Je zegt het al zelf : Ze zijn gesteriliseerd maar "sproeien" dus toch nog! Ze sproeiden al voor je ze castreerde Dan kan je er niks meer aan doen... Je moet als ze 6 maanden zijn gelijk laten helpen Ik zit nu ook op de grens met Snorrie,we moeten morgen even bellen...
dat kan inderdaad, heb het wel nooit eerder gehad maarja, een vrouwenlichaal is heel onvoorspelbaar he. We zijn niet 1OO% aan het klussen, was me eerder aan het voorbereiden op een beebje volgend jaar. Dus vrijen met condoom, maar niet ZO erg veilig
He, die katers zijn al vroeg genoeg gesteriliseerd hoor, op tijd en al! Ze zijn het beginnen doen zomaar, uit het niets. Mijn dierenarts denkt dat ze zich bedreigt voelen door andere katten uit de buurt... : Wel echt vervelend... Lauw, neeeee dat zou echt k*t zijn. Duimen!
Ik dacht ook dat overkomt mij niet, maar vorig jaar heb ik het ook moeten hebben,, pfff echt niet leuk .. Dit keer dacht ik weer oke we slaan een maand over testen eind dec negatief, begin jan vaag posi en 24 jan een goeie positieve test. Maar was al wel 12.6 week zwanger maar helaas alleen van een vruchtzak . Alles kan niets is uit gesloten met een vrouwenlichaam
ow dat is jammer! Ik wist zelfs niet dat dat kon, enkel een vruchtzakje... Maareuh, komt wel goed toch he! Veel goede moed hoor!
@ Flex en Claire, zouden jullie voor mij ook kunnen pendelen met datum van positest? Heb jullie een pb gestuurd. Alvast bedankt!
@ Tante Mars: ja klopt... ik baal er ook echt van... Maar ach... dan kan ik deze cyclus bloed laten prikken en dan over 4 weken de uitslagen navragen... Maar nu ik mijn cyclus heb bijgehouden met tempen, maak ik me toch wat zorgen... ten eerste voordat mijn ei komt duurt te lang (kan op PCO duiden volgens mijn gyn)... maar ook mijn LF is maar 12 dagen... is dit niet te kort om je ei de kans te geven om in te nestelen?
Als je LF minder is dan 10 dan hoef je je pas zorgen te maken over een niet in te kunnen nestelen ei. Teminste zo heb ik van de week gelezen, als ik het onthou zal ik het morgen nog eens vragen aan me gyn. Wel mooi dat je alvast bloed kan laten prikken
Dank je tante mars... ik was ook gaan googlen... en inderdaad 12 valt nog wel mee heb ik nu gelezen... maar... wat een schatje...dat hondje van je... ik ben echt dol op honden...
rood = balen, maar rood kan met een beetje wit erbij ook heel snel (binnen de maand) roze worden veel moed, ik ga TV, slaap lekker dames xxx
@tante mars: Wat een leuk hondje die Nikey! @theLady: hoeveel katten heb je precies in huis en hoeveel kattenbakken heb je? staan de kattenbakken in de buurt van het eten? staan ze voor een groot raam of vlak bij een deuringang? ZIjn ze overdekt? Zit er een flap in? Ben je onlangs van kattengrit veranderd? 3cm catsan is wel belangrijk en dan dagelijks schoonscheppen en 1 keer per week heel de bak verschonen. Het sproeien kan inderdaad onzekerheid zijn door een nieuwe kat in de buurt. Feromonen zoals feliway kunnen helpen.
Dit is echt een Oepke(Fries voor Dombo) gekocht uit n nestje van 8 de rest is ingeslapen door parvo en/of niet te verklaren agresief bijtgedrag (kolder?) Ben blij met mijn droppie,, is gek op kinderen en toen we ons konijn nog hadden krooptie daarbij inde kooi en dat terwijl er een echte jager in zit.. Hij doet het nu ook bijde ratten .. Die andere twee zijn foto schuw
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973& Jade77 9: Bianca82 & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje& Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske & Redirosoe & Gwn 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie & Desmo & Samsung 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 & Lauw 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje & Knorretje84 26: Miracles & patriciavang & Maartje84 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Esther1983 & Senna04 & kleintje1 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 & Helma30 TESTMARATHON 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 191 Dames voor Pink Baby Dust 21 Zwanger , 82 Ongesteld , 11 Negatieve test , 3Twijfeltest , 4 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 2 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Zo even plaatje er weer bij gezet. Iza suc6 volgende maand!