maar in ieder geval, ontzettend bedankt voor de antwoorden! probeer al een week een antwoord te vinden maar helaas. Eindelijk mensen die mij een beetje kunnen helpen! En ja, het is niet echt een vraag die je aan iedere voorbijganger vraagt hahahahahaha
niet via ovutesten maar wel via afscheiding en steekjes, ik had m'n eisprong zeker al na m'n laatste MS, rond 19 januari. Vind het echt vreemd, want wat is er met dat EI gebeurd aangezien ik nog steeds niet ongi ben, en nu vorige week weer ei-achtige afscheiding. Denk dat de boel helemaal overhoop ligt.
Ik had 2 jaar de prikpil gehad (wel een beetje anders,maar ik kom wel op de pil zo hihi) en toen ik ermee stopte duurde het 9 maand voordat ik een ongi kreeg en nog eens 5 rondes voor ik een eisprong kreeg Wat ze zeggen over de pil is dat het zelfs een half jaar kan duren voor je weer een isprong hebt...
Billings Ovulatiemethode schema Onvruchtbaar basispatroon (OBP) A: Een gewaarwording of gevoel van droogheid rond je schaamlippen. Het aantal van deze dagen kan per cyclus variëren. Het kunnen er veel zijn in een lange cyclus maar ook weinig of geen in een korte cyclus (OBP). Aa: Voortdurende niet veranderende afscheiding (OBP). Vruchtbare fase B: Het einde van het droge gevoel betekent dat de slijmafscheiding is begonnen. Wanneer op de menstruatie geen droge dagen volgen, is het slijmverlies al begonnen. Verandering van een aanhoudend onveranderende afscheiding (OBP) naar iets anders geeft mogelijke vruchtbaarheid aan. C: De ontwikkeling van slijm (geen vast aantal dagen). Het slijm verlengt de levensduur van de zaadcellen. Bevruchting kan plaatsvinden bij elk genitaal contact op dagen met slijm, voorafgaande aan de eisprong en tot drie dagen na de PIEK. D: Op het moment van de grootste vruchtbaarheid geeft het slijm een duidelijk glibberig gevoel. De laatste dag van dit gevoel wordt aangegeven als de PIEK. Dit punt ligt zeer dicht bij het tijdstip van de eisprong. Heldere slierten slijm kunnen één of twee dagen voor de PIEK worden gezien, maar ze verdwijnen en laten een glibberig gevoel achter. De schedeuitgang is gezwollen. E: Er is geen natheid of glibberigheid na de PIEK.Op de dag volgend op de PIEK wordt het slijm vlokkig en kleverig of het verdwijnt helemaal en laat aan de schedeuitgang een droog gevoel na. De dagen 2 en 3 zullen ook een vlokkig en kleverig slijm geven, of ze zijn droog. Elk genitaal contact gedurende deze drie dagen na de PIEK kan leiden tot zwangerschap. F: De tijdsduur tussen de PIEK van het slijm en het begin van de volgende menstruatie is ongeveer twee weken. Onvruchtbaarheid begint weer vanaf de vierde dag na de PIEK. Wanneer vanaf dit moment enig slijm te zien is, zal dit gewoonlijk kleverig zijn en ondoorzichtig. De eicel is dood. Vlak voor de menstruatie kan het slijm nat worden. dit vond ik zonet over de billingsmethode, is wel redelijk duidelijk maar zegt natuurlijk bar weinig als je zo overtijd bent... Maarja, misschien heeft iemand er wat aan?
Echt niet normaal! Ben zelfs schijnzwanger geweest... Toen was ik stuiterbal gek! Ik wens dat niemand toe,daarom vind ik het belangrijk dat deze pagina er is Door lotte kunnen vrouwen gelukkig alle info krijgen waarmee je je geruster kan voelen
ja precies! Vind het beter om van ervaringsdeskundigen te horen hoe het gaat in combinatie met leesvoer dan alleen op de ha te vertrouwen moet ik zeggen (nu moet ik zowiezo een andere arts hebben hoor)
Omdat je je er zo mee bezig bent en echt zooo erg dat je denkt zwanger te zijn Niet alleen je geest maar ook je lijf denkt zwanger te zijn Wat ik had is dat ik symptomen las in een boek en had alle symptomen die er stonden Dat versterkte al mijn gedachten totdat ik naar de gyn ging om een echo en als je dat hebt gezien dat er niks aan de hand is Je bent niet zwanger,dan verdwijnen alle symptomen
oja nog iets, Ik kan mijn vruchtbare periodes echt aflezen adhv mijn libido! *bloos* Ik weet echt van; ok nu wil ik hem bespringen; ik ben vruchtbaar. Ik voel dat gewoon. Nu heb ik dat dus niet gehad sinds mijn laatste eisprong, dus dat is voor mij ook wel een teken dat er iets niet pluis is. hebben jullie dat ook?
eeeeeeeeeehhhhhhhhhhhm nouououououou...... ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer mijn libido hoog of laag is (bloos bloos bloos) hahahaha wat een onderwerpen he fijn dat het gewoon gezegd kan worden, zonder dat daar raar van opgekeken word!
ik zou zeggen doen maar dat is puur uit nieuwsgierigheid Je moet doen wat jij zelf wilt maar 10 dagen overtijd zou het HCG gehalte nu wel hoog genoeg zijn toch :S Duim voor je meis
Lady, dat van je libido herken ik wel ja. En als je bezig gaat zonder anticonceptie is het ook allemaal een stuk spannender