Nou dames, ik ben net naar de wc gegaan en heb een beetje bloed geveegd.. dus dat is mijn ongesteldheid denk ik... helaas pindakaas.. wacht even af of ik veel bloed heb..
@ sweetcandie nog niet feliciteren hoor eerst wachten braaf t is nog veels te vroeg @ thelady heb ik geprobeerd maar krijg t niet op met mn mobieltje (heb geen digi camera)
Yep live, vandaag Maar ik verlies wel al de hele week af en toe rozig slijm en dacht ongi te worden. En de afscheiding begint nu meer rood te worden... Vrees dus dat het niet lang gaat duren die banner
aaah jammer ik zie zo graag die testjes met een kans op posi Nounou claire... wedden dat je morgenvroeg opnieuw test? Want nu ga je twijfelen he... hmmm "zou het morgen wat duidelijker zijn?"" of speel ik nu advocaat van de duivel
nee ga ik echt niet doen lady echt echt echt niet heb nu de bevestiging die ik zocht zat mezelf al helemaal voor kierewiet te verklaren vanwege kwaaltjes nu kan ik braaf wachten
Claire, ik wil ook een foto zien! En ik denk dat Lady gelijk krijgt, jij wacht niet met opnieuw testen tot je NOD haha!
ik zou dolgraag foto willen neerzetten maar heb een uur staan kloten met mn mobieltje en t lukt maar niet
Nee, maar helaas heb je hier zelf niets over te beslissen... En ik heb dit eerder meegemaakt. En dat liep niet goed af. Ik wacht het af.
ik moet nu echt m'n broek openzetten... spannen! maarja, heb net gegeten ook. Heb zo'n opgeblazen gevoel... pff en boeren.