NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen dames

heb last van ochtendmisselijkheid (hoop dat dat voor het goede doel is)

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden,

Ik heb al 2 dagen echt de hele dag door een knorrende maag en dan moet ik wat eten anders val ik om.. Echt vreemd dat heb ik nooit!

Vanmorgen weer. Mijn lichaam is echt van slag!

Alles goed met iedereen verder? Weer klaar voor wat roze vandaag :)

3. 1984

1984 Niet meer actief

Jeetje erg is dit he steeds als de NOD eraan komt heb ik het gevoel dat ik van alles opeens voel maar uiteindelijk word ik dan toch weer ongesteld...

Nu heb ik al 3 dagen een rare onderbuik buikpijn dit is eigenlijk aan het einde van de dag steeds tot dat ik ga slapen en smorgens is het weer weg. Raar... :(: Dacht misschien zijn het gewoon me darmen daar heb ik vaker last van maar dit voelde anders lager zeg maar.

Heel vreemd dat je lichaam opeens zo raar gaat doen of denken wij dat alleen maar? Ach ik weet het niet heb nu ook opeens rare steekjes in mijn linker borst niet pijnlijk maar ze zijn wel aanwezig.

We zullen wel weer zien het is altijd spannend en het blijft spannend.

Succes allemaal!

4. 1984

1984 Niet meer actief

Dit heb ik ook al een hele tijd maar vorige maand werd ik wel weer gewoon ongesteld... Wil je niet ontmoedigen hoor zeker niet hoor elk lichaam is natuurlijk weer anders.

Ik duim voor je!

5. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @ luukske: Balen meid succes in de volgende ronde.

Nou mijn lichaam is echt raar bezig.. zit me nu af te vragen zouden dit spanningen zijn of zou het toch..
    Heb de laatste tijd best wel veel spanningen gehad..

Dit zijn mijn symptomen:

- Misselijk
    - vanochtend was ik heel duizelig
    - vlekker in het gezicht
    - wazig zien
    - permanent zakt helemaal weg

Ga vanmiddag weer naar de kapper pernament zit er nog niet eens een week in.

6. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    hey hallo meiden goedemorgen
    nou hier gelukkig nog niks te zien
    werd nu niet misselijk wakker maar heb evengoed wat gegeten en voel me nu een stuk beter
    dat gevoel in me buik enz is nogsteeds hetzelfde
    raar genoeg heb ik de hele dag wel door zo een rare buik (al twee weken )
    maar in de avond als ik in bed lig is me buik (onderbuik)
    wel gespannen lijkt wel
    links onder in me onderbuik voel ik wat maar kan het niet echt plaatsen
    hopelijk blijft het zo dat er geen duivels komen

gister belde een vriendin op om te vertellen dat ze een miskraam had gehad

een aantal weken geleden belde een andere vriendin dat ze met 3 maanden een mk had gehad
    pffff 2 in 1 maand das niet fijn zeker niet als je er zelf ook bang voor bent

liefs redi

7. 1984

1984 Niet meer actief

Spannend!

Hoop het voor je meid!

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    goedemorgen dames...

@ de ongi dames: balen zeg... er zijn er weer een aantal bijgekomen en geen roze..... grrr [-X [-X

Maar hier ff een update van mij... gister middag een roze veeg op het toiletpapier.. dit in de avond nog een keer gehad... maar niets in mijn broekie..
    wel ongikrampen.. maar nog niet zo hevig als normaal.
    Ik dacht die :evil: :evil: zijn toch onderweg..
    maar vanmorgen nog steeds niets te spotten? ongikrampen zijn weg... en mijn temp stijgt zelf iets.....

denken jullie wat ik denk.... eigenlijk mag ik het niet denken... van mezelf niet en van mijn mannetje al helemaal niet... die vind het zo zielig als ik me dadelijk weer teleurstel... de schat... :)

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Nee hoor, ik weet heel goed dat je lichaam je voortdurend voor de gek kan houden. De eerste maand dat ik gestopt was met de pil was het echt extreem toen voelde ik van alles!

Blijf mezelf constant voorhouden dat ik niet zwanger ben en dat de :evil: :evil: gewoon komen, kan het altijd meevallen :)

10. ikkuh26

ikkuh26 Lid

4 feb 2009
    94
    0
    0
    hey lauw

heb je alweer een test gedaan?

11. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Flex, Esther, 1984, hanneke, redi: whaa... jullie hebben ook allemaal kwaaltjes... hopen dat ons lichaam een keer echt de kwaaltjes aangeeft... en dat we dus rose worden...

