tja, mijn temp is een verhaal apart, heb vanochtend keurig mijn wekker gezet, maar en dubbel en dwars doorheen geslapen... het is weer drama hier met het op-vaste-tijden-tempen... dus dat is niet helemaal betrouwbaar!
Haha, dat ken ik . Nou dan morgenochtend maar even kijken wat ie doet. En ondertussen vanavond inderdaad gewoon weer aan de klus!
Het valt hier stil, dan ga ik nu dus ook maar echt wat doen! Ik spreek jullie (nana was volgens mij de enige )vanavond wel! Dooooeeeei
Jongens wat een geklets hier! Gezellig op het wachtbankje, hier weinig geklust dus ik denk dat ik door moet naar maart, maar goed! (wel in de ochtend van mn ovulatie, dus who knows!) Tot wanneer heeft het nog zin om te klussen? Zijn die zaadjes een dag onderweg of valt dat mee? (wat een vraag he :+) Nana, zullen we naast elkaar zitten: Ziet er lekkerder uit dan de zure bommen imo Suus, nou dat was dan duidelijk ja, maar jij klust nog ff door toch? (iig vandaag?)
@odess: ja ik klus gewoon door tot ik erbij neerval! haha! nee in ieder geval vandaag en morgen nog en dan nog een paar x om de dag denk ik...en verder laten we het gewoon op zijn beloop!
@Dames op het wachtbankje: het ziet er allemaal lekker uit... ik lust alles hihi... maar laat wat over voor de rest... ik kom volgende week bij jullie zitten.. Woensdag begin ik met de ovu-testen... ik heb ze ook van sensitest.. heb ze alleen nog niet gebruikt.. dus kan mijn ervaring nog niet vertellen.. maar ik ben benieuwd.. Kom maar op Oktober-babe
Dat chocolade ziet er lekker uit, ik heb alleen wel eens gelezen dat te veel choclade net als koffie slecht is, dus nee nu even niet, later misschien we, maar we willen een gezond nestje.... (kom kleintje doe je best je bent na 15 jaar zo gewenst)
Hallo dames, ik wilde me hier aanmelden. Mijn (nieuwe) NOD is 18 februari. Maar aangezien ik deze maand een paar dagen overtijd was, blijft het afwachten.
Ben druk aan het meelezen met jullie Zie het een en ander staan over het wachtbankje. Ik begrijp wel wat jullie ermee bedoelen maar bedoelen jullie hier ook mee weer wachten met klussen of begrijp ik dat nu verkeerd? Want daar kan je wel gewoon mee doorgaan toch of is dit slecht ofzow? Sorry miss stom, maar is de eerste ronde voor mij
Haha nee hoor Op het wachtbankje bedoelen we mee dat we nu alleen maar af kunnen wachten of het gelukt is of niet! Dus wachten totdat we kunnen testen of ongesteld worden! Het betekend niet dat we stoppen met alles, dat is zo zonde Maar klets gezellig mee hoor! Ik heb mn banner aangepast, hij telt nu af naar mn testdag Is al sneller, stiekem zelfs nog in januari! (hoeft dametje ongeduld niet zo lang te wachten O )Ik laat mn nod zo staan, mn lf is vaak 1 of 2 dagen langer, maar ook die wordt elke cyclus een paar dagen korter dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Oke bedankt voor de tip. We hadden gister vrienden op visite zij was 3 maand zwanger. De hele tijd babt praat lastig om dan niet je mond voorbij te praten. Dat je dus zelf ook al bezig bent. Hebben jullie dat ook?/
Klussen jullie alleen tijdens de eisprong? Op andere dagen kan het toch ook raak zijn? WIj klussen om de dag zo'n beetje
Haha ja hoor Afgelopen zaterdag vroeg een vriendin me recht voor zn raap of we al bezig waren, gelukkig kon ik snel nee zeggen en vervolgens hebben we verder geklets en uiteindelijk heb ik niet gelogen, want we kwamen er op uit dat we echt er mee bezig vonden incl ovutesten en tempen :+ Pfoe, had ik me mooi uit gered Maar ja, het is lastig, maar het gaat tot nu toe nog goed Hier doen wij het als we zin hebben, laat me (nog) niet leiden door vruchtbaarheid etc.
he dat is handig zo'n aftel banner ga ook eens kijken maar ja wat moet ik aan houden als testdag 7 jan dag 1laatste menstruatie Normaal cyclus van 27 dagen. Wie kan we antwoord geven, zie verschillende zaken.
Ik heb 14 dagen aangehouden na mijn ovulatie, die was afgelopen zaterdag. Gemiddeld genomen is je lf 14 dagen, dus ik zou zeggen dat jij hem insteld op zondag 1 febr, omdat je gisteren je ei hebt gehad toch? Je kan na 2 wkn iig testen
buiten de dagen klussen wij regelmatig.. ik moet zeggen... ik heb er ook veel meer zin in dan toen ik de pil nog gebruikte (alweer ruim 1 jaar geleden)... tot de vreugde van mijn mannetje.. hihi.. Wij klussen eigenlijk bijna dagelijks... zeker in de vruchtbare periode... maar zeker om de dag... dit heeft dan ook niets met de vruchtbare periode te maken.... oftewel kort door de bocht... een kwestie van lust....hihi tja.. je moet er toch ook van genieten...
Dit heb ik ook, ook tot grote vreugde van mijn vriend want tijdens mijn pilgebruik had ik niet super vaak zin. Nu ben ik het vaak die roept zullen we weer een baby maken!?