hoop het voor je dat je pendel bij jou uitkomt! haha ik wil liever nu al zwanger zijn ipv maart hoor maar mocht het niet zo zijn het zij zo dan w8 ik nog een maandje
hoe staat het met knippy? ze had toch een lichte streep? of heb ik dat verkeerd gelezen (heb nl niet alles bijgelezen)
oeoedat is spannend dan! nog 9 dagen en dan is het zover! ik hoop echt voor je dat je pendel weer uitkomt! *duim duim* @fl3x: ja ook eentje voor maart, maar dan moet ik eerst mn vriendje nog overhalen haha wel veel meisjes gependeld, dus dat zou ik natuurlijk wel leuk vinden! ga je echt nog tot volgende week zaterdag wachten?
Zit nu verkouden te wezen op de bank ... had vandaag maar 11 kindjes in de klas ... de rest allemaal ziek! Lekker rustig hoor!
Claire, dan mag je mijn testdatum ook wel pendelen word gek van die nega testen Volgens flex ben ik wel zwanger maar die testen zeggen van niet.
He juf Mariska, Waar sta jij aan school dan ik heb nl. nu al voorjaarsvak. In het zuiden van het land zeker. Heb je een eigen klas? Welke groep?