Ik weet bij zwangerschap van Jade had ik veel last van zuur en boerde ik ook bijna héél de dag door... zonder zelfs iets te hebben gegeten.. dus het kan wel...
hihi dat zou wel heeeeel mooi uitkomen! ik hoop het echt voor je! en dan ben je toch de 4e november uitgerekend?
het is vlrijwel altijd na het eten en na een slok melk wat ik echt heel vies vind bah is het weer ff weg dat zuur
De dag dat je je vruchtje verliest is de eerste dag van je menstruatie.Bij sommigen is de menstruatie gelijk weer normaal op gang en bij sommigen is hun cyclus nog wat van slag.De kans dat het weer normaal is is groter als alles er vanzelf is uitgekomen. Ik heb griep nu...diarree ook,dus buik rommelt en doet sowieso pijn nu,dus kan nu niks meer voelen van hoe of wat.Dus gewoon afwachten maar.
huh hij is ineens veranderd na 3 november gisteren nog niet das vaag hahaha 28 Januari 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 7 Februari 2009 Een beetje vruchtbaar 8 Februari 2009 Vruchtbaar 9 Februari 2009 Erg vruchtbaar 10 Februari 2009 Eisprong 15 Februari 2009 Innesteldag 24 Februari 2009 Vanaf hier kun je testen 3 November 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum dit is van 27 dagen
dag 13, dat was toch vorige week maandag? dan kan je toch maandag al testen? en dan nog wachten tot zaterdag pff, dat je dat kan!
ja sorry, vind het gewoon weer superspannend voor je, maar het is alleen maar goed dat je er zelf geen last van hebt, want dan zou je vast helemaal gek worden hihi
hoe bedoel je ? ik vind het niet super erg dat zuur en die oprispingen alleen is het vervelend dat ik juist in de avond meer last van een gespannen onderbuik heb maar overdag is het minder maarw el te voelen maar dat heb ik nu al ruim een week denk ik
ja idd al moet ik zeggen dat ik vandaag een enorme testdrang heb omdat ik zo misselijk ben BRUISJE! waar ben je hellup! hihi