de calculator kan ik ook niet helemaal serieus nemen ,zowiezo heb ik nu ook nog eens een onregelmatige cyclus gekregen na de mk dus dan is het altijd wel een gok maar die sensitest onthoudt ik ook effe ;)

12. candyjunk

candyjunk Lid

26 dec 2008
    24
    0
    0
    Ik heb nog geen ovulatietesten gebruikt, maar heel vervelend als het voor je gevoel niet klopt. Ik merk het aan mn afscheiding en op de dag van mn ei voel ik het in mn onderbuik.
    @ nana: dank je wel voor het plaatsen in het overzicht
    Voor mij werkt die calculator wel, vind het handig.
    @ mammie patricia: geen eraring met digitale ovu test, lijkt mij wel handig om meerdere keren te kunnen gebruiken.

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hallo meiden

hoe is het hier met iedereen?
    zitten er al dames op de wachtbank?
    ik ben aan het wachtten tot mijn ongi weg is en dan weer klussen!

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo dani,

weer een leuke periode voor jou dan!

Ik denk dat de dames met nod 1,2,3 februari ondertussen al op de
    wachtbank zitten of niet? Ik heb hem op 5 feb. en ik ben nu naar de wachtbank aan het klussen, ik denk dat ik ook een paar dagen ECHT mag plaatsnemen ;)

15. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ja me man kwam er mee aan zetten je moet eens die digitale ovu test halen :)

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @candyjunk: graag gedaan :D
    @klein chrisje: baarmoedermond voelen is ook maar 1 van de vele manieren om erachter te komen hoor. (samen met slijm, temperatuur en kalender en ovu testen). Na temperatuur is slijm volgens fertility friend het meest betrouwbaar, dus ik zou lekker van je slijm uitgaan (klinkt beetje raar zo, hihi).
    @Suus: Goed zo! heb ik ook altijd hoor, als ik denk ik ik vruchtbaar ben krijg ik een hele nare kriebel als ik niet voldoende klus. Zo'n gevoel van ik zou nu eigenlijk iets anders moeten doen.. ;)
    @all: de kalender klopt bij mij nooit precies. Soms scheelt het een dag of 2, maar vorige ronde ineens een hele week. Denk dat ik nu mn ei misschien ook al iets eerder ga krijgen (*hoop hoop hoop*).

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sinds vanacht op het bankje

Inseminatie ging goed, zal ruimte vrijhouden op de bank!

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ricmar, dat is fijn, ik kom er aan, het is alleen nog 2 dagen lopen ;) , maar ik ben onderweg... Ik zal tegen het einde van mijn wandeling nog even een supermarkt binnenstappen om de nodige versnaperingen in te slaan! Ik zal ook vragen of ze een extra grote pot augurken voor ons willen klaarzetten! Want we zitten daar natuurlijk straks gewoon allemaal zwanger te wachten op de dag dat we ook de zwanger-bevestiging van de test krijgen :D Februari werd toch helemaal roze dames?

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Tuurlijk wordt de maand van de liefde (valentijnsdag) helemaal ROZE!

20. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Suus: dat was wel het plan! Maarreh, ff over die augurken, kan me gewoon niet voorstellen dat ik ze ooit lekker ga vinden (vind ze altijd een beetje op dode kikkertjes lijken, hihi). Zodra ik op het bankje mag neem ik wel even een lekkere appeltaart mee ofzo - en van die bonbonbloc, Mmmmm. Hopelijk mag ik er eind deze week ook bij!

Deel Deze Pagina