@ mars, idd spannend zeg! goede testen he! @ happy, met matcare heb ik geen ervaring, miss andere dames hier wel? Trouwens, er is zowat in elk klein stadje een kruidvat, er lopen toch niet overal mensen rond die je kennen? zie eens dat de postbode klikt
Is inderdaad een heel verschil, zeg jeetje.. Wij zijn ook al spontaan zwanger geweest, maar de aanloop tijd was te lang.
idd overtijd.. maar we wachten af... het zou te wonderlijk zijn dat het nu zo vlug al raak zou zijn (lees vorig berichtje maar)
Spannend tante Mars; we duimen hier voor een eisprong de volgende ronde en dat je dan lekker zwanger mag worden!
ok ok nou hoop het wel voor je dat er snel een wonder voor jullie in de lucht zit hoe lang zijn jullie al bezig als ikvragen mag
Ah zo oké... tante mars.. mijn duimen draaien dat het mag lukken via clomid Wij hebben besloten vanaf dat ik ongesteld zou worden na bevalling dat we alles zijn gang zouden laten gaan, dus gaan anti conceptie.. In september had ik mijn eerste ongi's.. dus zitten nu in ronde 5...
ik heb bij mn vorige zwangerschap die van matcare besteld op internet, ik vond ze helemaal super, lekker duidelijk. De eerste maand niets op te zien en de tweede maand meteen een knaltest (1 dag voor nod...) dus ik neem deze weer mocht het zover zijn dat ik ga testen...
lekker geluncht net, had echt honger! en mn kleine knuffeltje had vanochtend maar een half uurtje geslapen, hij moet steeds zo erg hoesten (echt zielig), heb m nu na een pufje ventolin in bed gelegd, hopeijk kan ie dan even wat langer doorslapen, want hij was me toch aan het piepen, was supermoe natuurlijk, vannacht ook al slecht geslapen. Dus als het meezit pakt ie even anderhalf uur! @fl3x: al iets kunnen eten?
goed nieuws Tante Mars, hopelijk gaat het nu met de meds opeens super! en hebben jullie volgende maand een prachtige posi test in handen! *duim duim duim*
oh idd echt zielig... wat jammer dat ook kindjes ziek worden. Vieze microben! Hoop dat hij snel beter is hoor
Ik ga ook wat eten, Mijn buik maakt momenteel lawaaitjes zoals je die alleen in de ZOO zou verwachten... Tot strakjes lieverds
heb even gegoogled voor je en ik las zo snel even dat het in de basisverzekering zit, maar voor de zekerheid zou ik je eigen verzekeraar even bellen... dan weet je het echt zeker, of even je eigen polisvoorwaarden opzoeken.
kan ik je niet meer helpen... ben van belgië... Maar hier koste het wel niet veel(2 euro voor een doosje van 10 tabletten, als ik het me nog goed herinner)