Goedemorgen allemaal, Ik heb vandaag helemaal geen last meer van symptomen... Alleen continue honger? En ik ben zo verschrikkelijk moe! Ik lig al een aantal dagen rond half 8 op bed, dat is toch ook niet normaal? Mijn temp. was vanochtend wel weer iets hoger dan gister. Normaal 35,9 en nu 37,0. En ik meet altijd op dezelfde tijd. Ik snap er niks meer van Zou het komen door dat uit het pendelen 2x kwam dat ik in Maart zwanger ben? Misschien kan ik daardoor mijn gedachten beter op iets anders richten... Het duurt ook zo lang tot ik eindelijk mag testen! Liefs Kleintje1.
je moest eens weten haha vorige zwschap heb ik 3 mnd lang boven de wc gehangen alleen pas met 4 weken zwschap
hey dames ik lees hier veel over tempen maar dat doe ik eigenlijk nooit sterker nog ik heb niet eens zo een ding dus ik zou het niet weten hoe dat bij mij zit mooi alles boert me op heeft dat er wat mee te maken ? heb ik eigenlijk nooit hihi
heb een soort van brok in me keel en bijna spuug gevoel weeig echt zooo vaag haha maar das het enige waar ik last van heb
@lauw: ik denk wat jij denkt hoor, en ik hoop het ook ontzettend voor je! Spannend nog een dagje afwachten en morgen gewoon prachtig posi testen! @Fl3x: hmm misselijk? dat klinkt goed, haha, hopelijk betekent het iets moois @iedereen met kwaaltjes: er zijn er best wat volgens mij met allerlei kwaaltjes, ik hoop echt voor jullie dat het voor een goed doel is deze maand! @de genen met de duivels: GRRR balen, das niet leuk! Hopelijk komt het in maart allemaal goed! @de wachtenden: oeioeioei wat is het toch spannend en dat wachten duurt ook altijd zooooo lang! Sterkte daarmee! @all: hier alles ok, beetje erg moe, maar dat geeft niet, mn kleine ventje heeft er al heel lief rekening mee gehouden en geslapen tot kwart voor 9 vanochtend! heerlijk uitgeslapen dus...
Goedemorgend dames Hier nog geen ongi's te bekennen... als ik mijn maximum cyclus pak (34 dagen) zit ik nu op dag 34... We wachten maar gewoon verder af Hoe gaat het met de dames die bij nod komen? Proficiat voor de nieuwe zwangere en een dikke knuffel voor degene die ongesteld zijn geworden
had gisteren even terug zitten lezen in me papieren en las dat ik bij esmay 9 dagen overtijd pas positeste
pff das pas laat, dat betekent dat je pas 3 maart ofzo posi gaat testen? want je had je ei toch op dag 14? dan zou je eigenlijk dinsdag kunnen testen, maar dat wordt dan volgende week donderdag, das pas 5 maart... hmm ga je zolang wachten? (je bent nu ook eerder misselijk, mssn maak je nu wel meteen meer hcg aan? hihi)
bij esmay was ik uitgegaan van een cyclus van 28 dagen na de echo bleek dat mijn cyclus 34 dagen was en heb net even zitten rekenen dat ik toen 3 dagen overtijd was toen ik posi teste dat zou dus volgende week zaterdag de 28ste zijn
ja idd opboeren zeg maar heb al stiekem getest maar heeeeel licht positief kon het niet op de foto zetten helaas ga denk ik als me ongi uit blijft morgen of zaterdag testen
bedoel je dat je steeds moet boeren? ik denk op zich wel dat dat een kwaaltje kan zijn, maar ik weet het niet zeker, heb ik nooit gehad bij mn vorige zwangerschap... ik hoop het natuurlijk wel voor je... en over het tempen kan ik ook niets zeggen, doe ik nooit en nog nooit gedaan ook sorry...
@ Tante Mars, succes bij de gyn! Laat je ons wat weten strakkies. @ Redi, ik heb geen idee ben nog nooit zwanger geweest hihi @ all, er komen een hoop testers aan volgens mij de komende dagen! Duim voor jullie dat het allemaal Roze is!