hmm, ik krijg het niet voor elkaar! Maar ik kwam net op mijn wandeltocht een aantal hardwerkende mensen tegen, die zich 300% inzetten om onze versnaperingen op tijd ingepakt te krijgen!
Klinkt goed! Want eten zullen we! Omdat ik de vorige ronde er vanuit ging dat ik zwanger was (wat ik volgens mij ook wel heel even was ), at ik ineens veeeeeel meer (vooral snoep) onder het mom van "verbrand straks toch allemaal extra calorieeen" . Deze ronde ga ik het wel wat rusitger aan doen. Erge is dat ik nu al zin in snoepen heb, terwijl ik dat normaal nooit zo heel erg heb voor mn ei.
Haha nou ik hoop dat ik ze straks graag eet, want dan zijn mijn hormonen op de hobbel haha. (vandaag steekjes linksonderin pfff)
ik ben ook niet zo'n fan van augurken, maar volgens de verhalen zouden we ze binnen nu en een aantal weken toch echt met smaak opeten! haha
maar tot de tijd dat we de augurken WEl lusten (omdat we immers allemaal zwanger worden), heb ik voor iedereen een grote punt roze taart! Dus iedereen naar het bankje!
haha, kan me het gewoon niet voooorstellen, maar goed we zullen wel zien (hopelijk!). Maar hoe zet je hier nou een plaatje neer?
www.photobucket.com, even aanmelden, dan foto uploaden en opslaan op de site en dan staan onder je foto's 4 links en dan moet je de onderste kopieren en hier in je bericht plakken... Heb ik ff snel hier op de site gespiekt!
ik ook niet hoor! Nou mijn testje gedaan, en ik denk dat ik heel blij mag zijn dat ik gisteren ook geklust heb! Hij is alweer veel minder dan die van gisteren... Maarja, ik heb wel minder geconcentreerdere urine, dus vanavond nog maar een voor de zekerheid, en gewoon stug doorklussen!
Het is dan bij ons mischien nog wel niet zo spannend als in januari, maar we hebben wel onze eigen testers, hihi. Hoop dat ie knallend posi is!
Je temp is ook al omhoog gegaan, toch. Dus misschien heb je je ei inderdaad al gehad. Lekker hoor, dan mag je op de wachtbank