@tante Mars: succes bij de gyn

@ ikkeh26: nee, nog geen test gedaan... wou dit eigenlijk zaterdag doen als de :evil: :evil: er nog niet zijn...
    Maar ik betwijfel of ik dat vol kan houden... maar het "moet" met ochtend urine (zeg ik maat tegen mezelf).. dus voor die tijd nog ƩƩn verleidingskans... morgenochtend...
    dus morgenvroeg zal ik dus wel in een potje plassen :) want als de :evil: :evil: er niet zijn ga ik toch wel testen.. zo goed ken ik mezelf... ;)

12. ikkuh26

ikkuh26 Lid

4 feb 2009
    94
    0
    0
    ff een vraagje tussendoor..

21 januari heb ik een mk gehad..normaal was ik daarvoor elke 18de van de maand ongi..dus dat zou een cyclus van 29 dagen zijn toch?
    nu hou ik de datum van mijn mk aan en zou dan 21 feb weer ongi moeten worden( bij mij echo na de mk was alles al weg en zag ze het bmslijmvlies alweer goed groeien..)

welke datum zou ik nu moeten aanhouden voor mijn ongi?weet het niet meer..want aan mijn banner te zien zou ik dan nu een cyclus hebben van 31 dagen..klopt dat dan wel?

xxx

13. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    pff ik weet niet zo veel van miskramen (gelukkig)...
    Maar zowiezo elke 18de van de maand is dus de ene maand 29, 30 of 31 dagen.
    dus kun je inderdaad van 29 of 30 uitgaan..
    Maar als je baarmoederwand al weer aan het groeien was dan ben je misschien enkele dagen verder?
    Maar als je uitgaat van 29 dagen zal het zeker niet te kort zijn... denk ik

14. ikkuh26

ikkuh26 Lid

4 feb 2009
    94
    0
    0
    Februari 2009

1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje
    2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady
    3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady
    4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 &
    Morgaantje
    5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky
    6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS
    7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee
    8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973& Jade77
    9: Bianca82 & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81
    10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25
    11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984
    12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje
    13: Zinah & Koeky & Beebie82
    14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel
    15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje& Yootje & demisem & Diewertje
    16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88
    17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88
    18: Liesben & Balleke & Elsken27
    19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske & Redirosoe & Gwn
    20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie & Desmo & Samsung
    21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 & Lauw
    22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026
    23: juf Mariska & jessy1983 & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie
    24: Lieselke & LJoey & Happy79
    25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje & Knorretje84
    26: Miracles & patriciavang & Maartje84
    27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979
    28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Esther1983 & Senna04 & kleintje1
    Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 & Helma30

TESTMARATHON

20 Februari :
    * Moosje25
    * Gwn
    * Puzzcat24

24 Februari :
    * Anniepannie
    * Roxanne81

26 Februari :
    * Happy79

28 Februari
    * fl3xgirl
    * Bruisje

191 Dames voor Pink Baby Dust
    21 Zwanger , 83 Ongesteld , 10 Negatieve test , 3Twijfeltest , 4 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 2 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    had ik ook vorige maand.. Rose, niks, rose, niks... niet getest en toen kwamen de :evil: .. Had toen ook dat ik steeds misselijk was enzo.. en moe... en vanalles. Had alleen niet getempt, maar ja..
    dus ikzou nog ff wachten als ik jou was!

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    misschien kan www.mijnkalender.net je helpen?

17. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    hey dames
    ik lees hier veel over tempen maar dat doe ik eigenlijk nooit sterker nog ik heb niet eens zo een ding
    dus ik zou het niet weten hoe dat bij mij zit

mooi alles boert me op heeft dat er wat mee te maken ?
    heb ik eigenlijk nooit hihi

18. ikkuh26

ikkuh26 Lid

4 feb 2009
    94
    0
    0
    ik zie het vanzelf wel denk ik..heb dinsdag een test gedaan van kv=nega natuurlijk..
    ( wel laat op de avond, en veel gedronken, miss niet zo slim, haha) zaterdag nnog maar s testen ff zien wat daar uitkomt..

jij succes morgen lauw, hopen dat je zwanger bent natuurlijk

xx

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ff snel ,

Kom net uit de douche bijna verslapen, we gaan nu naa het ziekenhuis tot zooo

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ joyce: mmm... ik hoop niet dat het bij mij ook gebeurd.. maar ja gewoon afwachten..

@ Ikkuh: dank je... jij ook veel succes zaterdag... gaan we hopelijk samen op roze!

Deel Deze Pagina