heb ook geen brood hier ben lukt me niet om naar de winkel te lopen ben veel te misselijk en esmay wil toch geen brood eten dus vindt ik het de moeite niet waard
Claire heeft ook eens voor mij gependeld vorige week: Nu zwanger van een jongen... Hoop zo dat ze gelijk heeft *droom*
hihi had je net een pb-tje gestuurd... maar ik wacht wel ff.. Ik hoop dat het pendelen niet eens meer nodig is haha.. @Ingrid: balen meid... succes in maart.... go for it!
maar ik ga nu meiden ben echt beroerd ga ff proberen wat te eten @ lauw als ik me strax goed voel ga ik nog even voor jou pendelen maar das wel de laatste hoor hihi
succes met eten flex.... hopen dat die misselijkheid minder wordt.... Maar... ik hoop al helemaal dat je misselijk bent voor het goede doel! Kijk ff hoe je je voelt... lukt het niet.. dan doe je het niet! dan gewoon ff lekker rustig aan doen.... Ik ga ook ff eten... dames smakelijk en tot straks..
Eetsmakelijk dames, en Flex rustig aan hoop dat je je snel wat beter voelt! Ik ga nu ook luchen en dan toch echt eens wat doen hier op me werk hihi.
smakelijk dames en flex, zoals lauw zegt, Misselijkheid MOET gewoon voor het goede doel zijn! cheers! x