owj wat ik nog vergat te melden, bij ons zitten aan beide kanten meerlingen zowel 2 als 3 zelfs opvolgend Vader twin Dochters twin en die weer een dochter met een twin . Ze zei dus dat we een verhoogde kans op een twin hebben van 80% :O en een Drieling van 40%..
@dicky tja denk het ik weet niet zo goed wat ik met die test moet dus ga zaterdag weer testen en jij ? @thelady ja heerlijk slapen is echt mijn hobby hellemaal als je al twee weken voor geen meter slaapt haha hoop dat ik er een beetje van op knap ik heb zoooo een hekel aan hoofdpijn maar goed we zien wel ik hoop het ook zeker weten
@tante mars zeg maar nee dan krijg je er twee nou ik zeg eerlijk dat ik daar niet aan moet denken hoor haha zou me dan ff te veel worden denk ik maar goed liever twee of drie dan geen zou wel leuk zijn voor je hoor
@redi: ik weet nog niet wat ik doe, ik twijfel heel erg of mijn lijf me in de maling neemt zoals de dokter zei en dat mijn eierstokken aan ket rommelen zijn of dat er echt een posi test aan zit te komen........ Ik heb mezelf voorgenomen een klein beetje afstand te nemen en nog een 1 1/2 week te wachten met testen/ op een een ongesteldheid. Spannend voor jou joh! @tante mars: en dan een jongen en een meisje! Het is je gegund
Ja een meerling zou ik ook nog niet echt zien zitten, dit klinkt hard maar is niet zo de bedoeling. Ik zou liever één wondertje per keer hebben, maar dat kies je niet zelf he. Ga ff koffie drinken, de buurman is op bezoek
@tante mars ja zeker je heb gelijk maar zit bij ons niet in de fam aan beide kanten niet dus zou wel erg raar zijn als dat zou gebeuren maar goed je weet maar nooit @dicky nou erg spannend zeg dat wel maar ik zie dat jij al behoorlijk overtijd ben hoeveelste ronde zit je nu ?
in de eerste, redi, maar ik heb al 2 meiden thuis, maar onze wens is wel dit of volgend jaar nog een wonder erbij, dat zou mijn oudste helemaal te gek vinden denk ik, die voelt zich al zo'n grote zus. Dit zou dan een bewust wonder worden zeg maar dus het voelt een heeeeeeeeeeeel klein beetje als de eerste keer, snap je?
@dicky ahhhh lief he nou hoop het echt dus je weet wel dat je eerste ongi na het stoppen van de pil erg lang kan duren he ? ik zou er ook van balen zeg maar nou hoop snel op een posi test of ongi dan weet je teminste war je aan toe bent @puzzcat nou is erg gezellig hier hoor klets lekker mee wanneer ga jij testen ?
Waarom denken aan hoeveel,als gezonde beebs nog belangrijker zijn Al moet ik zeggen als ik een down syndroompje zou krijgen dat ik er heel goed mee om zou kunnen gaan Ik heb een zusje met down namelijk