Zou echt super zijn Poessekat,(sorry vind het zoveel leuker als Puzzcat ) Was lekker die skiwis.. hihi
Waw dames, wat lijken jullie vrolijk vandaag!? Bruisje... je zit toch niet stiekem te testen he? Naughty!
Claire, dat kan ik me wel voorstellen ja. Zit het in de familie? Hoe hou je het vol 4,4 jaar bezig zijn dan moet je wel heel positief zijn ingesteld petje af!
@ susan.... eerst werd gewone pco gecontateerd uiteindelijk geswitched van ziekenhuis en nu sindsdien weten we dat het om erfelijke pco draait Een tante van mn mams en een zus van mn mams hetzelfde
Claire85; dank je voor het pendelen... Ik ben benieuwd! Volgende week dus een negatieve test... Liefs Kleintje.
ik heb aardig wat afgehuilt hoor toen ik onze 3 ling verloor en in november ook nog eens een vlinder door 2 x bbz maar ja we moeten positieffffffffffffffffff blijven! en ik weet uit ervaring dat dat niet al te gemakkelijk is t is een ware les in geduld
he even een vraagje, ik hoor veel van die PCO, wat is dat nu precies? Heb ff google gedaan maar hoor het liever van ervaringsdeskundigen liefs
PCO letterlijk tekort aan vrouwenhormonen die zorgen dat de eitjes voldoende rijpen om te kunnen springen De eitjes groeien iets maar worden uiteindelijk cystes en geen rijp eitje = geen zwangerschap mogelijk dat is de korte simpele uitleg
Een ongeboren? 3ling verloren en 2 keer een bbz? Poeh das niet mis, dan is het je zeker gegund. Anders ook hoor natuurlijk
was in juli zwanger van een drieling dat draaide uit op een mk met 6 weken van 2 beebs en de derde zat buitenbaarmoederlijk Die ben ik met 8 weken verloren En okt weer zwanger en 22 november door BBZ weer t ukkie verloren 30 dec bleek mn rechter eileider verklevingen te zitten en 16 januari lag ik al onder t mes en 31 januari voor de 2de keer uit mezelf ongi Dat werd normaal door medicatie opgewekt en kreeg direct groen licht om de clomid te starten en nu op t wacht bankje O
Zo das niet mis. Maar dames is ga lekker met mijn ventje tv .kijken als er tenminste wat op is. Morgen naar de Hhbeurs met een vriendin die ook nog op de 9mnd beurs wil kijken. Dus 2x 9mnd beurs terwijl ik niet eens zwanger ben (lees niet weet) Lekker koeze alvast