Hoi meiden, kwam weer even een kijkje nemen en ik zie weer een zwangere erbij! Yeahhh Nienke gefeliciteerd! Hier nog steeds geen ongie...wel pijnlijke boobs, meer plassen afgelopen dagen, veel afscheiding (sorry) en puistjes. Dus misschien teken dat ongie onderweg is..of juist niet..dus ja het is lekker onduidelijk. Ik ga morgen of zaterdag maar weer een xtje testen! Groetjes!
Hij staat in mijn album, je moet het plaatje wel openen om een tweede streepje te zien. En ik maak me ook wel een beetje zorgen om dat rozeverlies, voel me ook niet echt zwanger. Wel hongerig/weeig, maar verder niets. Sweetcandie, mijn jongste is bijna anderhalf en we waren niet bezig voor een kleine eigenlijk.
whaaaaa Nienke, Van Harte Gefeliciteerd! Helemaal leuk zo'n live test! Is je mannetje al op de hoogte?
ahzooooooooo ook voor jou gefeliciteerd dan heeee Ik bedenk net... ik ga zondag carnavallen... ik moet toch echt wel nog eens testen he, stel je voor dat ik teveel drink en toch zwanger blijk. Ik ga voor zaterdagochtend!
hoorde het afgelopen weekeind waren aan het statten en ze stond bij baby flesjes te kijken haha stond al beetje raar te kijken
@miracle, spannend meid! Die klachtjes kunnen idd alle kanten op! @esther, ik vertel het hem vanavond wel, anders kan hij niet meer normaal werken haha! Tnx voor alle lieve reacties, ik ben er helemaal beduusd van, we krijgen gewoon zomaar een kadootje!
mijn kindertjes zijn wakker.......ik ga ze ff aandacht geven, heel veel groetjes, en nogmaals ontzettend bedankt voor alle antwoorden, vond het ff gezellig! nienke, geniet ervan! doei doei!
ik testte op 10 dagen overtijd negatief, sindsdien niet meer getest. Denk dat ik zaterdagochtend nog eens test.
wordt voor de 2de x tqante van me schoonzus en broer en ben 1 x tante van zwager en schoonzussie hihi