FEBRUARI 2009 1: Robertha & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & mosie 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal 8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling & Susan27 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV 10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia 16: Moosje25 & Candyjunk 17: Mexicang 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 1 Februari : * Roberta 13 Februari : * Joyce81 78 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! ******************************* Nieuw account.
He meiden, ik kom even spieken hier. Zie nog wel wat meisjes van nod nov rondzwerven hier. Wil jullie en de rest natuurlijk heel veel succes toewensen deze maand en dat er maar veel op roze mogen. Liefs van mij
hallo, ik mag de 4de gaan testen! als ik nog niet ong. ben. en heb wel een goed voorgevoel. maar ik baal heel erg, want juist mn vriend is de gene die altijd hoofdpijn heeft! zelfs met de pil was ik altijd wel in voor een vluggertje. maar bij hem moet ik echt mn best doen en dan lukt het zn 2x per week om hem "over te halen". dus dat maakt zwanger worden wel een stuk lastiger. want hij lijkt het ook te ruiken wanneer ik mijn ovulatie dagen heb dan heeft hij minder zin. wie heeft er nog meer een vent die niet zo veel om klussen geeft als de "normale" man.
Hallo allemaal, Ik ben tegenwoordig niet meer zo heel vaak op het forum omdat ik wat afstand wil nemen. Maar helemaal stoppen wil ik ook niet. Aangezien ik dus niet iedere dag kom kijken is het ook veel te veel om op iedereen te reageren, sorry dus dat ik dat niet doe. Woensdag krijg ik de kijkoperatie en ik mag dan niet zwanger zijn, dus ik hoopte eigenlijk op een late eisprong, maar volgens mij heb ik hem vandaag, alweer een maand voorbij, baal ik toch wel van hoor Zo, nu ga ik eens wat terug lezen. Allemaal een fijne avond!
Ik wil me graag aanmelden, met een NOD van 18 februari. Had dit eerder gedaan, maar dit is blijkbaar niet goed doorgekomen
FEBRUARI 2009 1: Robertha & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & mosie 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal 8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling & Susan27 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV 10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia 16: Moosje25 & Candyjunk 17: Mexicang 18: Liesben 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 1 Februari : * Roberta 13 Februari : * Joyce81 79 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! *******************************
Jeetje, wat is er weer veel gekletst in 1 dag. Had het vandaag druk op mijn werk, dus kon tussendoor niet even (illegaal) checken wat er allemaal besproken werd. Ik las van 2 meiden dat zij, sinds ze met de pil zijn gestopt, veel meer zin in sex hebben. Ik heb dat dus ook. Ik vraag me alleen af of dat puur met de hormonen van de pil te maken heeft (die je nu dus niet meer binnen krijgt), of meer omdat de sex nu een echt doel (= een baby maken) heeft, zeg maar. Klinkt een beetje stom, maar weet ff niet hoe ik t anders moet noemen.
vandaag de eerst ovu test gedaan, maar nog helemaal niets wat lijkt op een tweede streepje. Zelf het normale streepje vond ik erg licht zichtbaar. morgen maar weer opnieuwe proberen. succes iedereen
Dat meer zin in seks dat ken ik wel. Sinds ik gestopt ben met de pil voel ik alles ook beter, Gelukkig heeft mijn mannetje wel genoeg zin. We moeten het alleen van de weekenden hebben en dan wil hij wel. Door de weeks is hij intern vandaar.
Goedenavond meiden, Pff... jullie kletsen wat af zeg. Mijn ongi is sinds zaterdag weer verdwenen. Nu maar weer afwachten wanneer m'n eisprong is. Ik ben nogal onregelmatig, dus daar is geen peil op te trekken. Gelukkig gebruik ik ovulatietesten zodat we niet 'naast de pot piesen' zeg maar... Is ook zo zonde van alle spanningen, he?! Maar goed... tot die tijd is het op babyvlak hier vrij saai. Bij jullie nog spannende dingen gebeurd? Nog sappige roddels?
FEBRUARI 2009 1: Robertha & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & mosie 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal 8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling & Susan27 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV 10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje 17: Mexicang 18: Liesben 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 1 Februari : * Roberta 13 Februari : * Joyce81 80 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Zo daar ben ik ook weer even, moest vanmiddag nogal abrupt stoppen vanwege vervelend telefoontje, sjoriie. @toetje: sterkte meis! *Dikke knuffel* @Odess: gezellig! alleen zit ik nog niet op het bankje hoor, maar hopelijk eind deze week wel! (slijm wordt al weer wat minder wit) @Suus: die 2e test in je rijtje is wel echt heel duidelijk. Denk toch echt dat je je ei al hebt gehad! Dus blijf lekker rustig zitten, maar niet alles opeten he! (behalve die vieze augurkjes dan ) @vandergijs: bleeghhh saaie periode he, zo voor je ei - enige voordeel is dat ik nu altijd zo heerlijk emotioneel stabiel ben (en dat is na mn ei wel anders ) Even over dat seks na de pil, Whoaaaa er ging een wereld voor me open toen ik net gestopt was. Wat een feest! . EDIT: ooww ja, wilde ook nog even zeggen tegen alle nieuwe feb meiden: Heel veel succes! We hebben afgesproken dat we allemaal op roze gaan,dus dan kunnen jullie daar alvast rekening meehouden
hallo, Ook ik weer aanwezig! Net thuis van mijn werk, dus forum here I come! haha! Over dat stoppen met de pil en sex verhaal: ik sluit me er volledig bij aan! ik ga als een trein! hihi.. Maar ik denk wel dat het idd ook te maken heeft met het graag zwanger worden @ nana, ja ik denk dat mijn ei vandaag is, of anders morgen.. binnen 24/48 uur zeggen ze, dus... Ik moet alleen zeggen dat ik 'm de afgelopen 2 maanden echt gevoeld heb en dat ik vandaag ook wel wat gevoeld heb, maar ik kan niet echt zeggen of het mijn ei was. vorige maanden echt duidelijk aan 1 kant, nu allemaal vaag! Weet je wat ik denk: ik heb de vorige maanden natuurlijk een onbevrucht ei gevoeld, maar ik weet niet hoe een bevrucht ei voelt, dus misschien is dit wel het bevruchte-ei-gevoel! haha, nee ik klets maar weer wat raak! @ alle nieuwe dames! gezellig! iedereen moet roze, dus wat nana al zei: bereid je alvast voor! liefs suus
Wilde ook ff kijken of dat plaatje bijvoegen me nu lukte en aangezien we allemaal verveeld zitten te wachten op een beebje leek deze me wel toepasselijk, hihi.
Ik denk zelf dat de pil je zin in sex wel veranderd. ik heb een tijdje in de 15 jaar dat we een kinderwens hebben de pil moeten slikken, en ja zonder pil had ik meer zin, terwijl het er voor ons niet toe doet of ik vruchtbaar ben ja of de nee, De hormonen zullen je een rem geven daar ben ik van overtuigd