vindt het ongelofelijk! dacht dat dat aan mij lag! heb savonds altijd zo'n vervelende pijn en opgeblazen gevoel en wordst dan misselijk ga ga dan ook opboeren om het maar even zo te noemen zou het dan toch echt? aangezsien jij een licht streepje had
ik heb echt geen idee voel me verder echt goed buiten de kwaaltjes om en voel me supervrolijk ik kleede me net aan en het leek of me bh iets strakker zat maar goed dat kan altijd naja wie weet mogen we dan nuw el hihi
ja mooi echt wel vind het erg spannend maar ga vanmiddag testen halen en hou me nu in bedwang tot zaterdag hihi
ik haal er voorlopig geen in huis.. anders had ik ook al lang getest... maar weet dus van vorige keren dat ik toch al paar dagen overtijd moet zijn om posi te testen....
ik moet wel ik wil gewoon een duidelijke test dat ik het zeker weet ik weet niet echt wat ik nu moet denken al is het wel zo dat ik links in me onderbuik iets voel maar goed snap niet echt wat het kan zijn naja kan wel zijn wat ik denk maar goed heb allemaal dingen die ik niet ken in me lichaam nu me lichaam doet raar op dit moment maar voelt zeker niet als een ongi
Ik had eerder een bericht gestuurd met dat mijn temperatuur maar niet omhoog ging maar vanochtend weer mijn temperatuur opgemeten en die was nu met 0.3 gestegen dus denk dat ik mijn ei heb gehad wel later dan verwacht. Heb maandag avond nog voor het laatst geklust dus hoop dat ik nog optijd was. Spannend allemaal he. Succes allemaal hoop echt dat jullie snel zwanger zijn of al zijn!
dank je ik hoop het echt zoooo erg maar goed ga ervanuit dat de ongi me wel ff zal laten herinneren dat ik niet naar me lichaam moet luisteren als gaat het al 9 maanden anders voor me nod
Fl3x heb je nog testen in huis? anders kan je je zelf daardoor tegen houden gewoon geentesten kopen hihi
Oke, als bruisje er nu niet is probeer ik het wel even! NEE, NEE, NEE, NIET TESTEN DAME! Tis een kwestie van geduld en dat heb je! *hoopt dat het effect heeft gehad *