Huh,, oow Nienke nu al bloed? Had ze de hele week al wat toch ? Hoop op een innestelbloeding hoor.. *DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*
Bij mij beginnen de kriebels ook alweer een beetje te komen. Einde van de cyclus en dan weer de vraag zou het deze keer wel of niet zo zijn? Heb deze keer echt nergens last van ..... dus geen symptomen voor ongi of zwangerschap ... kan nog alle kanten op dus.
@ Mars... lach maar ! stouterd :bloos: @ redi, dank je dat is lief Mars wat is dat nieuws en lang verhaal nou?
Goed grapje he ... tranen lopen over me wangen, volgens mij heb ik weer een melige bui Thelady heet voortaan : ROOD BOLLETJE WOL whahahahahahhahaha
haha ik weet niet wat de grap is maar denk wel leuk ik moet hier zelfs al om lachen hahahahahahahahaha
[-o< ik hoop t ook puzzcat had in rotterdam in t ziekenhuis al mot met de eerst gyn meteen er was een stagaire ebij verder geen probleem daar mee Maar met inwendig onderzoek en al ik was letterlijk een proefkonijn zegt ze tegen mn man moet je kijken dit is dit en dat is dat weet je ook waar je je leuter insteek mn man : sorry hoor maar ze is geen openhuis
Uhhh nee dat was een serieuse aangelegenheid. Ik had het over mijn tweejarig bestaan op ZW PAGINA, waardoor ikeerst Oeff zei en iedereen inde aanval sloeg, maar er was niks meer aan de hand dan een tweejarig bestaan op zw pagina