dank jullie voor het meeleven... baal echt... Misschien dat ik in mijn uppie in NOD april ga zitten... moet ik hem eerst nog gemaakt zien te krijgen... SLA GEWOON MAART OVER....
Da's helemaal vervelend meid. Zo'n lange cyclus he. Hopelijk wordt april jullie maand en komt er begin 2010 een prachtig babytje bij jullie!
@ lauw: wat kut voor je! wist ook niet dat je dan nu naar de mmm moet.. maar avn mij mag je ook meelezen en schrijven bij maart hoor! knuf!
eyey dames... heb nog steeds last van mijn (.)(.) en een rommelende maag (ik denk dat de ongi er eindelijk aan komt) maar de vraag ik wanneer...(maar kun je dan ook last hebben van je (.)(.) want ze zijn helemaal hard, wit en ze doen pijn...
Wachten, wachten, wachten, wachten haha strooi eens wat HCG! Oh ja en bijna vergeten ... een beetje geduld! @ Lauw, balen meis hoop dat je in april een super positieve test in handen hebt!
@ Naliey: de symptomen van ongi komen aardig overeen met die van zwangerschap, dus ja dat kan bij de ms horen
pff nailey het zit je ook echt niet mee he .. Bah Bah Wij eten vandaag lekker macaronie. Heb in de agenda's ff me cd's op gezocht wat een lijst he bah bah
@ Lauw, balen meid, ik had mijn positest graag aan jou gegund! En zeker met zo'n lange cyclus, duurt het wachten helemaal oneindig lijkt me. @ Naliey, jeetje meid wat een ellenlange cyclus. Hopelijk krijg je binnenkort eens wat duidelijkheid. Ik heb net maar de woonkamer gestofzuigd, kan ik mijn mannetje vanavond zeggen dat ik nesteldrang heb. Eens kijken of hij het doorheeft haha!
Jeetje.... Zit zelf al in maart, maar was ff nieuwschierig naar het schema van zwangeren en niet- zwangeren van februari, maar kan niks vinden! Ben terug gaan lezen tot page 380 en ben em nog niet tegen gekomen....
ik heb in deze 57 dagen 2x een paar druppies bloed verloren...ik d8 innestelingsbloed want het was echt weinig...alleen met afvegen...maar toch niet...en ik weet niet of je dat als ongi kunt tellen... ik kan niet meer doen dan afwachten tot de ongi of tot de volgende afspraak bij de gyn... wij eten een patatje...
hey hey meiden nou net wakker en wat gegeten voel me er niet beter op heb nogsteeds een beetje hoofdpijn maar goed straks even naar een vriendin is altijd gezellig wie weet gaat het zo weer weg